Από τον Χρήστο Γραμματίδη
Ο πάροχος της τηλεφωνικής σας σύνδεσης (η εταιρεία τηλεφωνίας που ανήκετε δηλαδή) τηρεί ένα ειδικό κατάλογο που ονομάζεται «Μητρώο του άρθρου 11». Σε αυτό τον κατάλογο γράφονται όσοι συνδρομητές δηλώνουν ότι δεν επιθυμούν να δέχονται γενικώς κλήσεις για σκοπούς εμπορικής προώθησης προϊόντων
Είναι γνωστό το πρόβλημα με τις ενοχλητικές κλήσεις από εταιρείες που θέλουν να σας πουλήσουν κάτι ή να σας ενημερώσουν για ένα προϊόν, μια υπηρεσία, μια προσφορά κλπ. Μπορείτε να απαλλαγείτε από αυτές σχετικά απλά, καθώς ο νόμος προβλέπει αυτή τη δυνατότητα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που συνέλεξε το ρεπορτάζ της LifO, ο πάροχος της τηλεφωνικής σας σύνδεσης (η εταιρεία τηλεφωνίας που ανήκετε δηλαδή) τηρεί ένα ειδικό κατάλογο που ονομάζεται «Μητρώο του άρθρου 11». Σε αυτό τον κατάλογο γράφονται όσοι συνδρομητές δηλώνουν ότι δεν επιθυμούν να δέχονται γενικώς κλήσεις για σκοπούς εμπορικής προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς.
Οι διαφημιστικές εταιρείες και οι εταιρείες προώθησης προϊόντων είναι υποχρεωμένες να παίρνουν από τις εταιρείες τηλεφωνίας αυτούς τους καταλόγους. Μάλιστα υποχρεούνται να παρακολουθούν και τις επικαιροποιήσεις του μητρώου αυτού, ώστε να ξέρουν ποιοι καινούριοι αριθμοί έχουν δηλωθεί ως απαγορευμένοι για προωθητικές κλήσεις.
Έτσι, μόλις επικοινωνήσετε με τον πάροχό σας και υποβάλλετε αίτηση εγγραφής στο ειδικό αυτό μητρώο, από τον αμέσως επόμενο μήνα θα πρέπει να σταματήσει οποιαδήποτε κλήση στο τηλέφωνό σας από εταιρεία προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Εάν συνεχίσουν να σας παίρνουν δικαιούστε να κάνετε αγωγή αποζημίωσης τόσο κατά της εταιρείας τηλεφωνίας όσο και κατά της διαφημιστικής που σας ενόχλησε ενώ μπορείτε να τους καταγγείλετε και στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για να τους επιβάλλει πρόστιμα.
σχόλια