Προσφορές κι εκπτώσεις κυνηγούν πλέον οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ

Προσφορές κι εκπτώσεις κυνηγούν πλέον οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ Facebook Twitter
0

Τις προσφορές και εκπτώσεις που παρέχουν τα σουπερμάρκετ κυνηγούν όλο και περισσότερο οι καταναλωτές στην προσπάθεια τους να εξοικονομήσουν χρήματα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) 2015/2016, με δείγμα 2.000 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα αυτά, ποσοστό 90% των καταναλωτών εξοικονομούν χρήματα μέσω προσφορών/κουπονιών/δωροεπιταγών που προφέρουν οι αλυσίδες σουπερμάρκετ και προμηθευτές των προϊόντων. Επίσης, ποσοστό 69% των καταναλωτών εξοικονομούν τουλάχιστον 5% επί της αξίας των αγορών τους και 41% τουλάχιστον 10%. Η μέση εξοικονόμηση που προκύπτει από την στάθμιση του συνόλου ανέρχεται σε 11,2%

Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, η μηνιαία συνολική αξία αυτών των ενεργειών αντιστοιχεί κατά μέσο όρο σε όφελος πάνω από 25 ευρώ μηνιαία ανά νοικοκυριό και 300 ευρώ ετησίως. Αυτό το όφελος είναι πολύ σημαντικότερο από το αντίστοιχο όφελος του 2010, εξαιτίας τόσο της μείωσης της δαπάνης των νοικοκυριών σε είδη παντοπωλείου όσο και της αύξησης τόσο του ποσοστού των πωλήσεων που πραγματοποιείται μέσω προσφορών, όσο και της αύξησης της μέσης έκπτωσης ανά προσφορά.

Tο 2010 η μέση μηνιαία δαπάνη στο σουπερμάρκετ υπολογίζεται σε 250 ευρώ, με το 32% των αγορών να αφορούν προϊόντα σε έκπτωση ή προωθητική ενέργεια και το μέσο όφελος στα 15 ευρώ. Το 2015 η μέση δαπάνη εκτιμάται σε 220 ευρώ, με το 42% των αγορών να αφορούν προϊόντα σε έκπτωση ή προωθητική ενέργεια και το μέσο όφελος στα 25 ευρώ.

Η έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ καταγράφει ενδιαφέροντα ευρήματα σε σχέση με τις αντιλήψεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε σχέση με την επιλογή προσφορών και προωθητικών ενεργειών.

Σύμφωνα με την έρευνα, μία στις πέντε επισκέψεις στο σουπερμάρκετ έχει ως αφετηρία κάποια προσφορά για την οποία ενημερώθηκε ο καταναλωτής πριν επισκεφθεί το κατάστημα, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι περίπου μία φορά την εβδομάδα ο καταναλωτής αφιερώνει χρόνο για την αγορά προσφορών. Χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι ένας στους δύο καταναλωτές 50% δηλώνει ότι ψάχνει ενεργητικά για προσφορές και εκπτώσεις στο διαδίκτυο και στα φυλλάδια των αλυσίδων σουπερμάρκετ πριν επισκεφθεί το κατάστημα για τις αγορές του.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καιρός: Φεύγει ο αντικυκλώνας, έρχεται η ψυχρή λίμνη με βροχές - Η πρόγνωση των επόμενων ημερών

Ελλάδα / Καιρός: Φεύγει ο αντικυκλώνας, έρχεται η ψυχρή λίμνη με βροχές - Η πρόγνωση των επόμενων ημερών

Ο τεράστιος αντικυκλώνας που υπήρχε πάνω από την Ευρώπη φαίνεται πως ήδη έχει καταρρεύσει - Έρχονται χαμηλότερες πιέσεις με τη μορφή αποκομμένης ψυχρής λίμνης
LIFO NEWSROOM
Ο απολογισμός για την ελληνική κτηνοτροφία μετά τον Daniel, την πανώλη και την ευλογιά

Ελλάδα / Ο απολογισμός για την ελληνική κτηνοτροφία: Πόσα αιγοπρόβατα θανατώθηκαν λόγω πανώλης, ευλογιάς και Daniel

Εν αναμονή των αποζημιώσεων από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, υπολογίζεται ότι τους τελευταίους 14 μήνες έχουν χαθεί περί τα 158.000 αιγοπρόβατα
LIFO NEWSROOM
Έκρηξη στους Αμπελόκηπους: Προφυλακίστηκε η πολυτραυματίας - Τι υποστήριξε στο υπόμνημα που έδωσε

Ελλάδα / Έκρηξη στους Αμπελόκηπους: Προφυλακίστηκε η πολυτραυματίας - Τι υποστήριξε στο υπόμνημα που έδωσε

Ανακρίτρια και εισαγγελέας πήγαν στον Ευαγγελισμό - Θα παραμείνει στο νοσοκομείο φρουρούμενη και θα μεταφερθεί στις φυλακές όταν η κατάσταση της υγείας της βελτιωθεί
LIFO NEWSROOM