Σε 39 ημέρες η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό, λέει ο Σταϊκούρας

Σε 39 μέρες η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό, λέει ο Σταϊκούρας Facebook Twitter
φωτ.: Eurokinissi
0

Στις 30/11 θα παραδοθεί στους πολίτες της Μακεδονίας η βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης, οργανώνεται ακόμη καλύτερα ο νέος συγκοινωνιακός χάρτης της πόλης, εντός των επόμενων 7-10 ημερών θα ανακοινωθεί η τιμολογιακή πολιτική και έχουν ήδη αποκτηθεί τα εισιτήρια που θα ισχύουν και για τον ΟΑΣΘ, διαβεβαίωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, γνωστοποιώντας ότι έχει ήδη απευθύνει πρόσκληση στους Ευρωπαίους ομολόγους του, προκειμένου να δώσουν το «παρών» στην τελετή εγκαινίων του έργου.

Στη διάρκεια συζήτησης, στο πλαίσιο του διήμερου Southeast Europe Connectivity Forum ΙΙ, που ξεκίνησε σήμερα στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Σταϊκούρας απαντώντας σε ερώτηση για το εάν παραμένει το υφιστάμενο χρονοδιάγραμμα για τα εγκαίνια της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης, είπε χαρακτηριστικά: «Προφανώς και ισχύει, δεν έχει αλλάξει κάτι, έχω ήδη αποστείλει πρόσκληση στους συναδέλφους μου υπουργούς Μεταφορών της ΕΕ για να έρθουν το διήμερο εκείνο της τελετής των εγκαινίων της βασικής γραμμής του μετρό στη Θεσσαλονίκη. Ο προγραμματισμός είναι ακριβής και 30/11 αυτό το περιουσιακό στοιχείο θα παραδοθεί στους πολίτες της Μακεδονίας».

Ταυτόχρονα, όπως πρόσθεσε, σχεδιάζεται και οργανώνεται με μεθοδικότητα ο νέος συγκοινωνιακός χάρτης στη Θεσσαλονίκη, «έτσι ώστε να υπάρχει συμπληρωματικότητα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς». Μάλιστα, για το θέμα αυτό, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών θα βρίσκεται και πάλι στη Θεσσαλονίκη την ερχόμενη Παρασκευή 25/10, προκειμένου να συμμετάσχει σε σχετική εκδήλωση που έχει προγραμματίσει ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου της πόλης (ΟΣΕΘ).

Επιπλέον, ο κ. Σταϊκούρας ανέφερε ότι «κάνουμε τον σχεδιασμό μας για την τιμολογιακή πολιτική και εκτιμώ ότι στις επόμενες επτά με δέκα ημέρες θα την ανακοινώσουμε, ώστε όλοι να προετοιμαστούν» και πρόσθεσε ότι «έχουμε ήδη προχωρήσει στην προμήθεια των σχετικών εισιτηρίων, τα οποία θα αξιοποιηθούν από τα δύο Μέσα Μαζικής Μεταφοράς που θα έχει η πόλη της Θεσσαλονίκης». Για την επέκταση του μετρό προς την Καλαμαριά με πέντε σταθμούς, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε ότι το έργο θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025, ενώ σημείωσε ότι προχωρούν οι διαβουλεύσεις για τον Προαστιακό Δυτικής Θεσσαλονίκης, ένα έργο, που ο ίδιος χαρακτήρισε «σημαντικό», καθώς όπως εκτίμησε, «η υλοποίησή του, θα βοηθήσει πάρα πολύ ένα σημαντικό κομμάτι της Δυτικής Θεσσαλονίκης όπου υπάρχει σημαντική αύξηση του ενεργού πληθυσμού».

Η ελληνική κυβέρνηση και η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών «κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε με μεθοδικότητα και υπευθυνότητα για τη Θεσσαλονίκη», επισήμανε ο ίδιος, υπενθυμίζοντας ότι στους σχεδόν 16 μήνες που ηγείται του συγκεκριμένου υπουργείου, «έχουν αναληφθεί το ακέραιο οι δεσμεύσεις που αναλάβαμε προς τους συμπατριώτες μας τους Θεσσαλονικείς για χρονοδιαγράμματα υλοποίησης έργων».

Στο πλαίσιο αυτό, διευκρίνισε ότι το 1/3 του στόλου του ΟΑΣΘ έχει ανανεωθεί με νέα ηλεκτρικά λεωφορεία και σημείωσε ότι στη Θεσσαλονίκη, σε αντιδιαστολή με την Αθήνα, έγιναν σημαντικές προσλήψεις οδηγών «για να μπορέσουν να βγαίνουν περισσότερα λεωφορεία στους δρόμους της πόλης».

Για το FlyOver, αναγνώρισε ότι αποτελεί ένα έργο στο οποίο ο ιδιωτικός τομέας «πράγματι έχει σκύψει με μεγάλη προσοχή, έτσι ώστε να ξεπεράσουμε από κοινού όσο μπορούμε περισσότερα από τα προβλήματα που κάθε φορά αναδεικνύονται στην υλοποίηση δημοσίων έργων».

Σημειώνοντας ότι «είμαστε σε πολύ καλύτερο δρόμο, έναντι αυτού που ήμασταν πριν από λίγους μήνες», ο κ. Σταϊκούρας είπε ότι αυτό δε σημαίνει ότι «δεν πρέπει να κάνουμε ακόμη περισσότερα και εμείς ως πολιτεία αλλά και όλοι μας για να τρέξουμε με υψηλότερες ταχύτητες τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη».

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιαβέρης για το μποτιλιάρισμα στον Κηφισό: Αύξηση της κυκλοφορίας 7,5% σε σύγκριση με πέρυσι - Μόνη λύση τα ΜΜΜ

Ελλάδα / Ιαβέρης για το μποτιλιάρισμα στον Κηφισό: Αύξηση της κυκλοφορίας 7,5% σε σύγκριση με πέρυσι - Μόνη λύση τα ΜΜΜ

«Δεν υπάρχει λύση με μαγικό ραβδί», τόνισε ο σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας Περιφέρειας Αττικής υπογραμμίζοντας ότι χρειάζονται βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες προσπάθειες
LIFO NEWSROOM