Αφότου διέρρευσε σε όλα τα μεγάλα έγκυρα media του πλανήτη η νέα φωτογραφία του ακτιβιστή Κινέζου καλλιτέχνη, ως μικρός Αϊλάν, ξεβρασμένος σε μια ακτή της Λέσβου (στο οποίο νησί ο καλλιτέχνης παρέμεινε με το μικρό του γιο επί ημέρες βοηθώντας ποικιλοτρόπως στη μεγάλη προσφυγική κρίση), το ελληνικό κοινό διχάστηκε, σε αντίθεση με τους διεθνείς διθυράμβους. Οι μισοί θεώρησαν ότι πρόκειται για ένα σπουδαίο έργο τέχνης που είναι προϊόν συγκίνησης και αφυπνίζει την συνείδηση των πολιτών όλου του κόσμου, και οι άλλοι μισοί το θεώρησαν προβοκατόρικο, φτηνό και επιπόλαιο, που αγρεύει εύκολη συγκίνηση και δεν σέβεται τη μνήμη του νεκρού παιδιού.
Ψηφίστε και πείτε μας τη γνώμη σας στα σχόλια.
σχόλια