Η WIND Ελλάς, συνεπής στη δέσμευσή της προς την κοινωνία και κυρίως στις ευπαθείς ομάδες, ανακοίνωσε σήμερα την πρωτοβουλία «ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΠΙΤΙ - Θα σας φέρουμε εμείς τα ψώνια».
Σε συνεργασία με την εταιρεία οχημάτων ταξί της Θεσσαλονίκης TaxiWay, αναλαμβάνουν για όλες τις ευπαθείς ομάδες (ηλικιωμένους, ΑΜΕΑ, μονογονεϊκές οικογένειες κ.ά.) να μεταφέρουν τα είδη πρώτης ανάγκης από οποιοδήποτε κατάστημα τροφίμων ή φαρμακείο της Θεσσαλονίκης, διευκολύνοντας έτσι την παραμονή τους στο σπίτι.
Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καλούν καθημερινά μεταξύ 7.00 και 10.00 στο τηλεφωνικό κέντρο της TaxiWay (2310866866/18300), δηλώνοντας τον κωδικό 900 και τη διεύθυνση της οικίας τους. Ο πλησιέστερος οδηγός ταξί της TaxiWay θα φτάνει άμεσα στην πόρτα τους και θα παραλαμβάνει τη λίστα με τα ψώνια και το χρηματικό αντίτιμο. Ο οδηγός θα φροντίσει να συλλέγει και να παραδίδει τα προϊόντα με υπευθυνότητα, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.
Η πρωτοβουλία «ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΠΙΤΙ- Θα σας φέρουμε εμείς τα ψώνια» αποτελεί προσπάθεια στήριξης των ευάλωτων ομάδων που βρίσκονται σε ανάγκη και μείωσης του κινδύνου να προσβληθούν από τον ιό. Με αυτόν τον τρόπο η WIND και η TaxiWay συμβάλλουν στην εκστρατεία #μένουμεσπίτι και στη συλλογική προσπάθεια αντιμετώπισης του κορωνοϊού (Covid-19). H ενέργεια έχει ξεκινήσει από την πόλη της Θεσσαλονίκης και πολύ σύντομα θα εφαρμοστεί και στην Αθήνα.
Σε δήλωσή του ο πρόεδρος της TaxiWay κ. Θοδωρής Σταυρίδης ανέφερε σχετικά: «Αυτές τις δύσκολες στιγμές με αίσθημα κοινωνικής αλληλεγγύης βρισκόμαστε στη διάθεση των συνανθρώπων μας που έχουν ανάγκη. Κύριο μέλημά μας είναι να καλυφθούν με ασφάλεια και συνέπεια όσο το δυνατόν περισσότερες ανάγκες».
Από την πλευρά του, ο διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της WIND Ελλάς, Γιώργος Τσαπρούνης, ανέφερε: «Σε μια περίοδο εξαιρετικά δύσκολη για όλους οφείλουμε να επιδείξουμε υπευθυνότητα και να συνδράμουμε τη μάχη κατά του αόρατου εχθρού. Στόχος μας, να προστατεύουμε τις ευάλωτες ομάδες που απειλούνται περισσότερο από την πανδημία».
Πώς λειτουργεί το «ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΠΙΤΙ - Θα σας φέρουμε εμείς τα ψώνια»
Ποιους αφορά η ενέργεια;
Αφορά αποκλειστικά ηλικιωμένους ανθρώπους (από 60 ετών και πάνω), ΑΜΕΑ και μονογονεϊκές οικογένειες που διαμένουν μόνιμα στον δήμο Θεσσαλονίκης. Επίσης, όλους τους συνδρομητές των εταιρειών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας (WIND, Cosmote και Vodafone).
Είναι δωρεάν ή πληρώνω κάποιο κόμιστρο;
Η WIND αναλαμβάνει όλα τα έξοδα μεταφοράς. Οι ενδιαφερόμενοι πληρώνουν μόνο τα ψώνια.
Ποιον αριθμό καλώ;
Το τηλεφωνικό κέντρο της TAXIWAY: 18300 και 2310 866866
Ποιες ώρες και μέρες μπορώ να καλέσω;
Καθημερινά από τις 07:00 έως τις 10:00, από Δευτέρα έως και Σάββατο.
Μέχρι τι ώρα θα παραλάβω;
Οι παραδόσεις θα γίνονται αυθημερόν μέχρι τις 13:00.
Πόσες φορές μπορώ να καλώ την ημέρα;
1 φορά την ημέρα
Δεν μπορώ να γράψω τη λίστα, θα μπορούσε να το κάνουν από την TaxiWay;
Ναι, οι άνθρωποι της TaxiWay θα μπορέσουν να σας εξυπηρετήσουν.
Ο οδηγός θα έχει λάβει μέτρα ασφαλείας;
Ο οδηγός και συνοδηγός θα φορούν μάσκα και γάντια προστασίας.
Από πού μπορώ να ψωνίσω;
Απ' οποιοδήποτε supermarket ή φαρμακείο της επιλογής σας.
Θα μπορούσατε να πάτε και μέχρι τον φούρνο (για παράδειγμα);
Λυπάμαι πολύ! Οι αγορές μπορούν να γίνουν μόνο από σούπερ μάρκετ ή φαρμακείο.
Πώς θα ξέρω ποιος θα έρθει σπίτι;
Από το τηλεφωνικό κέντρο θα σας ενημερώσουν για το όνομα του οδηγού και του συνοδηγού, τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος και σε πόση ώρα θα φτάσουν στην πόρτα σας. Τα οχήματα της TAXIWAY έχουν πάνω αυτοκόλλητα με την επωνυμία της εταιρείας.
Μέχρι ποιο ποσό μπορώ να διαθέσω καθημερινά;
Μέχρι €50. Οι αγορές δεν μπορούν να ξεπερνούν αυτό το ποσό. Αν κάποιο προϊόν ξεπερνάει το κόστος, δεν θα γίνεται η αγορά του.
σχόλια