Η φωτιά προσέγγισε τις πύλες του ξενοδοχείου Amanzoe, αλλά οι επιπτώσεις της πυρκαγιάς δεν ήταν τόσο καταστροφικές όσο φάνηκαν στην αρχή, ανακοίνωσε η Grivalia Hospitality.
Εξαιτίας της μεγάλης πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε χθες στην Αργολίδα, οι ένοικοι και το προσωπικό του Amanzoe μεταφέρθηκαν με ασφάλεια σε άλλα καταλύματα. Οι φλόγες προκάλεσαν εξωτερικές ζημιές σε pavilions του πολυτελούς ξενοδοχείου, το οποίο έχει κλείσει προσωρινά.
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε, η Grivalia Hospitality επιβεβαίωσε ότι η πυρκαγιά «προσέγγισε στις πύλες του πολυτελούς ξενοδοχειακού συγκροτήματος Amanzoe».
Η έκταση και οι επιπτώσεις της πυρκαγιάς «δεν ήταν τόσο καταστροφικές όσο φάνηκαν στην αρχή», επεσήμανε η εταιρεία, στο χαρτοφυλάκιο της οποίας ανήκει το Amanzoe.
«Συγκεκριμένα, όλοι οι κύριοι χώροι του ξενοδοχείου παρέμειναν άθικτοι και πλήρως λειτουργικοί, ενώ ένας μικρός αριθμός pavilions υπέστησαν μικρές μόνο εξωτερικές ζημιές. Όλες οι βίλες του Amanzoe παραμένουν άθικτες», αναφέρει η ανακοίνωση.
Από σήμερα, οι ιδιοκτήτες, τα στελέχη και το προσωπικό του ξενοδοχείου «εργάζονται συστηματικά τόσο με τις τοπικές αρχές όσο και με τις αρμόδιες υπηρεσίες, ώστε να αποκαταστήσουν άμεσα όλες τις ζημιές του ξενοδοχείου, αλλά και να αναλάβουν παράλληλα πρωτοβουλίες για την αναδάσωση της ευρύτερης περιοχής που κάηκε».
To Amanzoe έχει παύσει προσωρινά τη λειτουργία του, «έως ότου αποκατασταθούν πλήρως όλες οι σοβαρές ζημιές, ώστε το ξενοδοχείο να είναι σε θέση να υποδεχθεί ξανά γρήγορα τη διεθνή πελατεία του».
Η Grivalia Hospitality στην ανακοίνωση ευχαριστεί τις «περιφερειακές και τις τοπικές αρχές, την Πυροσβεστική Υπηρεσία, το υπουργείο Πολιτικής Προστασίας, την κεντρική διοίκηση, τις δυνάμεις αέρος και εδάφους, τις αστυνομικές δυνάμεις, το προσωπικό, αλλά και τους τρίτους εθελοντές που εργάστηκαν σκληρά από την πρώτη στιγμή για να περιορίσουν την πυρκαγιά και οι οποίοι παρέμειναν στο σημείο για να παρακολουθούν την εξέλιξη της κατάστασης».
«Από την πρώτη στιγμή όλοι οι επισκέπτες και το προσωπικό απομακρύνθηκαν από τον χώρο του ξενοδοχείου και μεταφέρθηκαν απόλυτα ασφαλείς σε άλλα καταλύματα. Τα πρωτόκολλα λειτούργησαν και εκκενώθηκε άμεσα και έγκαιρα το ξενοδοχείο, χωρίς απώλεια ζωής ή τραυματισμούς. Είμαστε ευγνώμονες στους πυροσβέστες, χειριστές των εναέριων και επίγειων μέσων, αλλά και τους εθελοντές οι οποίοι κάθε καλοκαίρι δίνουν ηρωική μάχη κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες αντιμετωπίζοντας εκτεταμένες πυρκαγιές σε ολόκληρη τη χώρα», δήλωσε ο Γιώργος Χρυσικός, ιδρυτής και πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Grivalia Hospitality.
Επίσης, ευχαρίστησε το προσωπικό του Amanzoe «που βοήθησε τόσο στην ασφαλή εκκένωση όσο και στις προσπάθειες κατάσβεσης» και συμπλήρωσε ότι η εταιρεία «θα συνεχίσει να στηρίζει το προσωπικό του ξενοδοχείου καθόλη τη διάρκεια των εργασιών αποκατάστασης».