Καλάθι νοικοκυριού: 57 προϊόντα από τα 1.134 παρουσίασαν αύξηση και 44 μειώθηκαν

Καλάθι νοικοκυριού: Facebook Twitter
Φωτ.: Sooc
0

Για τις τιμές των προϊόντων από το «καλάθι του νοικοκυριού» μίλησε ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης. 

Συγκεκριμένα όσον αφορά το «καλάθι του νοικοκυριού» από 1.134 προϊόντα 57 παρουσίασαν μικρή αύξηση, 44 παρουσίασαν μεγάλη μείωση και 1033 παρέμειναν σταθερά.

Αυτό αναφέρει σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης.

Συγκεκριμένα η ανάρτηση του υπουργού Ανάπτυξης αναφέρει: «24η εβδομάδα εφαρμογής του «Καλαθιού του Νοικοκυριού», είχαμε μεγάλες μειώσεις συνολικά, -2,5% στη μεσοσταθμική του αξία σε σχέση με την περασμένη εβδομάδα. Είναι η 4η συνεχόμενη εβδομάδα με μεσοσταθμική μείωση. Συγκεκριμένα από 1134 προϊόντα 57 (5.03%) παρουσίασαν μικρή αύξηση, 44 (3.88%) παρουσίασαν μεγάλη μείωση και 1033 (91.09%) παρέμειναν σταθερά! Η προσπάθεια για την αντιμετώπιση της Ακρίβειας συνεχίζεται»

Οι τιμές των τροφίμων πάντως ειδικά και μετά τις αυξήσεις στις αρχές του μήνα συνεχίζουν να ασκούν πίεση τους καταναλωτές καθώς παραμένουν υψηλές, με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ να δείχνουν αύξηση στη συγκεκριμένη κατηγορία κατά 14,3% σε ετήσια βάση. Γαλακτοκομικά και αυγά: (23,1%),Κρέατα (19,8%), Έλαια και Λίπη: (17,5%), Ψωμί και Δημητριακά (15,6%) είναι ψηλά στη λίστα ανατιμήσεων σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία.

Πρόεδρος Ένωσης εργαζομένων καταναλωτών: Μικρότερες ποσότητες 

Το καλάθι του νοικοκυριού και τις διακυμάνσεις στις τιμές ανέλυσε στο OPEN o πρόεδρος της Ένωσης εργαζομένων καταναλωτών Ελλάδος Απόστολος Ραυτόπουλος και είπε πως την περίοδο του Πάσχα οι καταναλωτές ψώνισαν αλλά μικρότερες ποσότητες. Αναλυτικός πίνακας δείχνει τη διακύμανση στο καλάθι του νοικοκυριού. 

 


Τι έχει αναρτηθεί στην πλατφόρμα του e-katanalotis

Υπενθυμίζεται ότι σήμερα στην πλατφόρμα e-katanalotis αναρτώνται σε καθημερινή βάση οι τιμές 1.200 προϊόντων ευρείας κατανάλωσης σε σούπερ μάρκετ και των καυσίμων ανά πρατήριο και σε εβδομαδιαία βάση το «Καλάθι του Νοικοκυριού».

Παράλληλα, αναρτώνται:

-τα φυλλάδια προσφορών των σούπερ μάρκετ,

- η νομοθεσία και ενημερωτικά σημειώματα για τα δικαιώματα των καταναλωτών και κάθε είδους πληροφορία που είναι χρήσιμη στον καταναλωτή.

Επιπρόσθετα, μέσω της πλατφόρμας δίνεται η δυνατότητα στον καταναλωτής, είτε επώνυμα είτε ανώνυμα, να κάνει καταγγελία στην γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή καθώς και να διαμορφώσει το δικό του «καλάθι» με προϊόντα παρακολουθώντας καθημερινά την πορεία των τιμών τους.

Με βάση τα μέχρι στιγμής στοιχεία την πλατφόρμα επισκέπτονται 500.000 μοναδικοί επισκέπτες την εβδομάδα, 300.000 έχουν «κατεβάσει» στο κινητό τους και χρησιμοποιούν την ομώνυμη εφαρμογή (app), ενώ 150.000 χρήστες έχουν διαμορφώσει τα δικά τους «καλάθια».

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εργαζόμενοι του Allou Fun Park καταγγέλλουν απλήρωτους μισθούς και εργατικά ατυχήματα

Ελλάδα / Allou Fun Park: Απλήρωτους μισθούς και εργατικά ατυχήματα καταγγέλλουν σωματεία

«Το Σωματείο προειδοποίησε για ζητήματα που αφορούν την υγεία και την ασφάλεια» τονίζουν οι εργαζόμενοι - Η ανακοίνωσή του και το κείμενο του Σωματείου Εμποροϋπαλληλων & Ιδιωτικών Υπαλλήλων Πειραιά
LIFO NEWSROOM