Μία νέα γραμμή βοήθειας για θέματα σχετικά με τον κορωνοϊό στο Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου

Μία νέα γραμμή βοήθειας για θέματα σχετικά με τον κορωνοϊό στο Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Καθώς οι προσπάθειες για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης και της διασποράς του Covid-19 συνεχίζονται, το αίσθημα της ατομικής και συλλογικής μας ευθύνης δυναμώνει.

Κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου και όσο όλοι προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες που έθεσε η κρίση του κορωνοϊού στον κόσμο και την κοινωνία, κάθε κίνηση που έχει στόχο τη βοήθεια και την ανθρώπινη αλληλεγγύη, μοιάζει πιο σημαντική από ποτέ. Κινήσεις που έχουν στόχο αυτή τη βοήθεια και την αλληλεγγύη, μέσα από το αίσθημα της κοινωνικής ευθύνης, ξεχωρίζουν και δίνουν μία νέα ελπίδα για το μέλλον.

Το ίδιο συμβαίνει και με κάθε θετική είδηση - ανάμεσα στα δεδομένα που συνεχώς αλλάζουν και σε ένα γενικότερο αίσθημα αβεβαιότητας, το να διαβάζουμε νέα που έχουν θετική και ελπιδοφόρα χροιά, έχουν ιδιαίτερο αντίκτυπο στη ψυχολογία μας. Μία από αυτές τις ειδήσεις, αφορά μία νέα πρωτοβουλία για το Νοσοκομείο Αγρινίου, το οποίο μέχρι στιγμής και σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα δεδομένα, δεν έχει κανένα επιβεβαιωμένο κρούσμα κορωνοϊού, καθώς τα τεστ που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα έχουν βγει αρνητικά.

Τα δεδομένα της κατάστασης αλλάζουν συνεχώς, όπως είναι γνωστό, αλλά το γεγονός από μόνο του είναι ιδιαίτερα ευχάριστο. Σε αυτό έρχεται να προστεθεί μία εξίσου ιδιαίτερη κίνηση, η οποία αφορά μία νέα τηλεφωνική σύνδεση στο Νοσοκομείου Αγρινίου που σκοπό έχει την εξυπηρέτηση του κοινού για θέματα που σχετίζονται με τον κορωνοϊό. Ουσιαστικά, πρόκειται για μία γραμμή βοηθείας στην οποία μπορεί να απευθυνθεί οποιοσδήποτε έχει κάποια απορία ή χρειάζεται βοήθεια και συμβουλές σε σχέση με τον ιό, ανά πάσα στιγμή.

Μία νέα γραμμή βοήθειας για θέματα σχετικά με τον κορωνοϊό στο Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου Facebook Twitter

Η γραμμή αυτή στήθηκε από τον τεχνικό πεδίου του Ομίλου ΟΤΕ, Βασίλη Παληγεώργο που ανήκει στην ομάδα Δικτύου Ακαρνανίας και ήταν ο υπεύθυνος για κάθε τηλεπικοινωνιακή ανάγκη του νοσοκομείου. Με τον κατάλληλο εξοπλισμό που διέθεσε ο Όμιλος ΟΤΕ και την υποστήριξη του διοικητικού και επιστημονικού προσωπικού του νοσοκομείου, ο κ. Παληγεώργος μπόρεσε να φέρει εις πέρας το συγκεκριμένο αίτημα, τηρώντας όλα τα μέτρα πρόληψης που λαμβάνει ο όμιλος σε χώρους αυξημένου κινδύνου. Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Ο κόσμος μας έχει ανάγκη και πρέπει να τους εξυπηρετούμε χωρίς φόβο αλλά πάντα με τα απαραίτητα εφόδια».

Μία νέα γραμμή βοήθειας για θέματα σχετικά με τον κορωνοϊό στο Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου Facebook Twitter

Το μήνυμα αυτό συνοψίζει τη γενικότερη στάση ευθύνης και προστασίας πελατών και εργαζομένων που πρεσβεύει ο Όμιλος ΟΤΕ κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου, καθώς περισσότερο από 2.500 τεχνικοί φροντίζουν για την ομαλή επικοινωνία των χρηστών εν μέσω της πανδημίας. Οι τεχνικοί του Ομίλου ΟΤΕ υλοποιούν κάθε εβδομάδα πάνω από 25.000 αιτήματα πελατών, για νέες συνδέσεις και αποκατάσταση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Αιτήματα που σχετίζονται με την υγεία και την τροφοδοσία (από νοσοκομεία, ιατρεία, φαρμακεία, super market, κ.λπ.), εξυπηρετούνται με προτεραιότητα, συνήθως σε λιγότερο από 24 ώρες. Με προτεραιότητα εξυπηρετούνται και τα αιτήματα από δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες και σώματα ασφαλείας.

Ο Όμιλος ΟΤΕ τηρεί όλα τα μέτρα προφύλαξης που έχει ορίσει η Πολιτεία, καθώς οι τεχνικοί επισκέπτονται το κάθε σπίτι εξοπλισμένοι με όλα τα απαραίτητα μέσα προστασίας, ενώ διατηρούν απόσταση ασφαλείας 2 μέτρων από τον πελάτη. Οι πελάτες του Ομίλου ΟΤΕ, αντίστοιχα, λαμβάνουν με SMS, μία ημέρα πριν την επίσκεψη του τεχνικού, πρακτικές οδηγίες προστασίας σχετικά με την επίσκεψη του τεχνικού.

Μία νέα γραμμή βοήθειας για θέματα σχετικά με τον κορωνοϊό στο Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου Facebook Twitter

Ταυτόχρονα ο Όμιλος ΟΤΕ συμβουλεύει τους πελάτες του να ακολουθούν προληπτικά τις παρακάτω οδηγίες, πριν την επίσκεψη τεχνικών στο χώρο τους:

-Προετοιμασία του χώρου με επαρκή αερισμό

-Απολύμανση του χώρου εργασίας και των επιφανειών πριν και μετά την επίσκεψη του τεχνικού

-Διευκόλυνση της πρόσβασης στη τηλεφωνική πρίζα και στους χώρους όπου θα χρειαστεί να εργαστεί ο τεχνικός, προκείμενου να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος παραμονής του

-Παραμονή ενός μόνο ανθρώπου στο χώρο εργασιών

-Τήρηση ελάχιστης απόστασης 2 μέτρων από τον τεχνικό

Οι πελάτες του Ομίλου ΟΤΕ θα λαμβάνουν με SMS, μια μέρα πριν την επίσκεψη του τεχνικού, τις παραπάνω πρακτικές οδηγίες προστασίας. Εάν προκύψει κάποια αλλαγή στο περιβάλλον του πελάτη πριν την επίσκεψη (σύμπτωμα στον ίδιο ή σε μέλος της οικογένειάς του), παρακαλείται να ενημερώσει το 13888 για να προγραμματιστεί νέο ραντεβού.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ