ΟΑΣΑ: Αυξάνεται η επιβατική κίνηση- Εξυπηρετούνται 1 εκατ. επιβάτες ημερησίως με τα ΜΜΜ

ΟΑΣΑ: Αυξάνεται η επιβατική κίνηση - Εξυπηρετούνται 1 εκατ. επιβάτες ημερησίως με τα ΜΜΜ Facebook Twitter
Φωτ.: Αρχείου / Eurokinissi
0

Οι επιβάτες επιλέγουν ξανά τα μέσα μαζικής μεταφοράς του ΟΑΣΑ για τις μετακινήσεις τους με την κίνηση να επιστρέφει σε ρυθμούς προ πανδημίας.

Από την αρχή του έτους, η επιβατική κίνηση στα μέσα μαζικής μεταφοράς προσεγγίζει το 90% των προ πανδημίας επιπέδων, σημειώνοντας συνεχή ανοδική τάση και ξεπερνώντας το 1 εκατομμύριο επιβάτες ημερησίως, σύμφωνα με στοιχεία του ΟΑΣΑ. Την ίδια ώρα άνοδο σημειώνει αύξηση και η εμπιστοσύνη στα ΜΜΜ, όπως δείχνει η τελευταία έρευνα ικανοποίησης επιβατών.

Το δημοφιλέστερο και πιο αξιόπιστο μέσο, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας παραμένει το Μετρό, παρουσιάζοντας αύξηση στο ποσοστό ικανοποίησης. Βελτίωση παρατηρείται και στις οδικές συγκοινωνίες με τα μπλε λεωφορεία και τα τρόλεϊ να αξιολογούνται σημαντικά καλύτερα σε σχέση με το 2021. Αναφορικά με τον ηλεκτρικό (Γραμμή 1), η έρευνα κατέδειξε ότι υπάρχει οριακή βελτίωση στην ικανοποίηση των επιβατών, ενώ για το τραμ παρότι καταγράφεται μια σχετική πτώση στον βαθμό ικανοποίησης, η γνώμη του επιβατικού κοινού παραμένει θετική.

Τόσο οι πιστοί χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς, όσο και οι επιβάτες που στρέφονται στις αστικές συγκοινωνίες, όπως σημειώνουν στελέχη του ΟΑΣΑ, βρίσκουν σημαντικά πλεονεκτήματα, αλλά και βελτιωμένες υπηρεσίες:

  • Η τιμή του εισιτηρίου παραμένει σε ανταγωνιστική τιμή, με την υποστήριξη της Πολιτείας, παρά τις σημαντικές αυξήσεις σε ενέργεια και καύσιμα που καθιστούν ασύμφορες τις μετακινήσεις με ΙΧ οχήματα.
  • Η επέκταση του δικτύου Μετρό στη Γραμμή 3 που αριθμεί πλέον 27 σταθμούς και συνέδεσε το αεροδρόμιο της Αθήνας με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας.
  • Ο στόλος οχημάτων Τραμ ενισχύθηκε με την προσθήκη 25 καινούργιων συρμών τελευταίας γενιάς από το Δεκέμβριο του 2021 και το δίκτυο επεκτάθηκε προς Πειραιά, προσφέροντας αναβαθμισμένες υπηρεσίες.
  • Ενισχύθηκε ο αριθμός των διαθέσιμων λεωφορείων και τρόλεϊ ξεπερνώντας τα 1.200 οχήματα και επεκτάθηκε η λειτουργία της πληροφόρησης επιβατών (τηλεματική) σε όλες τις γραμμές. Δόθηκε έτσι η δυνατότητα για μεγαλύτερη συχνότητα δρομολογίων και ευρύτερη κάλυψη των περιοχών του λεκανοπεδίου με πιο άμεση και βελτιωμένη πληροφόρηση.
  • Λειτούργησαν επιπλέον εκδοτήρια στο Μετρό και δημιουργήθηκαν νέα εκδοτήρια σε κεντρικά σημεία του δικτύου λεωφορείων και τρόλεϊ, αυξάνοντας τον αριθμό των σημείων εξυπηρέτησης των επιβατών. 

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιώργος Σπηλιόπουλος δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ πως: «Οι συγκοινωνίες Αθηνών εργάζονται καθημερινά για την αναβάθμιση των υπηρεσιών, ενώ παράλληλα σχεδιάζουν σημαντικές πρωτοβουλίες για την εξυπηρέτηση του πολίτη και τη βελτίωση των συνθηκών μετακίνησης. Στο πλαίσιο αυτό, ανακαινίζονται σταδιακά συρμοί της Γραμμής 1 του Μετρό, βελτιώνονται οι υποδομές και υπηρεσίες ΑμεΑ και εμποδιζόμενων ατόμων, και προετοιμάζονται μελέτες και έρευνες για την αναδιάρθρωση του δικτύου και υπηρεσιών λεωφορείων και τρόλεϊ».

Αύξηση στης online αγορές από την ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ

Η χρήση των τραπεζικών καρτών φαίνεται να προτιμάται από τους επιβάτες στα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης καρτών. Το επιβατικό κοινό εξοικειώνεται με τη χρήση των τραπεζικών καρτών στις αστικές συγκοινωνίες αφού το 2022 καταγράφεται μια αύξηση της τάξεως 43% από 34% που ήταν το 2021. Σχεδόν δηλαδή μια στις δύο συναλλαγές πραγματοποιούνται με τραπεζικές κάρτες στα αυτόματα μηχανήματα. 

Την ίδια ώρα, αξιοσημείωτη είναι η αύξηση και στην αγορά προϊόντων μετακίνησης μέσω διαδικτύου. Το νέο, φιλικό προς τον χρήστη, περιβάλλον της ιστοσελίδας του ΟΑΣΑ (www.oasa.gr), κερδίζει την αποδοχή του επιβατικού κοινού, με τις διευρυμένες δυνατότητες ενημέρωσης και on-line αγοράς προϊόντων.

Συγκεκριμένα, το διαδίκτυο παρουσιάζει τη μεγαλύτερη άνοδο στις εισπράξεις από όλα τα υπόλοιπα κανάλια πώλησης, με αύξηση 92,6% το 2022 έναντι του 2021. Τα κυρίαρχα προϊόντα στις συναλλαγές μέσω διαδικτύου είναι η ATH.ENA card 30 ημερών με 23,9% και ακολουθεί το πολλαπλό εισιτήριο 10 + 1 διαδρομών με 20,8%.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM