Για ποια θέματα τηλεφωνούν στην εφορία οι πολίτες

Για ποια θέματα τηλεφωνούν στην εφορία οι πολίτες Facebook Twitter
0

Πάνω από 20.100 αιτήματα εξυπηρέτησης δέχτηκε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, από τον Μάιο έως τις 6 Οκτώβρη.

Μόνο τον Σεπτέμβριο, μετά την αποστολή ενημερωτικών sms και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την ΑΑΔΕ σχετικά με τη ρύθμιση των 120 δόσεων, το ΚΕΦ δέχθηκε πάνω από 7.000 αιτήματα εξυπηρέτησης, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων υποβλήθηκε μέσω του τηλεφωνικού κέντρου.

Είναι χαρακτηριστικό πάντως, ότι απ' την αρχή του έτους έως σήμερα, τα περισσότερα αιτήματα εξυπηρέτησης αφορούν σε θέματα που σχετίζονται με τη φορολογία εισοδήματος φυσικών προσώπων (108.190), ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται αιτήματα για το πόθεν έσχες (68.785) και στην τρίτη ζητήματα της φορολογίας ακινήτων ( 52.841).

«Από το 2016 έως και τις 6/10/2019, όπως προκύπτει από τα στοιχεία, το ΚΕΦ έχει εξυπηρετήσει 1.991.389 αιτήματα που έχουν υποβάλει 806.634 φορολογούμενοι πολίτες και υπάλληλοι της Α.Α.Δ.Ε. Από αυτά τα αιτήματα, το 89,13% έχει ικανοποιηθεί άμεσα, την ίδια ημέρα της υποβολής του» αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΑΑΔΕ.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πύργος: Υποχώρησε κομμάτι του δρόμου και ένας 12χρονος βρέθηκε στο κενό

Ελλάδα / Πύργος: Υποχώρησε κομμάτι του δρόμου και ένας 12χρονος βρέθηκε στο κενό

«Είδα κάτω μία σχολική τσάντα και μία ομπρέλα, κοίταξα πιο καλά και είδα ένα παιδί μέσα σε μια τεράστια γούβα, προσπαθούσε να βγει και δεν μπορούσε» περιγράφει οι άνδρας που τον έβγαλε από την τρύπα
LIFO NEWSROOM
Μητέρα 3χρονου - Ηράκλειο: «Τον χτύπησα στο μπεμπιλίνο μόνο όταν πήγε να αγγίξει τις πρίζες»

Ελλάδα / Μητέρα 3χρονου - Ηράκλειο: «Τον χτύπησα στην πάνα μόνο όταν πήγε να αγγίξει τις πρίζες»

Κατηγορεί τον σύντροφό της για την κακοποίηση του παιδιού της - «Την πρώτη φορά που χτύπησε τον γιο μου, του ζήτησα με νεύρα να σταματήσει, τη δεύτερη, είπα ότι θα πάω στην αστυνομία.»
LIFO NEWSROOM