Με ενιαίο εισιτήριο οι μεταφορές σε ΟΑΣΘ και Μετρό Θεσσαλονίκης - Εντός του 2024 η λειτουργία του

Με ενιαίο εισιτήριο οι μεταφορές σε ΟΑΣΘ και Μετρό Θεσσαλονίκης - Εντός του 2024 η λειτουργία του Facebook Twitter
Φωτ.: Αρχείου / Eurokinissi
0

Ενιαίο εισιτήριο θα έχουν οι επιβάτες για τις μετακινήσεις τους σε ΟΑΣΘ και Μετρό Θεσσαλονίκης.

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος γνωστοποίησε ότι το Μετρό όταν ξεκινήσει θα έχει ενιαίο εισιτήριο με τον ΟΑΣΘ και κατά συνέπεια είναι παρά πολύ βασικό «να λύσουμε όλα αυτά τα ζητήματα». Συμπλήρωσε πως το Μετρό της Θεσσαλονίκης «έχει μπει ήδη στις ράγες» και πρόσθεσε ότι την περασμένη Δευτέρα η «Ελληνικό Μετρό ΑΕ» έστειλε στο Ελεγκτικό Συνέδριο τη σύμβαση με την εταιρεία λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης.

«Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πολύ σύντομα στο έργο μπαίνει ένας ακόμη παίκτης. Ο παίκτης της εταιρείας λειτουργίας, ο οποίος θα είναι αυτός που τελικά θα αποδώσει στην πόλη προς εμπορική λειτουργία το έργο». Πρόσθεσε επίσης πως το Μετρό Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσει εντός του 2024 και θα αλλάξει αυτομάτως «την ατζέντα της πόλης».

Συνέχισε λέγοντας πως «πρέπει να πάψει η γκρίνια, η μεμψιμοιρία. Η ατζέντα της πόλης χρειάζεται μια ανανέωση και νομίζω ότι το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών είναι εδώ ακριβώς για να μπορέσει να συμβάλλει σε αυτή την ανακατεύθυνση των προτεραιοτήτων της Θεσσαλονίκης».

Ο υφυπουργός, Νίκος Ταχιάος και η υφυπουργός Χριστίνα Αλεξοπούλου βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη από σήμερα το πρωί. Συναντήθηκαν με τον υφυπουργό Εσωτερικών, αρμόδιο για θέματα Μακεδονίας - Θράκης, Στάθη Κωνσταντινίδη, με τον οποίο συζήτησαν για τα μεγάλα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στη Βόρεια Ελλάδα, ενώ ακολούθως επιθεώρησαν την εκτέλεση των εργασιών στους σταθμούς Βενιζέλου και Φλέμινγκ τού Μετρό Θεσσαλονίκης.

Η Χριστίνα Αλεξοπούλου δεσμεύτηκε για επίλυση των συγκοινωνιακών προβλημάτων που χρονίζουν στην πόλη, προαναγγέλλοντας επίσκεψη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα την επόμενη εβδομάδα. Στο επίκεντρο θα βρεθούν τα ζητήματα που απασχολούν την πόλη σε μία προσπάθεια εξεύρεσης λύσεων «σε θέματα που χρονίζουν και επιβάλλεται να επιλυθούν πολύ σύντομα».

Η ίδια τόνισε ότι οι μεταφορές είναι εθνικής στρατηγικής σημασίας για ολόκληρη τη χώρα και δεσμεύτηκε ότι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου θα βρεθεί δίπλα στους πολίτες της Θεσσαλονίκης, τονίζοντας ότι επιβάλλεται να αναβαθμιστεί η καθημερινότητά τους μέσα από τις αστικές συγκοινωνίες. Προς την κατεύθυνση αυτή, η αρμόδια υφυπουργός για θέματα Μεταφορών, μίλησε για ένα «ολιστικό πρόγραμμα», με συνεργασία όλων των φορέων προκειμένου να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα. «Επιβάλλεται κάθε μέσο αστικής συγκοινωνίας να πρέπει να συνεργάζεται με το άλλο, έτσι ώστε να έχουμε ένα σχέδιο που θα επιφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα των πολιτών.

Ερωτηθείσα για το ταξίδι που έκανε με το τρένο από την Αθήνα προς τη Θεσσαλονίκη η Χριστίνα Αλεξοπούλου απάντησε ως εξής: «Υπάρχουν ζητήματα λειτουργίας, για παράδειγμα δεν λειτουργούσε πολύ καλά ο κλιματισμός. Είμαστε εδώ για να δώσουμε όλες τις λύσεις».

Στα έργα που υλοποιούνται στη Βόρεια Ελλάδα, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Εσωτερικών Στάθης Κωνσταντινίδης. «Όπως είπε και ο πρωθυπουργός, η Βόρεια Ελλάδα είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Γνωρίζετε όλοι ότι είναι ήδη σε διάφορα στάδια υλοποίησης σημαντικά έργα. Το Μέτρο είναι ένα από τα σημαντικά έργα για τη Θεσσαλονίκη. Είχαμε συνηθίσει να λέμε σε αυτή την πόλη ότι "όλα είναι κάτω"- όλα είναι στην Αθήνα. Οι ρόλοι αντιστρέφονται. Κάποια στιγμή θα λέμε ότι ισότιμα η Βόρεια Ελλάδα και η Θεσσαλονίκη έχει πετύχει τους στόχους της και ικανοποιεί τις ανάγκες των πολιτών. Είμαστε πολύ κοντά σε αυτόν τον στόχο», είπε ο Στάθης Κωνσταντινίδης, καλωσορίζοντας του δύο υφυπουργούς, με τους οποίους, όπως είπε, θα έχουμε πολύ στενή συνεργασία.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM