Πάνω από 20.100 αιτήματα εξυπηρέτησης δέχτηκε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, από τον Μάιο έως τις 6 Οκτώβρη.
Μόνο τον Σεπτέμβριο, μετά την αποστολή ενημερωτικών sms και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την ΑΑΔΕ σχετικά με τη ρύθμιση των 120 δόσεων, το ΚΕΦ δέχθηκε πάνω από 7.000 αιτήματα εξυπηρέτησης, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων υποβλήθηκε μέσω του τηλεφωνικού κέντρου.
Είναι χαρακτηριστικό πάντως, ότι απ' την αρχή του έτους έως σήμερα, τα περισσότερα αιτήματα εξυπηρέτησης αφορούν σε θέματα που σχετίζονται με τη φορολογία εισοδήματος φυσικών προσώπων (108.190), ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται αιτήματα για το πόθεν έσχες (68.785) και στην τρίτη ζητήματα της φορολογίας ακινήτων ( 52.841).
«Από το 2016 έως και τις 6/10/2019, όπως προκύπτει από τα στοιχεία, το ΚΕΦ έχει εξυπηρετήσει 1.991.389 αιτήματα που έχουν υποβάλει 806.634 φορολογούμενοι πολίτες και υπάλληλοι της Α.Α.Δ.Ε. Από αυτά τα αιτήματα, το 89,13% έχει ικανοποιηθεί άμεσα, την ίδια ημέρα της υποβολής του» αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΑΑΔΕ.