Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Κυψέλη - Για τη γραμμή 4 του μετρό

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Κυψέλη - Για την γραμμή 4 του μετρό Facebook Twitter
Φωτ.: Eurokinissi
0

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν από αύριο και για τέσσερις μήνες στην περιοχή της Κυψέλης λόγω εργασιών για την επέκταση της γραμμής 4 του μετρό

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν κατά το χρονικό διάστημα από 1 Νοεμβρίου 2023 έως 1 Φεβρουαρίου 2024 καθόλη τη διάρκεια του 24ώρου, λόγω εκτέλεσης εργασιών στο πλαίσιο κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας.

Ειδικότερα, θα ισχύσουν οι ακόλουθες προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα παρακάτω οδικά τμήματα, περιοχής Δήμου Αθηναίων:

Πρώτη φάση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για τη γραμμή 4 του μετρό 

 - Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος πέριξ της πλατείας Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

 - Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Σκοπέλου, ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Φωκ. Νέγρη έως την συμβολή της με την οδό Κυψέλης, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

 - Σταδιακός αποκλεισμός του οδοστρώματος της οδού Κυψέλης από την πλατεία Κανάρη έως την συμβολή της με την οδό Σκοπέλου με κατάληψη του ρεύματος κυκλοφορίας προς την οδό Σκοπέλου.

 - Αμφιδρόμηση του ρεύματος κυκλοφορίας προς πλατεία Κανάρη της οδού Κυψέλης και στο τμήμα αυτής από πλατεία Κανάρη έως την οδό Σκοπέλου.

- Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

- Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

- Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Δεύτερη φάση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για τη γραμμή 4 του μετρό 

- Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 6,50 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Φωκ. Νέγρη έως την συμβολή της με την οδό Καλογερά, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

 - Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 5,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Βελβενδού έως την συμβολή της με την οδό Κρίσσης, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

- Ολικός αποκλεισμός της οδού Πυθίας 20,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Πύθωνος έως την εργοταξιακή κατάληψη στην οδό Πλατεία Κανάρη.

- Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Σκοπέλου, ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Φωκ. Νέγρη έως την συμβολή της με την οδό Κυψέλης, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

- Χαρακτηρισμός ως αδιέξοδο της οδού Πυθίας από την συμβολή της με την οδό Πύθωνος έως την εργοταξιακή κατάληψη.

- Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

- Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

- Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Κυψέλη - Για την γραμμή 4 του μετρό Facebook Twitter
Φωτ.: Eurokinissi

Τρίτη φάση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για τη γραμμή 4 του μετρό 

- Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 4,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Φωκ. Νέγρη έως 20,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Κυψέλης, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

 - Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 4,00 μ. περίπου και για μήκος 15,00 μ. περίπου στην συμβολή της με την οδό Κυψέλης στο ύψος της τριγωνικής νησίδας, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

- Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 8,00 μ. περίπου και για μήκος 30,00 μ. περίπου στην συμβολή της με την οδό Βελβενδού, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

 - Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Πυθίας έως την συμβολή της με την οδό Φαιδριανών, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

- Ολικός αποκλεισμός της οδού Βελβενδού από την συμβολή της με την οδό Φιλοτίμου έως την εργοταξιακή κατάληψη.

- Χαρακτηρισμός ως αδιέξοδο της οδού Καλογερά από την συμβολή της με την οδό Σκοπέλου έως την εργοταξιακή κατάληψη.

- Υποχρεωτική πορεία με στροφή δεξιά των οχημάτων που κινούνται από την οδό Καλογερά προς την οδό Σκοπέλου.

 - Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

- Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

- Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής , επί της οδού Κασταλίας από την οδό Κερκύρας έως την οδό Κυψέλης, επί της οδού Κερκύρας από την οδό Βελβενδού έως την οδό Δελβίνου, από την οδό Φαέθοντος έως την οδό Ελάτειας και 20,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Κασταλίας, επί της οδού Κρίσσης από την οδό πλατεία Κανάρη έως την οδό Πύθωνος και επί της οδού Πύθωνος από την οδό Κρίσσης έως την οδό Βελβενδού.

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σε έξαρση η γρίπη: «Ο ένας νοσεί μετά τον άλλον» - Προσοχή στη μετάδοση, ζητούν οι ειδικοί

Ελλάδα / Σε έξαρση η γρίπη: «Ο ένας νοσεί μετά τον άλλον» - Προσοχή στη μετάδοση, ζητούν οι ειδικοί

Αυτή την περίοδο η γρίπη μεταδίδεται πολύ εύκολα, λόγω του αυξημένου αριθμού των κρουσμάτων, επισημαίνει η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ Ματίνα Παγώνη, που ζητά να λαμβάνουμε τα απαραίτητα μέτρα προστασίας
LIFO NEWSROOM
Εύβοια: «Μου ζήτησαν εξυπηρέτηση», λέει ο καθηγητής που του έκαναν μασάζ οι μαθητές

Ελλάδα / Εύβοια: «Μου ζήτησαν εξυπηρέτηση», λέει ο καθηγητής που του έκαναν μασάζ οι μαθητές

«Φόραγα σορτς και πάνω μου είχα πετσέτες, όπως προβλέπεται» συνέχισε, μετά την εντολή για Ένορκη Διοικητική Εξέταση σχετικά με φωτογραφίες του να είναι ημίγυμνος σε κρεβάτι μασάζ
LIFO NEWSROOM
Γαστρικό bypass, η επέμβαση που έκανε η Κωστούλα από τη Ναύπακτο, που έχασε τη ζωή της

Ελλάδα / Γαστρικό bypass, η επέμβαση που έκανε η Κωστούλα από τη Ναύπακτο, πριν χάσει τη ζωή της

Η 27χρονη που έπασχε από νοσογόνο παχυσαρκία εμφάνισε επιπλοκές αφού χειρουργήθηκε και πέθανε - Δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να προσβλήθηκε από ενδονοσοκομειακή λοίμωξη
LIFO NEWSROOM
Συγκινεί η θεία του Γεράσιμου των Τεμπών – «Ας προσευχηθούμε όλοι μαζί για το θαύμα»

Ελλάδα / Συγκινεί η θεία του Γεράσιμου των Τεμπών – «Ας προσευχηθούμε όλοι μαζί για το θαύμα»

Η θεία του μοναδικού επιζώντα του πρώτου βαγονιού της μοιραίας αμαξοστοιχίας στα Τέμπη ζητά να προσευχηθούν όλοι για τον ανιψιό της και για τους τραυματίες και συγγενείς του δυστυχήματος
LIFO NEWSROOM