Η Αττική Οδός απαντά για τα διόδια - Αμφισβητεί την ΠΝΠ που αναστέλλει την αύξηση

Η Αττική Οδός απαντά για τα διόδια - Αμφισβητεί την ΠΝΠ που αναστέλλει την αύξηση Facebook Twitter
EUROKINISSI / ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΟΥΓΓΟΣ
1

Αμφισβητεί την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που αναστέλλει την αύξηση στην τιμή των διοδίων η Αττική Οδός, που τονίζει πως έπραξε απολύτως σύννομα.

Η Αττική Οδός, σε σχετική ανακοίνωση, αναφέρει μεταξύ άλλων πως επιφυλάσσεται να προσφύγει στην δικαιοσύνη μόλις δημοσιευθεί η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου και επαναλαμβάνει ότι έπραξε απολύτως σύννομα εντός του πλαισίου που ορίζει η σύμβαση παραχώρησης.

Επιπλέον υποστηρίζει ότι ενημέρωσε έγκαιρα και επίσημα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο δεν εξέφρασε αντίρρηση για τις αυξήσεις.

Ολόκληρη η ανακοίνωση της Αττικής Οδού:

Χωρίς απάντηση στα όσα αληθή και συγκεκριμένα ανέφερε η ανακοίνωση της «Αττικής Οδός Α.Ε.» της 24ης Ιουνίου 2019 με τίτλο «Ο μόνος δρόμος για εμάς είναι η αλήθεια», επιλέγεται σήμερα η παρεμπόδιση της καθόλα νόμιμης αύξησης των διοδίων με μία Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου – για την οποία η Αττική Οδός Α.Ε. επιφυλάσσεται καθώς δεν έχει δημοσιευτεί - που ως γνωστόν δεν προαπαιτεί τη συμμετοχή της Βουλής.

Διαπιστώνεται συνεπώς, πως πάνω από την αξιοπιστία της χώρας και του Ελληνικού Δημοσίου ως αντισυμβαλλόμενου συνεπούς προς τις Συμβατικές του υποχρεώσεις έναντι των επενδυτών, προτάσσεται το πολιτικό κόστος, με θύμα το Κράτος Δικαίου.

Η «Αττική Οδός Α.Ε.» έπραξε απολύτως σύννομα, εντός του πλαισίου που ορίζει η Σύμβαση Παραχώρησης κι ενημέρωσε επίσημα και έγκαιρα το Υπουργείο, με επιστολή της ήδη από τον Δεκέμβριο του 2018, για τη πρόθεση της να προβεί σε αύξηση της τιμής διοδίων σε δύο δόσεις.

Οι εν λόγω αυξήσεις, οι πρώτες μετά από 13 χρόνια, αρχικά στα €3,00 την 1η Φεβρουαρίου 2019 και στη συνέχεια στα €3,30 τη 1η Αυγούστου 2019 μετατέθηκαν χρονικά για τη 1η Ιουλίου 2019 και τη 1η Ιανουαρίου 2020, αντίστοιχα, και στοιχειοθετούνται πλήρως και πέραν πάσης αμφισβήτησης από τα δικαιολογητικά στοιχεία που περιλαμβάνονται στο Χρηματοοικονομικό μοντέλο και στις Χρηματοοικονομικές αναφορές που υποβάλλονται στον Κύριο του Έργου, το Ελληνικό Δημόσιο.

Άλλωστε, η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η οποία είχε ενημερωθεί, με επίσημη επιστολή από την «Αττική Οδός Α.Ε.» από τις 28/12/2018, για τις νέες τιμές, ουδέποτε είχε εκφράσει υπηρεσιακά την παραμικρή αντίρρηση ή είχε ζητήσει οποιαδήποτε διευκρίνιση ή συμπληρωματικό στοιχείο.

Επίσης, είναι γνωστό στο αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών μέσω των στοιχείων που έχει στη διάθεσή του και του υποβάλλονται περιοδικά από την «Αττική Οδός Α.Ε.» σύμφωνα με τα όσα ορίζει η Σύμβαση Παραχώρησης, πως μέχρι το τέλος του 2018 η απόδοση της επένδυσης των μετόχων ανήλθε σε 6,23%, η οποία υπολείπεται σημαντικά του Συμβατικά ανώτατου προβλεπόμενου ορίου του 13,1%. Ως εκ τούτου, δεν έχει επιτευχθεί η Συμβατικά ορισθείσα απόδοση επί της επένδυσης και δεν στοιχειοθετείται η πρόωρη επιστροφή του δρόμου στο Ελληνικό Δημόσιο.

Σήμερα οι μεν αυξήσεις μπορεί να οδηγούνται εξαναγκαστικά σε αναστολή, ωστόσο όταν η υπόθεση κριθεί ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης, οι Έλληνες πολίτες – στο σύνολό τους κι όχι μόνο αυτοί που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν τον αυτοκινητόδρομο - θα επιβαρυνθούν πολλαπλάσια, καλούμενοι να πληρώσουν τις αποζημιώσεις που θα επιδικαστούν.

Η «Αττική Οδός Α.Ε.», όπως πάντα, θα σεβαστεί τους νόμους και στο πλαίσιο άσκησης των νόμιμων δικαιωμάτων της, θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη για να προασπίσει το έννομο συμφέρον της.

Ελλάδα
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM
Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

«Μέσα από αυτή τη δράση, αναδείξαμε την ομορφιά και τη δύναμη της νοηματικής γλώσσας, δίνοντας στα παιδιά ένα ακόμη εργαλείο έκφρασης και επικοινωνίας», σημειώνει ο εκπαιδευτικός
LIFO NEWSROOM
Ελληνική ιθαγένεια για 10 μέλη της τέως βασιλικής οικογένειας με το επώνυμο «De Grece»

Ελλάδα / Ελληνική ιθαγένεια για 10 μέλη της τέως βασιλικής οικογένειας με το επώνυμο «De Grece»

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, δήλωσε ότι «δεν υπάρχει συζήτηση για υποψηφιότητα των "De Grece" με τη ΝΔ» και κατηγόρησε την αντιπολίτευση ότι «δημιουργεί ανυπόστατα σενάρια»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Τελικά, αποδεικνύεται ότι, ουδόλως ισχύει ο συσχετισμός που έκανε ο κ. Σπίρτζης, ότι δηλαδή η Εταιρία ανήγγειλε την αύξηση τιμών μετά την εξαγγελία διενέργειας εκλογών, προκειμένου προφανώς να υπάρξει δυσαρέσκεια κατά ... του ΣΥΡΙΖΑ.Και αποδεικνύεται επίσης ότι, ο κ. Σπίρτζης αποτελεί τον ...μικρό αδελφό του κ. Πολάκη, όσον αφορά στην εμμονή ότι όλοι κηνυγούν τον ...αδέκαστο ΣΥΡΙΖΑ.Λες και αποφάσεις σαν αυτή που έλαβε η "Αττική Οδός ΑΕ", λαμβάνονται εν μια νυκτί...Δεν γνωστοποιήθηκε δε τελικά η Απόφαση ... προεκλογικά τώρα στο Υπουργείο, αλλά ήταν γνωστή εδώ και μήνες. Οπότε, το ψέμα πάει ...σύννεφο από πλευράς κ. Σπίρτζη.Ψηφίστε μας να σας σώσουμε...