Για τον σεξισμό και την έμφυλη βία μίλησε η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, σε συνέντευξη που παραχώρησε με αφορμή τον πρωταγωνιστικό ρόλο της στην ταινία «Φόνισσα».
Ο σεξισμός είναι διάχυτος, επεσήμανε η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, επισημαίνοντας ότι αυτό είναι εμφανές και στον δημόσιο λόγο.
«Βλέπουμε ότι ενώ οι γυναίκες πραγματικά μέσα από τους αγώνες τους έχουν πλέον κατακτήσει πολλά πράγματα, πολλά δικαιώματα και στην πολιτική και στην κοινωνική και στην προσωπική τους ζωή, παρόλα αυτά όμως ο σεξισμός είναι διάχυτος. Το βλέπουμε αυτό και στον δημόσιο λόγο, βλέπουμε τα σχόλια, τα κουτσομπολιά», είπε η ηθοποιός μιλώντας σε εκπομπή του Alpha.
«Το χειρότερο απ’ όλα βέβαια είναι η έξαρση της έμφυλης βίας. Δεν μπορεί δηλαδή ένας άντρας να είναι κακοποιητικός στη σχέση με τη σύζυγο του, τη σύντροφό του και όταν εκείνη διεκδικεί την ελευθερία της να φτάνει στο σημείο να την σκοτώνει», επεσήμανε η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη.
«Εκείνο πάντως που θέλω να διευκρινίσω, είναι ότι μέσα σε όλη αυτή τη μεγάλη κουβέντα που γίνεται για την έμφυλη βία και για τον πόλεμο των φύλων κλπ., να μην αισθάνονται οι αγαπημένοι μας, φίλοι άνδρες ότι εμείς είμαστε εναντίον τους. Καθόλου. Το αντίθετο, αγαπάμε τους άνδρες», ανέφερε σε άλλο σημείο της συνέντευξης.
«Είμαστε αληθινές γυναίκες και θέλουμε, χρειαζόμαστε τους άνδρες στη ζωή μας. Θέλουμε να τους ερωτευόμαστε, να μας ερωτεύονται, να συμπορευόμαστε μαζί στη ζωή, να είναι σύντροφοί μας. Δεν απειλούνται απ’ εμάς οι άνδρες, πρέπει να το καταλάβουν αυτό και να μην μας αντιμετωπίζουν ως εχθρές» υπογράμμισε η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη.
Καρυοφυλλιά Καραμπέτη: Όταν έπρεπε να παίξω τη μοιραία, δεν αισθανόμουν άνετα
Η «Φραγκογιαννού» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη είναι ένας εμβληματικός ρόλος, σημείωσε η ηθοποιός, αναφερόμενη στη νέα ταινία της.
«Ακροβατεί ανάμεσα σε αντιφατικά συναισθήματα. Είναι μια γυναίκα που φτάνει σε αυτές τις φριχτές πράξεις, να σκοτώνει μικρά κοριτσάκια, λόγω της βίας που έχει υποστεί και η ίδια στη ζωή της, αυτής της πολύ σκληρής και κακοποιητικής ζωής και θεωρεί ότι σκοτώνοντας αυτά τα παιδιά τα σώζει. Φυσικά έπρεπε να προσέξουμε τόσο εγώ όσο και η Εύα (Νάθενα) στη σκηνοθεσία της να μην φανεί ότι πρόθεσή μας είναι να δικαιώσουμε αυτές τις εγκληματικές πράξεις. Όχι, στόχος μας ήταν να δείξουμε τον ηθικό αυτουργό πίσω από όλα αυτά, που δεν είναι παρά η ίδια η κοινωνία», επεσήμανε.
Αναφερόμενη στη μεταμόρφωσή της σε «Φραγκογιαννού», δήλωσε ότι ήταν «πάρα πολύ απελευθερωτικό». «Από τα νεανικά μου βήματα, όταν έπρεπε να παίξω την ωραία γυναίκα, τη μοιραία, δεν αισθανόμουν καθόλου άνετα μέσα σ’ αυτό. Αντίθετα, όταν η ηρωίδα μου πέρναγε σε πιο κατεστραμμένες περιόδους της, εκεί ήμουν ευτυχής. Γιατί, εκεί συναντούσα τον εαυτό μου», εξήγησε.