Στους τρεις κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς φέτος η Ελλάδα

Στους τρεις κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς φέτος η Ελλάδα Facebook Twitter
1

Στους τρεις πιο δημοφιλείς προορισμούς για την πλειοψηφία των Ευρωπαίων φέτος είναι η Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα που έκανε ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός οργανισμός στον κόσμο, TUI Travel.

Η εταιρία ανέλυσε τα στοιχεία από 13 χώρες της Ευρώπης που εξάγουν τουρισμό, με βάση τις κρατήσεις των καλοκαιρινών διακοπών.

Στους τρεις κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς φέτος η Ελλάδα Facebook Twitter

Στα ευρήματα, που παρουσιάζονται σε infogram, επισημαίνονται μια σειρά από ομοιότητες και διαφορές συμπεριλαμβανομένων των κορυφαίων προορισμών για διακοπές, τους πιο δημοφιλείς βραχυχρόνιους και μακροχρόνιους προορισμούς, τη μέση διάρκεια παραμονής και την αγαπημένη εποχή του χρόνου για να ταξιδέψουν οι τουρίστες.  

Έτσι κορυφαίοι προορισμοί από το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία αναδείχτηκαν η Τουρκία, η Ελλάδα και οι Βαλεαρίδες νήσοι, ενώ κορυφαίος προορισμός στις μεγάλες αποστάσεις το Μεξικό.

 Οι τουρίστες από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, την Ελβετία και τη Γερμανία κλείνουν πρώτοι τις διακοπές τους σε αντίθεση με τους Ρώσους που το κάνουν την τελευταία στιγμή.

Η μέση διάρκεια διακοπών σε όλες τις αγορές διαπιστώθηκε ότι είναι οι 9 ημέρες.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Καλπάζουν» οι λοιμώξεις του αναπνευστικού - Πώς μπορούν να προστατευτούν οι ευπαθείς ομάδες

Ελλάδα / Λοιμώξεις του αναπνευστικού: Πώς μπορούν να προστατευτούν οι ευπαθείς ομάδες

«Στην Ελλάδα υπάρχει μια περίοδος η οποία ξεκινάει στις 15 Δεκεμβρίου και τελειώνει στις αρχές του Μαρτίου όπου φαίνεται ότι ενδημικά υπάρχει έξαρση των λοιμώξεων», τονίζει ο Στέλιος Λουκίδης, πρόεδρος της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Περιορισμένη πληροφοριακή αξία. Τα source-markets έχουν διαφορετικό μέγεθος (η Νορβηγία είναι μόλις 5εκ, η Γερμανία 82εκ! - 4 ή 5 θέση μεταξύ των Γερμανών τουριστών σημαίνει ενδεχομένως κάτι καλύτερο από την 3άδα σε 3-4 μικρές χώρες), φαίνονται οι 3 πρώτες επιλογές μόνο επιλογές του κάθε source-market ενώ κάποια source-markets επιλέγουν την χώρα τους μέσα στις 3 επιλογές.