Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η απολογία του σταθμάρχη Λάρισας, ο οποίος συνελήφθη μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.
«Ίσως να έκανα εγώ λάθος χειρισμό» φέρεται να είπε ο σταθμάρχης στην απολογία του. Νωρίτερα είχε ισχυριστεί ότι έφταιξε «η κακιά η ώρα».
Ο 59χρονος σταθμάρχης, σύμφωνα με την Αστυνομία, χαρακτηρίζεται ως υπαίτιος του δυστυχήματος και κατηγορείται εκτός των άλλων, για ανθρωποκτονία από αμέλεια (άρθρο 302 του Ποινικού Κώδικα), σωματική βλάβη από αμέλεια (314 ΠΚ) και επικίνδυνες παρεμβάσεις στη συγκοινωνία μέσων (291 ΠΚ).
Αύριο αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του εισαγγελέα, προκειμένου να του ασκηθεί δίωξη και να παραπεμφθεί σε ανακριτή.
Η απολογία του σταθμάρχη για την τραγωδία στα Τέμπη
Ο σταθμάρχης της Λάρισας προσήχθη νωρίς το πρωί από τις αρχές. Από νωρίς, μιλώντας στους αστυνομικούς, ισχυρίστηκε ότι έκανε τα πάντα σωστά. Ότι δηλαδή γύρισε το κλειδί για να αλλάξει γραμμή το τρένο, όπως έπρεπε να κάνει αλλά αυτό δεν λειτούργησε, αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπήρχε τεχνικό πρόβλημα.
Ωστόσο όταν άρχισε να καταλαβαίνει το μέγεθος της τραγωδίας, σύμφωνα με πηγές από την αστυνομία, που επικαλείται η ΕΡΤ, ζήτησε την παρουσία δικηγόρου.
«Εκείνη την ώρα προσπαθούσα να βάλω στην κατάλληλη θέση ένα άλλο τοπικό τρένο. Άλλαξα τα κλειδιά των γραμμών και μετά δεν το επανάφερα στη θέση του. Έγινε ένα λάθος και έβαλα το τρένο που αναχώρησε από τη Λάρισα, χωρίς να το αντιληφθώ, στη γραμμή που ερχόταν η εμπορική αμαξοστοιχία από την Κατερίνη. Έπρεπε να το βάλω στη δίπλα γραμμή», φέρεται να έχει πει ο σταθμάρχης.
Στις 5 το απόγευμα, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, ξεκίνησε η επίσημη κατάθεσή του η οποία ολοκληρώθηκε μετά από 3 και πλέον ώρες.
Κατά τη διάρκεια της κατάθεσης αστυνομικοί της Τροχαίας του παρέθεσαν κάποια έγγραφα εν είδει πραγματογνωμοσύνης, τα οποία του παρείχαν αποδείξεις ότι το σύστημα με το οποίο αλλάζει η αμαξοστοιχία γραμμή λειτουργούσε κανονικά.
Τότε, σύμφωνα με την ίδια πηγή ο σταθμάρχης Λάρισας άρχισε να ανασκευάζει τα λεγόμενά του.
«Ίσως να έκανα εγώ λάθος χειρισμό» φέρεται να παραδέχθηκε ενώ ανέφερε ότι είχε και μια άλλη αμαξοστοιχία πρόβλημα νωρίτερα και είχε φόρτο εργασίας.
Ωστόσο, όπως αναφέρουν πληροφορίες της ΕΡΤ, αν και οι έρευνες βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο, προκύπτει ότι κανείς δεν γύρισε το κλειδί για να αλλάξει γραμμή το τρένο.
Το θέμα αυτό όπως προκύπτει με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, ξεχάστηκε παντελώς καθώς στη συνέχεια κανείς δεν ειδοποίησε τον μηχανοδηγό ότι βρίσκεται σε λάθος γραμμή.
Οι πληροφορίες της ΕΡΤ αναφέρουν ότι εμμέσως ο σταθμάρχης Λάρισας παραδέχτηκε το λάθος του.