Πώς να γλυτώσεις από τις τηλεφωνικές κλήσεις για προώθηση προϊόντων

Πώς να γλυτώσεις από τις τηλεφωνικές κλήσεις για προώθηση προϊόντων Facebook Twitter
Εικονογράφηση: Dreyk the Pirate/ LIFO
50

Από τον Χρήστο Γραμματίδη

Ο πάροχος της τηλεφωνικής σας σύνδεσης (η εταιρεία τηλεφωνίας που ανήκετε δηλαδή) τηρεί ένα ειδικό κατάλογο που ονομάζεται «Μητρώο του άρθρου 11». Σε αυτό τον κατάλογο γράφονται όσοι συνδρομητές δηλώνουν ότι δεν επιθυμούν να δέχονται γενικώς κλήσεις για σκοπούς εμπορικής προώθησης προϊόντων

 

Είναι γνωστό το πρόβλημα με τις ενοχλητικές κλήσεις από εταιρείες που θέλουν να σας πουλήσουν κάτι ή να σας ενημερώσουν για ένα προϊόν, μια υπηρεσία, μια προσφορά κλπ. Μπορείτε να απαλλαγείτε από αυτές σχετικά απλά, καθώς ο νόμος προβλέπει αυτή τη δυνατότητα. 

 

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που συνέλεξε το ρεπορτάζ της LifO,  ο πάροχος της τηλεφωνικής σας σύνδεσης (η εταιρεία τηλεφωνίας που ανήκετε δηλαδή) τηρεί ένα ειδικό κατάλογο που ονομάζεται «Μητρώο του άρθρου 11». Σε αυτό τον κατάλογο γράφονται όσοι συνδρομητές δηλώνουν ότι δεν επιθυμούν να δέχονται γενικώς κλήσεις για σκοπούς εμπορικής προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς. 

 

Οι διαφημιστικές εταιρείες και οι εταιρείες προώθησης προϊόντων είναι υποχρεωμένες να παίρνουν από τις εταιρείες τηλεφωνίας αυτούς τους καταλόγους. Μάλιστα υποχρεούνται να παρακολουθούν και τις επικαιροποιήσεις του μητρώου αυτού, ώστε να ξέρουν ποιοι καινούριοι αριθμοί έχουν δηλωθεί ως απαγορευμένοι για προωθητικές κλήσεις.

 

Έτσι, μόλις επικοινωνήσετε με τον πάροχό σας και υποβάλλετε αίτηση εγγραφής στο ειδικό αυτό μητρώο, από τον αμέσως επόμενο μήνα θα πρέπει να σταματήσει οποιαδήποτε κλήση στο τηλέφωνό σας από εταιρεία προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Εάν συνεχίσουν να σας παίρνουν δικαιούστε να κάνετε αγωγή αποζημίωσης τόσο κατά της εταιρείας τηλεφωνίας όσο και κατά της διαφημιστικής που σας ενόχλησε ενώ μπορείτε να τους καταγγείλετε και στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για να τους επιβάλλει πρόστιμα.

 

Ελλάδα
50

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM
Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM
Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

«Μέσα από αυτή τη δράση, αναδείξαμε την ομορφιά και τη δύναμη της νοηματικής γλώσσας, δίνοντας στα παιδιά ένα ακόμη εργαλείο έκφρασης και επικοινωνίας», σημειώνει ο εκπαιδευτικός
LIFO NEWSROOM

σχόλια

19 σχόλια
Διαβάζω τα σχόλια κάτω από το άρθρο και είναι η πρώτη φόρα που δεν μπορώ να κρατηθώ και θέλω να απαντήσω. Κατ'αρχάς είμαι ένα από αυτά τα ενοχλητικά άτομα που καλούν και ενοχλούν για να πουλήσουν. Και μάλιστα κάνω αυτήν την δουλειά χρόνια τώρα. Όχι μόνο κάποιους μήνες. Η δουλειά των τηλεφωνικών πωλήσεων ήταν προ κρίσης ένα από τα επαγγέλματα που ειλικρινά απέρριπτα, ακριβώς γιατί δεν μου αρέσει να γίνομαι ενοχλητική. Στην συνέχεια είδα πως τελικά, για πολύ κόσμο δεν είμαι ενοχλητική, υπάρχει κόσμος που είτε το πιστεύετε είτε όχι, ενδιαφέρετε να ακούσει. Και εγώ με αυτόν τον κόσμο θέλω να μιλάω. Είμαι λοιπόν από τους ανθρώπους που έχουν προτείνει ήδη σε πάρα πολύ κόσμο αυτήν την λύση που λέει το άρθρο. Γιατί όπως αναφέρουν και σε προηγούμενα σχόλια κάποιοι, η δουλειά μου είναι να πουλάω και όχι να μιλάω στο τηλέφωνο. Όποτε αν με κάποιον τρόπο μπορούσαν οι πωλητές να καλούν μόνο άτομα που ενδιαφέρονται να ακούσουν και μάλιστα (ιδανικά) την ώρα που εκείνοι θα ήταν διαθέσιμοι θα ήταν τέλειο. Α) Θα κάναμε την δουλειά μας καλύτερα και β) Δεν θα ενοχλούσαμε κανέναν. Δυστυχώς για να γίνει αυτό όμως (το οποίο θα ήταν ιδανικό και για τις ίδιες τις εταιρίες, καθώς θα αυξανόταν η παραγωγικότητα αυτού του είδους πώλησης) πρέπει να γίνουν πολλά σε μία χώρα που δεν γίνετε τίποτα. Όπως για παράδειγμα να ενημερωθεί ο κόσμος για το μητρώο 11, όπως έγινε και τώρα μέσο του άρθρου αυτού και να εφαρμοστεί πραγματικά, γιατί δυστυχώς, όπως πάλι αναφέρθηκε σε προηγούμενα σχόλια, υπάρχουν περιπτώσεις που αυτό δεν εφαρμόζεται. Τώρα όσον αφορά τον σεβασμό προς τους εργαζομένους, ναι. Οι άνθρωποι που κάνουμε αυτήν την δουλειά αξίζουμε τον σεβασμό και την ευγένεια των υπολοίπων. Διαβάζω κάποιους από εσάς να μας συγκρίνεται με πληρωμένους δολοφόνους. Σοβαρά τώρα; Όχι, κάνουμε μία τίμια και πραγματικά πολύ δύσκολη δουλειά, με χαμηλές αποδοχές, ενώ ενοχλούμε κόσμο (και το ξέρουμε), αφού δυστυχώς δεν μπορούμε να ξέρουμε ποιον καλούμε και σε τι φάση τον βρίσκουμε. Μία δουλειά στην οποία ξέρουμε και αποδεχόμαστε το γεγονός ότι πολλοί από εσάς θα μας βρίσετε και θα κλείσετε το τηλέφωνο, αυτό δεν σημαίνει όμως πως χαιρόμαστε κιόλας που συμβαίνει αυτό. Προσωπικά δεν με ενοχλεί το γεγονός επειδή είναι κάτι που αντιμετωπίζω λόγο δουλειάς, αλλά γιατί η ευγένεια είναι κάτι που θεωρώ πολύ βασικό στον κόσμο μας για να είναι λίγο ομορφότερος, αντίθετα η αγένεια είναι κάτι που απεχθάνομαι σε όλες της τις μορφές. Αν μη τι άλλο όταν είσαι ευγενικός, σημαίνει πως έχεις παιδεία (και όταν λέω παιδεία, δεν εννοώ πτυχία, έχει διαφορά). Σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω πως ένας άνθρωπος που εργάζεται στην χ δουλειά χρίζει μεγαλύτερες αξιώσεις σεβασμού και ευγενείας από κάποιον άλλον που κάνει την ψ δουλειά. Και με αυτό απευθύνομαι κυρίως σε εσένα μάνα με δύο παιδιά που εργάζεσαι από το σπίτι. Ξέρω πόσο δύσκολο είναι να μεγαλώνεις δύο παιδιά, το κάνω και εγώ. Και τόσοι άλλοι συνάδερφοι μου. Και αν εσύ είχες την τύχη να βρεις μία δουλειά που δεν ενοχλεί κάποιοι άλλοι δεν στάθηκαν τόσο τυχεροί, αλλά κάπως πρέπει να ταΐσουν τα παιδιά τους. Καλώς ή κακώς λοιπόν, σε περίοδο κρίσης οι περισσότεροι από αυτούς επιλέγουν να τα ζήσουν κάνοντας μία τίμια αλλά ενοχλητική δουλειά αντί να γίνουν κλέφτες για να μπορούν να ζήσουν. Και όχι, δεν είναι κατώτεροι από εσένα για αυτό. Προσωπικά για να ξέρεις έκανα και πάλι μία απόπειρα να αλλάξω επάγγελμα, παραιτήθηκα και εδώ και πέντε μήνες ψάχνω μια δουλειά που να μην έχει να κάνει με τηλεφωνικές πωλήσεις. Και εννοώ οποιαδήποτε δουλειά, δεν ψάχνω την θέση του διευθυντή, αλλά ακόμα και σερβιτόρα και διανομέα φυλλαδίων και ότι να είναι. Και ας μην έχει να κάνει με το αντικείμενο των σπουδών μου, ούτε με αυτό που πραγματικά θέλω να κάνω. Δεν έχω βρει όμως κάτι. Όποτε αν μέχρι και τον επόμενο μήνα δεν βρω, θα επιστρέψω σε αυτήν την δουλειά . Και δεν είμαι η μόνη που το αντιμετωπίζει με αυτό. Αυτό που θέλω να πω με αυτό είναι πως πραγματικά όπως εγώ δεν ξέρω ποιον κάλω και τι κάνει εκείνη την στιγμή, έτσι και εσύ δεν μπορείς να ξέρεις ποιος σε καλεί εκείνη την στιγμή. Όχι ότι μπήκες ή θα μπεις πότε σε αυτήν την διαδικασία βέβαια. Αλλά επαναλαμβάνω, δεν μπορείς ούτε εσύ να ξέρεις ποιος είναι αυτός που σε καλεί και τι μπορεί είναι. Δεν μπορείς να κρίνεις κάποιον (ειδικά σε περίοδο κρίσης, ξανά λέω) από την δουλειά που κάνει αλλά από το ποιος είναι αυτός ο άλλος. Και δεν το ξέρεις για να λες πως αξίζει λιγότερο σεβασμό από εσένα.Νομίζω πως το σχόλιο μου είναι αρκετά μεγάλο, όποτε θα σταματήσω εδώ. Απλά ειλικρινά, ανεξάρτητα από τα επαγγελματικά, θλίβομαι για τον εγωισμό, την αγένεια και τα κλειστά μυαλά αυτά του τόπου. Δυστυχώς πραγματικά, η κρίση που ζούμε δεν είναι μόνο οικονομική, είναι κυρίως κοινωνική. Και δεν αλλάξει αυτό, είμαστε χαμένοι όλοι...
ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΣΑΣ.ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 11 ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΑΡΟΧΟΥ.ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ 2 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΑΖΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 11 ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΛΗΣΗΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 11. ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΕ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΟΙ ΠΑΡΟΧΕΙΣ ΒΡΗΚΑΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΜΨΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ (ΟΤΑΝ ΑΠΟΔΕΧΕΣΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΝΑ ΔΙΔΕΤΑΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΣΟΥ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ) ΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 11 ΜΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΑΝ ΔΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ 2 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΟ ΠΟΥΝ ΑΥΤΟ ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ.
1.Με αφορμή το πέρασμα μου από ουκ ολίγες συνεντεύξεις για θέση τηλεφωνικών πωλήσεων θα αναφέρω αρχικά πως αποφάσισα να μην δοκιμάσω καν να κάνω αυτή την δουλειά αν και σε 2-3 μου το πρότειναν.Ο λόγος;ΟΧΙ η ενόχληση που θα προκαλούσα αλλά τα λίγα λεφτά για το μέγεθος της ενόχλησης που θα προκαλούσα και την δυσκολία να πίσω κάποιον σε σχέση με αυτό.2.Υπάρχουν τρόποι να το ξεπεράσετε.Δεν απαντώ ΠΟΤΕ τηλέφωνο από απόκρυψη ούτε αριθμό που δεν γνωρίζω στο σταθερό.Δεν με νοιάζει καν.Όποιος θέλει να με βρει,πχ από δουλειά που έχω στείλει βιογραφικό, θα πάρει στο κινητό.Το ίδιο και οι γονείς ή κάποιος που θέλει να με βρει λόγω ανάγκης.Αν με ξέρει πραγματικά θα ξέρει και το κινητό μου.Αλλιώς αν είναι άγνωστος δύσκολα να το ξέρει το κινητό μου και δεν θα γνωρίζει το σταθερό.Επίσης όπως ανέφερε κάποιος αν σε παίρνουν π.χ. από το νοσοκομείο ή από άλλο νούμερο/ τηλεφωνικό θάλαμο (λόγω π.χ. πεσμένης μπαταρίας) για επείγον περιστατικό δε θα το μάθεις ποτέ επειδή δε θα το σηκώσεις.Ε τι να κάνουμε ρε φίλε έτσι είναι η ζωή δεν μπορούμε να ζήσουμε με τον φόβο πως θα γίνει κάτι όταν τρώμε ή όταν κοιμόμαστε αλοίμονο.Τότε δεν θα ξεκουραζόμασταν ποτέ και θα ήμασταν μονίμως μέσα στο άγχος.3.Την ώρα που δεν θες με τίποτα να σε ενοχλήσουν, απλά αποσυνδέεις την συσκευή ή το βάζεις στο αθόρυβο και το σταθερό και το κινητό για να ξεκουραστείς πραγματικά!!!!4.Μπορείς άνετα όπως σε καλούν να πεις "Δεν με ενδιαφέρει, ευχαριστώ, γεια σας" και να το κλείσεις στα μούτρα.Παίρνει 5 δεύτερα.Θα πάρει τον επόμενο.2-3 δεν θα σε ξαναπάρει αν κάνεις το ίδιο!5.Τα γραφεία δεν έχουν ώρες κοινής ησυχίας και για τον υπάλληλο είναι εργάσιμη ώρα.Ωράρια 8-4,9-5.Καμιά εργασία δεν έχει ώρα κοινής ησυχίας.Που το είδατε αυτό;Σκέφτηκες ποτέ πως αν πας μεσημέρι σε ένα κατάστημα να ψωνίσεις ή να δεις, ο εργαζόμενος μπορεί να θέλει να φάει ή να κάνει το διάλειμα του;Σκέφτηκες πως όταν έχεις εσύ ρεπό και πας σε μαγαζί μεσημέρι γιατί ήθελες να κοιμηθείς το πρωί λόγω ρεπό ή ξενυχτιού ο εργαζόμενος μπορεί να θέλει να φάει ή να κάνει το διάλειμα του;ΟΧΙ βέβαια Παλιοεγωισταρε!!!6.Όταν κάνει φασαρία ο δήμος ,τα σκουπίδια,τα αυτοκίνητα στον δρόμο,τα παιδιά του γείτονα,ο γύφτος και ο παλιατζής που είναι η διαμαρτυρία σου;Εσύ τι δουλειά κάνεις;Είσαι πωλητής,ηλεκτρολόγος,υδραυλικός,εργάτης,μουσικός,τεχνικός,γιατρός και έχεις ραντεβού και τα μεσημέρια στους πελάτες την ώρα του φαγητού;Ή είσαι βολεμένος δημόσιος υπάλληλος που περιμένει να σχολάσει στις 3 το μεσημέρι, να μην ενοχλήσει και να μην ενοχληθεί από τα τηλέφωνα;7.Τέλος ο καθένας μας ενοχλείται από διαφορετικά πράγματα και διαφορετικές ώρες λιγότερο ή περισσότερο.Αν υπήρχε ενιαίο ωράριο σε όλους τους εργαζόμενους όλων των κλάδων κανείς δεν θα μπορούσε να ενοχλήσει κανέναν αφού θα ξεκουράζονταν όλοι την ίδια ώρα.Γιατί δεν γίνεται αυτό;Ξέρετε όλοι σας γιατί δεν γίνεται τίποτα από αυτά που θέλουμε προς όφελος όλων μας και γιατί.Το ελπίζω τουλάχιστον.Καληνύχτα σας και όνειρα γλυκά!!!
Ευτυχώς "μικροακούγομαι" (αν μπορώ να το πω έτσι) και το παίζω ανήλικη , έτσι μου το κλείνουν αμέσως (ακόμα και στα μούτρα πολλοί αγενείς) μουαχαχαχα
Εγώ πάντως κάνω την υπηρέτρια και πιάνει ΠΑΝΤΑ ! Τους λέω η κυρία δεν είναι εδώ, παρακαλώ καλέστε το απόγευμα, κι επειδή όλοι δουλεύουν πρωι και μεσημέρι δεν παίρνουν ποτέ.
εχεις κολλήσει εκεί εσυ..Οχι ρε φίλε.. δε θέλω να το σηκώσω και να πω τις παπαριές που λες.. Θέλω να μην με καλούν τη στιγμή που το έχω ζητήσει. Τέλος. Ούτε τηλέφωνο θέλω να 'κατεβάσω'... Στο φινάλε γουστάρω να κοιμάμαι και να με ξυπνάει με κλήση η γυναίκα μου.. λογαριασμό θα σου δώσω?ούτε να μη το σηκώνω σε άγνωστα νούμερα.. Τόσο παράξενο σας φαίνεται σε κάποιους, οτι κάποιοι δεχόμαστε κλήσεις απο άγνωστα νούμερα που αφορούν εργασία?
Βλέπω κάποιες απαντήσεις φίλων που αναφέρουν ότι παρότι είναι εγγεγραμμένοι στο αντίστοιχο μητρώο, παρόλα αυτά οι κλήσεις συνεχίζονται χωρίς οι αρμόδιοι φορείς να κάνουν τίποτε. Φυσικά τους πιστεύω, γιατί ξέρω που ζούμε. Η λύση είναι μια και θα την πρότεινα για κάποιον που έχει την διάθεση να ασχοληθεί :Ο ίδιος νόμος που ορίζει το μητρώο στο άρθρο 11 (3471/2006) ορίζει στο άρθρο 14 ότι σε περίπτωση παράβασης του νόμου μπορεί να ζητηθεί ΗΘΙΚΗ ΒΛΑΒΗ, το ποσό της οποίας ορίζεται κατ' ελάχιστο σε 10.000 ευρώ ! (εκτός αν ζητήσεις λιγότερα).Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορείς να πας δικαστικά και εφόσον αποδείξεις την παραμικρή ηθική βλάβη, το κατώτερο που μπορεί να σου επιδικαστεί είναι 10.000 ευρώ.Τι απαιτείται από εσένα :1) Διάθεση να το κυνηγήσεις2) Να κρατήσεις στο κινητό σου την εισερχόμενη κλήση, ώστε να φαίνεται ο αριθμός (αν είναι με απόκρυψη δεν γνωρίζω αν μπορείς να το βρεις)3) Να έχεις κάποιον μάρτυρα, συγγενικό ή φιλικό σου πρόσωπο συνήθως, ο οποίος θα καταθέσει ότι του είπες εκείνη την ώρα για την κλήση.Φυσικά θα πρέπει να ρωτήσεις και να θυμάσαι την εταιρεία που έκανε την κλήση.Μετά πηγαίνεις σε κάποιον δικηγόρο, του ζητάς να αναλάβει εργολαβικά την υπόθεση, ώστε να μην έχεις έξοδα, συμφωνείτε ένα μεγάλο ποσοστό αμοιβής, ώστε να πεισθεί να αναλάβει και απλά περιμένεις το Δικαστήριο (δικάζεται με την διαδικασία των εργατικών διαφορών)Ξέρω πως σίγουρα πολλοί θα πουν "που να μπλέκω τώρα ρε φίλε" και το κατανοώ. Πιθανόν και εγω ο ίδιος να μην "έμπλεκα". Αν όμως κάποιος έχει την διάθεση, ας το κυνηγήσει. Δεν έχει να χάσει σχεδόν τίποτε και μπορεί να κερδίσει την ηθική ικανοποίηση ότι τους τιμώρησε, συν 10.000 ευρώ.Υ.Γ.1 όσο για τους φίλους που αναφέρουν τους εργαζόμενους, φυσικά και δεν φταίνε ... αλλά ούτε εμείς φταίμε. Δεν χρειάζεται να τους βρίζουμε, αλλά ούτε να απολογούμαστε. Απλώς κλείνουμε το τηλέφωνο.Υ.Γ.2 σε όσους εξομοιώνουν το να καλείται ο πελάτης σε ώρα κοινής ησυχίας, (που μπορεί να είναι η μόνη ώρα που ξεκουράζεται από μια εξουθενωτική μέρα) με το να καλεί ο πελάτης σε οποιαδήποτε ώρα, που γνωρίζει ότι θα απαντήσει κάποιος εργαζόμενος σε ΩΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ για την οποία πληρώνεται... τι να πω... κάπου τα έχετε μπερδέψει παιδιά.
Να πω και του στραβού το δίκιο, δε σε αναγκάζουν κιόλας να απαντήσεις στο τηλέφωνο. Ειδικά αν βλέπεις περίεργο ή άγνωστο αριθμό, μην απαντήσεις, ρε παιδί μου. Άμα είναι κάποιος συγγενής, φίλος κτλ, θα σε πάρει με γνωστό νούμερο και θα το έχεις κι αποηθκευμένο(για όσους έχουν κινητά και ψηφιακά τηλέφνα εννοείται).
Εκτός και αν σε παίρνουν π.χ. από το νοσοκομείο ή από άλλο νούμερο/ τηλεφωνικό θάλαμο (λόγω π.χ. πεσμένης μπαταρίας) για επείγον περιστατικό. Αλλά δε θα το μάθεις ποτέ επειδή δε θα το σηκώσεις.
Θεωρείτε μεγάλη ενόχληση το να σας καλούν από εταιρείες μέρα μεσημέρι και να σας προτείνουν κάποιο πακέτο σύνδεσης, αλλά δε θεωρείτε ενοχλητικό το να τους καλείτε εσείς τις ίδιες ώρες για να μάθετε για το λογαριασμό σας πχ? Τότε δεν είναι "ώρα κοινής ησυχίας" για εσάς?Μη τυχόν και μου πει κανείς "μα εγώ είμαι πελάτης και έχω πάντα δίκιο" ή "δεν είναι το ίδιο...εγώ δεν τους παίρνω τηλέφωνο σπίτι τους". Απαράδεκτοι. Απαράδεκτοι και απολίτιστοι που δεν είσαστε σε θέση να διαχειριστείτε σαν ΑΝΘΡΩΠΟΙ μια κλήση σε ώρα που ΕΣΑΣ ενοχλεί (μιας και οι ώρες κοινής ησυχίας, όπως βλέπουμε στο λινκ, δεν αφορούν τις τηλεφωνικές κλήσεις) και να το κλείσετε κόσμια ή να μην απαντήσετε καθόλου.
Όπως έγραψα και παραπάνω, εργάζομαι στο σπίτι και έχω δύο μικρά παιδιά. Δεν ξέρω κατά πόσο όσοι αντέδρασαν στο σχόλιό μου μπορούν να αξιολογήσουν 100% τι σημαίνει αυτό, αλλά απαντάω εδώ επειδή αναφέρονται οι ώρες κοινής ησυχίας. Λοιπόν, οι ώρες κοινής ησυχίας προφανώς και δυσκολεύουν ανθρώπους που έχουν το, ας πούμε, πιο "παραδοσιακό" ωράριο. Αλλά για μένα το πρόβλημα δεν περιορίζεται εκεί. Τα παιδιά δεν έχουν καν ωράριο. Εγώ έχω ελεύθερο ωράριο, και η απαραίτητη για τη δουλειά μου αυτοσυγκέντρωση γίνεται ήδη κομματάκια από τις ανάγκες των παιδιών - και δε νομίζω να είμαι ο μόνος με παιδιά και δουλειά στο σπίτι και μη συμβατικά ωράρια. Την αυτοσυγκέντρωσή μου την κτίζω ανά πέντε λεπτά και θεωρώ πολύ λογικό να κλείνω αυτομάτως το τηλέφωνο ή και να βρίζω όταν επιμένουν - ειδικά μετά τις πρώτες 200 κλήσεις. Και όχι, δεν έχω την πολυτέλεια να κλείνω το τηλέφωνο ή να μην απαντάω κλήσεις από μη δεδομένα ύποπτους αριθμούς. Δεν κατακρίνω κάποιον που πιάνει μια δουλειά λόγω ανάγκης, κατακρίνω όμως το να πέφτει κανείς από τα σύννεφα για τις συνέπειες της δουλειάς του στους άλλους. Το να ενοχλείς ανθρώπους για των οποίων τη ζωή και τις ανάγκες δεν γνωρίζεις τίποτα απολύτως στον ιδιωτικό τους χώρο είναι καταπιεστικό, ανήθικο και πρέπει να απαγορευτεί - ανεξαρτήτως ωρών κοινής ησυχίας. Και είναι και διεστραμμένα ατελέσφορο από άποψη μάρκετινγκ.
Δεν είναι επιχειρηματολογία αυτή. Τα γραφεία δεν έχουν ώρες κοινής ησυχίας. Όταν καλώ ως πελάτης σε ώρα "κοινής-για-μένα-ησυχίας" σημαίνει ότι έχω ένα πρόβλημα ή έστω μία απορία σχετικά με τις υπηρεσίες που μου παρέχουν και για τις οποίες ΠΛΗΡΩΝΩ. Δεν είναι απαράδεκτο ούτε απολίτιστο αυτό και φυσικά δεν μπορεί να συγκριθεί με την τηλεφωνική ΕΝΟΧΛΗΣΗ από άσχετους. Και φυσικά δεν είπε κανείς ότι δεν κλείνει το τηλέφωνο κόσμια. Αν εσένα σου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι οι παραπάνω σχολιαστές βρίζουν τους ενοχλητικούς, ε... μάλλον κάνεις την δουλειά αυτή και σε έχουν βρίσει.
Διακρίνω κάποια θεματάκια αντίληψης οπότε ας διευκρινίσω... Όταν λέω πως εσύ καλείς σε ώρα κοινής ησυχίας, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν εννοώ για εκείνους. Σαφώς για τον υπάλληλο είναι εργάσιμη ώρα. Εννοώ πως, ενώ λες πως είναι ώρα κοινής ησυχίας και δε θες να σε καλέσει γιατί σε ενοχλεί, την ίδια ώρα (αυτή που είπαμε ότι ενοχλείσαι) σηκώνεις το τηλέφωνο και παίρνεις εσύ για να λύσεις απορία κι αυτό επειδή πληρώνεις (κλασσικό ελληνικό επιχείρημα).Για να μη μακρηγορούμε, μιας και η αντιπαράθεση με άτομα που "πληρώνουν" (όποτε δηλαδή το κάνουν κι αυτό) δεν είναι του στυλ μου και επειδή το έχω ποστάρει ήδη 3 φορές και στη LIFO δε λένε να το ανεβάσουν διότι βολεύει να γίνεται ο κακός χαμός κάτω από τα ανόητα και ανυπόστατα "άρθρα" τους, στους περιορισμούς τις ώρες κοινής ησυχίας, ΔΕΝ συμπεριλαμβάνονται οι ενημερωτικές κλήσεις από ΚΑΜΙΑ εταιρεία (ούτε καν από τις τράπεζες), παρά μόνο οι ΘΟΡΥΒΟΙ. Αναλυτικότερα: Κατά τις ώρες της μεσημβρινής και νυκτερινής ησυχίας απαγορεύονται:α. Οι εργασίες ή άλλες δραστηριότητες που δημιουργούν θόρυβο.β. Η λειτουργία κάθε μουσικού οργάνου ή συσκευής ραδιοφώνου, μαγνητοφώνου ή τηλεόρασης σε υψηλή ένταση, οι φωνασκίες, οι θωρυβώδεις χοροί και κάθε άλλη θορυβώδης εκδήλωση σε κατοικίες ή άλλους ιδιωτικούς χώρους.γ. Τα τραγούδια, οι φωνασκίες, η χρήση μουσικών οργάνων, η λειτουργία ραδιοφώνων, μαγνητοφώνων και τηλεοράσεων στους δρόμους, πλατείες και δημόσιους γενικά χώρους κατοικημένων περιοχών, καθώς και μέσα στα οχήματα μεταφοράς του κοινού.δ. Τα θορυβώδη παίγνια σε καφενεία, σφαιριστήρια ή άλλα δημόσια κέντρα, καθώς και οι φωνασκίες και συζητήσεις σε υψηλό τόνο των θαμώνων των κέντρων αυτών.ε. Οι θορυβώδεις συζητήσεις και διαπληκτισμοί σε σταθμούς αυτοκινήτων (λεωφορείων, ΤΑΞΙ, κ.λ.π.), η φόρτωση ή εκφόρτωση εμπορευμάτων σε ή από φορτηγά αυτοκίνητα, που δημιουργεί θόρυβο, καθώς και η θορυβώδης λειτουργία της μηχανής τροχοφόρου, το οποίο είναι σε στάση.στ. Η χρήση σειρήνων ή άλλων ηχητικών οργάνων ή συστημάτων ασφαλείας, χωρίς να συντρέχει λόγος έκτακτης ανάγκης, καθώς και η δοκιμαστική λειτουργία αυτών.Τις γενικές απαγορεύσεις δε θα τις κάνω copy-paste γιατί θα γίνει 2 μέτρα κείμενο και θα κουραστούν στη LIFO να επεξεργάζονται πάλι.Άντε, να απαντήσω και στο τελευταίο σκέλος της.. απάντησής σου, ΔΕΝ κάνω τη δουλειά αυτή και δεν έχει τύχει να με βρίσει κανείς. Σε κάλυψα? (η ερώτηση αφορά και τον konstas)
@Lychee - γνωρίζω τι απαγορεύεται τις ώρες κοινής ησυχίας και δεν επικαλέστηκα ΕΓΩ την κοινή ησυχία. Το να κάνω ένα τηλεφώνημα δεν μου χαλάει την ησυχία εφόσον το κάνω οικειοθελώς, ούτε ενοχλώ τους γείτονες και φυσικά ούτε τον υπάλληλο της εξυπηρέτησης πελατών εφόσον αυτή είναι η δουλειά του, να εξυπηρετεί τους πελάτες (ακόμη και αυτούς που ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ). Δεν υπήρχε λόγος να μπεις στον κόπο να αντιγράψεις την νομοθεσία και δεν καταλαβαίνω ποια είναι τα θεματάκια αντίληψης - μπορεί το κουδούνισμα του τηλεφώνου για άσχετους λόγους εσένα να μην σε ενοχλεί, αλλά για κάποιους άλλους που θέλουν να πάρουν μια στάλα ύπνο μπορεί να είναι πολύ ενοχλητικό.
Καταλαβαίνω να ενοχλούνται κάποιοι από τις κλήσεις (κι εγώ όταν είναι μαζεμένες) αλλά τα σχόλια που θίγουν το εργασιακό στάτους των τηλεφωνητών θυμίζουν λίγο παντεσπάνι.Επίσης δηλώνουν άγνοια του αντικειμένου. Πρόκειται για δουλειά ιδιαίτερα αγχογόνα, στην οποία ο τηλεφωνητής μπορεί να ελέγξει μόνο τον προσωπικό του τρόπο. Κατά τα άλλα, οι ώρες κλήσης, η συχνότητα, το αν το κέντρο θα έχει απόκρυψη ή όχι, αν βρήκαν τους αριθμούς μας νόμιμα ή όχι... όλα αυτά είναι θέμα του management και ο έρμος τηλεφωνητής δεν τα ελέγχει, ίσα ίσα κάνει συλλογή από μπινελίκια στο 30% των κλήσεων (οι οποίες γίνονται από αυτοματοποιημένα κέντρα και όχι με το χέρι).Και το "πάνε να κάνεις κάτι" άλλο δεν παίζει στην εποχή και τον πλανήτη που ζούμε. Στη Φρουτοπία ίσως.
Πρακτικα ομως, δεν ισχυει....Δεν δινουν σημασια και συνεχιζουν.Και ορισμενοι χρησιμοποιουν και αποκρυψη που απαγορευεται(υποτιθεται...)Η μονη λυση ειναι συσκευη με λιστα ανεπιθυμητων....
Ναι γιατι κινδυνεύεις να σου πεσει ο πωπος σου αμα πεις στον τηλεφωνητή των 200ευρω και αν πληρωνεται βέβαια "σε ευχαριστώ πολυ για την ενημέρωση αλλα δεν ενδιαφέρομαι, ευχαριστώ"
αν αισθάνεσαι πως δείχνεις έμπρακτη αλληλεγγύη σε εργαζόμενους που πληρώνονται ψίχουλα κάνοντας το αυτονόητο, καλή φάση! εγώ χθές σχολάσα 5 το πρωί κ ως τις 11 απάντησα σε δύο τηλεφωνήματα. αισθάνομαι ευγενής κ ενοχλημένη.
Την πρωτη φορα τους ακουσα ευγενικα και προσεκτικα ως το τελος. Την επομενη απαντησα ετσι οπως λες. Την τριτη ξανα ευγενικα. Μετα πηραν τηλ. και την επομενη μερα. Κάποτε με παιρναν πια μερα παρα μερα. Μετα πηραν μεσημερι και μου ξυπνησαν τα παιδια. Ε τοτε τους πηρε ο δι@ολος.Δεν ειπε κανεις οτι φταινε οι υπαλληλοι.Και κανείς δεν πιστευει οτι αγαπουν τη δουλεια τους.(τι ν αγαπησεις σ αυτο?) Η απαντηση ειναι αυτο που ειπωθηκε παραπανω: αφου ενοχλει, ειναι λαθος μαρκετιγκ. Ρε φιλε ακομη και να ενδιαφερομουν για το προιον σου, αν μου τα χεις κανει εν τω μεταξυ τσουρεκια, δεν παιζει ουτε να το αγορασω τελικα, αλλα ουτε και να θελω να ξανακουσω για την εταιρια σου
Λυπάμαι αλλά θα σας στεναχωρίσω. Είμαι πέντε χρόνια γραμμένος στη μητρώο του άρθρου 11 της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (ΑΠΠΔ), αλλά οι κλήσεις προώθησης προϊόντων δεν έχουν σταματήσει. Δεν ξέρω βέβαια πόσες θα ήταν εάν δεν ήμουν στη λίστα, αλλά τρεις φορές τους έχω καταγγείλει εγγράφως όχληση, για να πάρω απάντηση πως λόγω περιορισμένου προσωπικού δεν είναι σε θέση να ασκήσουν επαρκώς τα ελεκτικά τους καθήκοντα.Απαγόρευση χωρίς έλεγχο δεν τηρείται. Το ξέρουν οι εταιρίες τώρα το ξέρετε και εσείς.
Δεν αρκει να μπεις στη λιστα του αρθρου 11 πρεπει να ζητησεις απο τον παροχο σου να βγει το νουμερο σου απο τις υπηρεσιες καταλογου αλλιως οπως στην περιπτωση σας θα συνεχισουν να σας ενοχλουν.
Λίγο σεβασμό να δείχνατε.. Σαφως και δεν είναι ό,τι καλύτερο αν δεν ενδιαφέρεστε κιόλας αλλά αυτά τα παιδιά που τηλεφωνούν κάνουν τη δουλειά τους. Ποσώς τους ενδιαφέρει προσωπικά αν θα πάρετε το προϊόν. Είναι απλοί υπάλληλοι. Απ' αυτό όμως ζουν.Και οι περισσοτεροι δεν αγαπούν ιδιαίτερα αυτή τη δουλειά.
Να σεβαστούμε κάποιον που ενώ γνωρίζει ότι ενοχλεί συνεχίζει και το κάνει; Εγώ τους λέω ότι θα χαρώ να ακούσω την προσφορά τους αν μου δώσουνε τώρα το προσωπικό τους τηλέφωνο γιατί θέλω να τους ενημερώνω για κάτι βραχιολάκια με κλωστές που φτιάχνω. Φυσικά δεν μου το δίνουν. Όταν αρχίζω να τους εξηγώ σε τι χρώμματα βγαίνει το κάθε σχέδιο και τα υλικά που χρησιμοποιώ για τα βραχιολάκια μου το κλείνουν. Κανέναν σεβασμό δεν δείχνουν στην δουλειά μου...
Οι κλησεις με αποκρυψη και κλησεις σε ωρες που απαγορευεται δειχνουν σεβασμο προς υποψηφιους πελατες;Η κληση απο αυτοματοποιημενο συστημα (απαγορευεται δια νομου) αξιζει σεβασμο;Ο μη σεβασμος των δικαιωματων μας παει περιπατο;
Συμφωνώ, απλά μη τα βάζετε με τους υπαλλήλους! Ούτε εγώ είμαι σύμφωνη με το σύστημα, μου τη δίνει να χτυπάει το σταθερό το μεσημέρι, αλλά δεν μου φταίνε οι υπάλληλοι. δατς δε πόιντ
Εγω δεν ειδα σε καποιο σχολιο εδω περα κατι που να μην δειχνει σεβασμο..Οι ανθρωποι ρωτανε απλως πως μπορουν να κανουν αυτη την αιτηση ωστε να μην τους ενοχλουνε....Γιατι κατανταει ενοχλητικο ειδικα οταν σε παίρνουν για να σε ενημερψσουν για ενα προιον το οποιο ειπες οτι δεν ενδιαφερεσαι μολις την προηγουμενη μερα!
"Είναι απλοί υπάλληλοι. Απ' αυτό όμως ζουν. Και οι περισσοτεροι δεν αγαπούν ιδιαίτερα αυτή τη δουλειά." Το ιδιο ισχύει και για τους πληρωμένους δολοφόνους :p. Από την στιγμή που δεν ενδιαφέρεσαι για τα προϊόντα τους γιατί να μην το κάνεις;
Με δύο μικρά παιδιά και εργασία στο σπίτι (από την οποία επίσης ζω, χωρίς όμως να εισβάλλω σε κανενός τον ιδιωτικό χώρο), θεωρώ ότι έχω μεγαλύτερες αξιώσεις για σεβασμό από τα παιδιά που δουλεύουν εκεί. Το ελάχιστο που περιμένω από αυτά είναι να αποδεχτούν ότι το να τα βρίσω και να τους κλείσω το τηλέφωνο είναι ένας απολύτως λογικός κίνδυνος του επαγγέλματός τους. Όπως και να τους καταγγείλω, πράγμα που θα είχα κάνει αν υπήρχε περίπτωση να αποδώσει.
Τι άλλο θα ακούσουμε... Μόνο σεβασμό δεν αξίζουν όσοι παρενοχλούν τον προσωπικό μου χώρο και σε μη εργάσιμες ώρες μάλιστα. Να καταλαβαίνουν τι δουλειά κάνουν.
Κανεις δεν ειπε οτι φταινε οι υπαλληλοι για τη δουλεια που κανουν. Το δικο μου προβλημα ειναι η οαραβιαση του προσωπικου μου χωρου, το να μη μπορω να γλιτωσω απ τις διαφημισεις ουτε μες στο ιδιο μου το σπιτι. Δεν εχω υπαρξει ποτε αγενης με τους υπαλληλους, αλλα αν μπορω να κανω το νουμερο μου απορρητο για τις εταιρειες εννοειται οτι θα το κανω. Δε νομιζω οτι αυτο δειχνει ελλιεψη σεβασμου προς τους υπαλληλους.
Ποιο ειναι το προβλημα σου; τα παιδια αυτα περνουν καποια χρηματα γιαβκαθε συμβολεο που κανουν και εχουν την ημερα ενα μινιμουμ αριθμο συμβολεων που πρεπει να κανουνε. Εγω που δεν θελω να τους ακουω δεν προκειται και να κανω κ συμβολεο . οποτε βαζω τον εαυτο μ στην λιστα του αρθρου 11 και ουτε εγω ενοχλουμε ουτε αυτος χαλαει τον χρονο του περνοντας τηλεφωνο εμενα . απλα τα πραγματα κ ειναι κ ολοι ευχατιστημενοι.
Για το οτι μας καλουν ακατάλληλες ώρες προφανώς φταιει η εταιρία που τους ζητάει να το κάνουν. Απο την άλλη εγω ώς καταναλωτής και πολίτης έχω δικαίωμα να διαμαρτηρηθώ για την διατάρραξη της ησυχίας μου. Αυτοι θα μεταφέρουν την δυσαρέσκεια στους "απο πάνω" και οταν μαζευτούν πολλα παραπονα οι "απο πάνω" θα δώσουν εντολή να σταματήσουν....(καποια στιγμή στο μακρυνό μελλον). Μπορείς να ζητήσεις να μιλήσεις με καποιον προϊστάμενο γι'αυτο αλλα δεν θα σου τον δώσουν...εχουν εντολή να δέχονται τα πυρά. Το προβλημα με τους τηλεφωνητές τους ίδιους ειναι οταν αρχιζουν και γίνονται επίμονοι και δεν καταλαβαίνουν τι τους λες. Εμενα μια φορα που με πήρανε απο τηλεφωνική εταιρία της είπα ευγενέστατα οτι μόλις πριν δυο μήνες είχα αλλαξει πάροχο και συνεπώς το συμβόλαιό μου με δέσμευε...η απάντηση ήταν "αυτος είναι ο προβληματισμός σας; Γιατι έχουμε μια καταπληκτική προσφορά..." Ε καλα! ενα νομικό έγγραφο 12μηνης σύμβασης με την υπογραφή μου φατσα φόρα δεν το λές και απλό προβληματισμό!!!.....η ΤΕΤΑΡΤΗ φόρα που χρειάστηκε να της το επαναλάβω δεν ήταν και τόσο ευγενική.
Διαβαστε το αρθρο: "Έτσι, μόλις επικοινωνήσετε με τον πάροχό σας και υποβάλλετε αίτηση εγγραφής στο ειδικό αυτό μητρώο, από τον αμέσως επόμενο μήνα θα πρέπει να σταματήσει οποιαδήποτε κλήση στο τηλέφωνό σας από εταιρεία προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών." Πηγή: www.lifo.gr