Οι Έλληνες αγοράζουν ποδήλατα μαζικά - Κατακόρυφη αύξηση στη ζήτηση εν μέσω πανδημίας

Οι Έλληνες αγοράζουν ποδήλατα μαζικά - Κατακόρυφη αύξηση στη ζήτηση εν μέσω πανδημίας Facebook Twitter
Eurokinissi
0

Κατακόρυφη αύξηση στη ζήτηση ποδηλάτων καταγράφεται εν μέσω πανδημίας, με τους Έλληνες όπως φαίνεται να τα επιλέγουν μαζικά και προς αποφυγή του συνωστισμού στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

«Σε διάστημα μιας ημέρας, κατάστημα πάνω από 1000 τ.μ. χρειάστηκε να το γεμίσουμε πέντε φορές και άδειασε», λέει η Μαρία Μαγειρέλη- Μόλχο, εκπρόσωπος εταιρείας εισαγωγής και εμπορίας ποδηλάτων στη Θεσσαλονίκη. 

«Πόσο μπορούμε να ανταποκριθούμε σε τέτοια ζήτηση και πόσο απόθεμα να έχουμε; Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα σημειώθηκε αύξηση στις πωλήσεις 85% και αντίστοιχα σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, στη χονδρική 40% και στη λιανική πώληση, από τις 4 Μαΐου οπότε και ανοίξαμε, 35%. Ο κόσμος είναι δυσαρεστημένος, διαμαρτύρεται καθώς υπάρχει θέμα και με τις μεταφορικές εταιρείες που δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε όλα τα σημεία πωλήσεων της χώρας», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Περιγράφοντας την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά ποδηλάτου, όχι μόνο σε επίπεδο χώρας, αλλά και ευρύτερα -ευρωπαϊκά και παγκόσμια- υποστήριξε πως επικρατεί ένας «πόλεμος πλειοδοσίας των ποδηλάτων», με αποτέλεσμα, «όποιος προλάβει και έχει τα μετρητά στα εργοστάσια παραγωγής να παίρνει τα αντίστοιχα ποδήλατα που ζητάει».

Οι Έλληνες αγοράζουν ποδήλατα μαζικά - Κατακόρυφη αύξηση στη ζήτηση εν μέσω πανδημίας Facebook Twitter
Eurokinissi

Ανάλογη εικόνα μετέφερε και ο Χρήστος Ρουμελιώτης, ιδιοκτήτης καταστήματος επισκευής και πώλησης ποδηλάτων, επισημαίνοντας πως από την προηγουμένη εβδομάδα που άνοιξε, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.

«Εγώ, από την πρώτη ημέρα έμεινα χωρίς ποδήλατα. Η πρώτη παράδοση έγινε χθες και οι πωλήσεις έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, σχεδόν είναι τριπλάσια η ζήτηση από τις προηγούμενες χρονιές. Δεν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε πλέον ούτε στο σέρβις, ακόμα και στις απλές αλλαγές σαμπρέλας. Όλα γίνονται με ραντεβού, χρειάζεται να περιμένει ο κόσμος ακόμα και δύο με τρεις εβδομάδες για να φτιάξει το παλιό του ποδήλατο», υπογράμμισε.

Στην αυξημένη ζήτηση της υπηρεσίας για σέρβις ποδηλάτων αναφέρθηκε και η κ. Μαγειρέλη- Μόλχο, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Πολλοί θέλουν να αποκαταστήσουν τα παλιά τους ποδήλατα για οικονομικούς λόγους και δημιουργείται πρόβλημα και στο σέρβις των ποδηλάτων, υπάρχουν διαμαρτυρίες. Υπάρχουν ελλείψεις σε συγκεκριμένο μέγεθος λάστιχου-σαμπρέλας, το οποίο δεν μπορούμε να βρούμε πουθενά!».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM