Είχε κλειδωθεί στην τάξη ο μαθητής στη Γλυφάδα που έπεσε στο κενό

Είχε κλειδωθεί στην τάξη ο μαθητής στη Γλυφάδα που έπεσε στο κενό Facebook Twitter
7

Δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο σχημάτισε η Αστυνομία σε βάρος της δασκάλας στην τάξη του 12ου Δημοτικού Σχολείου Γλυφάδας, όπου το μεσημέρι τραυματίστηκε 7χρονος μαθητής, πέφτοντας από το παράθυρο του πρώτου ορόφου. Ωστόσο, με εντολή του εισαγγελέα, η δασκάλα αφέθηκε ελεύθερη.

Το ατύχημα συνέβη την ώρα που σχόλασε η τάξη, και όπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία συνέβη το εξής:


Ο μικρός μαθητής, όταν άκουσε το κουδούνι έσκυψε κάτω από το θρανίο για να πάρει την τσάντα του. Η δασκάλα, όπως αναφέρει στην κατάθεση της, περίμενε να βγουν όλα τα παιδιά από την τάξη και ύστερα φώναξε αν είναι κανείς ακόμα μέσα, αλλά δεν πήρε απάντηση, γι' αυτό κλείδωσε την πόρτα.


Ο 7χρονος, όταν πήγε να βγει βρήκε την πόρτα κλειδωμένη και άρχισε να φωνάζει, αλλά δεν τον άκουγε κανείς. Έτσι, άνοιξε το παράθυρο και πήδηξε, με αποτέλεσμα να υποστεί κάταγμα στη φτέρνα.


Η δασκάλα που είδε τι συνέβη, έντρομη κάλεσε ασθενοφόρο και τη μητέρα του παιδιού, η οποία ήταν έξω από το σχολείο για να παραλάβει τον γιο της.


Ο 7χρονος διακομίστηκε στο Νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού, όπου νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.

Ελλάδα
7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Προσωπικα δεν μπορω να πιστεψω πως μια δασκαλα κλεινει αρον αρον μια σχολικη αιθουσα χωρις να εχει δει οτι εχουν βγει ολα τα παιδια... Μηπως ο μικρος ηθελε να κανει καποια πλακα ή να κρυφτει απο καποιους συμμαθητες του και μετα δε ηταν κανεις κοντα για να τον ακουσει και να τον ξεκλειδωσει;
Όχι, αγαπητέ μου, απλά βαριούνται να κάνουν διεξοδικά την δουλειά τους ορισμένοι εκπαιδευτικοί. Πηγαινοέρχομαι στα σχολεία από το 2006 (κι έχω μέλλον ακόμα) και τους βλέπω. Όσα παιδιά γλιτώνουν από ατυχήματα στα προαύλια, από καθαρή τύχη είναι. Χώρια η συμπεριφορά τους απέναντι στα παιδιά. Το δικό μου το παιδί το έπιασε από το λαιμό επειδή είπε την κόρη της χαζή. Η άλλη, που δεν την κουνάει από την θέση της κανένας και ψάχνει τις τσάντες των παιδιών για χαρτζιλίκια, τους τα παίρνει για να ψωνίσει φαΐ από το κυλικείο. Η άλλη βάζει τα παιδιά να γράψουν εργασία και μπαίνει στο facebook και μηνυματίζεται. Η άλλη ειδοποιεί ότι θα καθυστερήσει το πρωί και μητέρα τυγχάνει να την δει σε πολυκατάστημα ένδυσης που έχει προσφορές. Και ο κατάλογος είναι ατελείωτος.
Με ποια ιδιότητα άραγε πηγαινοέρχεστε στα σχολεία; Αρχικά λέτε ότι πρόκειται για ορισμένους εκπαιδευτικούς, στο τέλος αποφαίνεστε ότι ο κατάλογος είναι ατελείωτος. Καλό θα ήταν να μην κρίνετε το εκπαιδευτικό σύμπαν και να μην λασπολογείτε εναντίον ενός κλάδου, ορμώμενος από το αναγκαστικά περιορισμένο μικρόκοσμό σας. Δεν τα ξέρετε δα και όλα για να παρουσιάζεστε τόσο αφοριστικός.
Ισαβέλλα, έχουν γίνει πάμπολλες διαμαρτυρίες του Συλλόγου Γονέων για απομάκρυνσή της (κάνει δευτερεύον μάθημα), αλλά αυτή εκεί. Και τα παιδιά δεν μαθαίνουν τίποτα. Είναι γνωστή σε ολόκληρο τον δήμο. Δεν ξέρω τι "δόντι" έχει και δεν την κουνάει κανείς.
Κύριε Κερασάκι, με την ιδιότητα του γονιού πηγαινοέρχομαι στα σχολεία, γιατί σας κάνει εντύπωση.Δεν κρίνω κανένα σύμπαν, κρίνω αυτά που βλέπω. Αν θέλατε να διαβάσετε πιο προσεκτικά (αλλά δεν θέλετε, γιατί μάλλον είστε του κλάδου), θα διαπιστώνατε ότι έκρινα ένα συγκεκριμένο σχολείο και όχι όλης της επικράτειας, οπότε οι αφορισμοί δεν ταιριάζουν στο σχόλιο.Αυτό που λέω είναι, αφού υπάρχουν τέτοιοι στο δικό μας σχολείο, θα υπάρχουν και αλλού. Λογικό συμπέρασμα.