Έρχεται το «Ασημένιο Βέλος: Το τρένο που θα ενώσει Αθήνα - Θεσσαλονίκη με μεγάλες ταχύτητες

Έρχεται το «Ασημένιο Βέλος: Το τρένο που θα ενώσει Αθήνα - Θεσσαλονίκη με μεγάλες ταχύτητες Facebook Twitter
6

Το Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου, στις 9 το πρωί, στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης, θα σφυρίξει για πρώτη φορά, το Frecciargento ETR 485, το τρένο που είναι γνωστό ως «Ασημένιο Βέλος» και θα αποτελέσει το σημείο εκκίνησης για τη νέα εποχή στον ελληνικό σιδηρόδρομο.

Η ιδιωτική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενταγμένη στον ιταλικό όμιλο FSItaliane, αναβαθμίζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό, αλλά αυτό θα γίνει μόλις η ΕΡΓΟΣΕ παραδώσει τη διπλή γραμμή με ηλεκτροκίνηση, σε όλο το μήκος της διαδρομής Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Η πρώτη λοιπόν αμαξοστοιχία, το ιταλικό «ασημένιο βέλος» θα αφιχθεί στη Θεσσαλονίκη στις 27 ή στις 28 Αυγούστου όπου και θα περιμένει, για να κάνει το ντεμπούτο του στο ελληνικό δίκτυο, το Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου, ημέρα εγκαινίων της 83ης ΔΕΘ.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, το τρένο θα το συνοδεύσουν Έλληνες τεχνικοί από τα σύνορα Σλοβενίας - Κροατίας μέχρι τα ελληνικά σύνορα. Οι Έλληνες τεχνικοί θα έχουν μία ολιγοήμερη εκπαίδευση στην Ιταλία. Κατά το προηγούμενο διάστημα Έλληνες μηχανοδηγοί επίσης εκπαιδεύτηκαν στην Ιταλία ενώ  Ιταλοί τεχνικοί πρόσφατα έχουν επιθεωρήσει το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Για την υποδοχή του «Frecciargento», που συμβολίζει τη νέα εποχή για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, ο ΟΣΕ κάνει το κάτι παραπάνω στους χώρους του Ν.Σ.Σ., φρεσκάροντας με ένα lifting το χώρο της αποβάθρας, της αίθουσας VIP και τους χώρους υποδοχής επιβατών.  Το «ασημένιο βέλος», στις 8/9, πανηγυρικά,  θα κάνει το πρώτο του επίσημο δρομολόγιο στην Ελλάδα, από Θεσσαλονίκη μέχρι Κατερίνη, αναπτύσσοντας ταχύτητες μέχρι και 200 χλμ/ώρα.

Το τρένο θα μείνει στην Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη για το διάστημα της 83ης Διεθνούς Έκθεσης και στη συνέχεια θα επιστρέψει προσωρινά στην Ιταλία, καθώς δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί η εγκατάσταση της ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη (σ.σ. μέχρι το Δομοκό).  Τα έργα αναβάθμισης της γραμμής  Τιθορέα – Λιανοκλάδι - Δομοκός αναμενόταν να παραδοθούν τον Ιούνιο του 2018, ημερομηνία που μετατέθηκε για το φθινόπωρο, χωρίς όμως να συμπεριλαμβάνονται ως τότε τα συστήματα ETCS και φωτοσήμανσης.

Με πληροφορίες από voria.gr

Ελλάδα
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αντώνης Λυμπέρης: Το αντίο της Έλενας Μακρή στον σύζυγό της - «Το Α και το Ω της ύπαρξης μου»

Ελλάδα / Αντώνης Λυμπέρης: Το αντίο της Έλενας Μακρή στον σύζυγό της - «Το Α και το Ω της ύπαρξης μου»

«Ζήσαμε δυο κινηματογραφικές ζωές σε μια πολλές φορές με τεράστιες επιτυχίες , προσφορά δημιουργία ύψιστες χαρές , βαθιές λύπες αποτυχίες , ξεριζωμούς κυριολεκτικούς και μεταφορικούς»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Έρχεται δηλαδή για τη φιέστα και μετα θα επιστρέψει στην Ιταλία, γιατι η διπλη και ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί... (παρεμπιπτόντως, η κατασκευή της ειχε ηδη ξεκινήσει πριν απο καμιά 30ριά χρόνια, οταν ήμουν φοιτητής στη Θεσσαλονίκη!!!) Αυτού του τύπου τα τρένα κυκλοφορούν στις πολιτισμένες χώρες της Ευρώπης εδω και πενήντα χρόνια και εδω έχουν το θράσος να τα αποκαλούν σήμερα... "ασημένια βέλη"! Καλά έγραψε κάποιος αναγνώστης σε ενα σχόλιο παραπάνω... μόνο που οι ινδιάνοι είμαστε όλοι εμείς...
Στο Ελλαδιστάν πανηγυρίζουμε (ποιά συμβολική διαδρομή θα κάνει ο Τσίπρας στα εγκαίνια?) για τραίνα-βέλη που στον υπόλοιπο σύγχρονο κόσμο είναι η γενιά των τραίνων που είναι ήδη δεκαετίες εν ενεργεία και μπαίνουν σύντομα σε διαδικασία απόσυρσης !
Μετά από δεκαετίες κατά τις οποίες σε άλλες χώρες τα τρένα τρέχουν με 350 έως 500+ χλμ/ώρα, έρχεται στην Ελλάδα το «Ασημένιο Βέλος» με ταχύτητες έως και 200 χλμ/ώρα. Στην επόμενη αναβάθμιση θα έρθει και το ακόμα πιο γρήγορο τρένο, το «Σκισμένο Καλσόν».
Με αυτήν την τεχνολογία η Ελλάδα μπαίνει επιτέλους στο β' μισό του 20ου αιώνα.Αν και με τόσα λεφτά που είχαμε δώσει στον ΟΣΕ τώρα κανονικά έπρεπε να είχαμε ιπτάμενα τρένα. Δε βαριέσαι, κάτι είναι και αυτό.