To Airbnb αναπτύσσεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς στη Θεσσαλονίκη, αλλά τα περιστέρια είναι ένα από τα βασικότερα παράπονα των ενοικιαστών.
Σύμφωνα με τον κτηματομεσίτη, διαχειριστή ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης, Ανδρέα Λούγκα, που μίλησε στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, «τα περισσότερα παράπονα γίνονται για τα περιστέρια» που αποτελούν τους μόνιμους «θαμώνες» των ακάλυπτων χώρων και των πίσω μπαλκονιών των πολυκατοικιών, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
«Γενικότερα το πίσω κομμάτι των σπιτιών παρουσιάζει ζητήματα, συνήθως το πρόβλημα είναι αυτό που έχει όλη η Θεσσαλονίκη με τα περιστέρια. Δεν αντιλαμβάνονται όσοι δεν ζουν εδώ, ότι το πίσω μπαλκόνι μπορεί να έχει περιστέρια...που μπορεί να δημιουργούν ακαθαρσίες και εκφράζουν τη δυσαρέσκεια τους» επισημαίνει ο κ. Λούγκας.
«Οι επισκέπτες από το εξωτερικό» αναφέρει ο διαχειριστής ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης, «θεωρούν δεδομένο ότι τα διαμερίσματα θα πρέπει να διαθέτουν φούρνο μικροκυμάτων, σε αντίθεση με τους ιδιοκτήτες διαμερισμάτων, που πιστεύουν ότι δεν είναι απαραίτητο να εξοπλίσουν τα διαμερίσματα τους με τη συγκεκριμένη συσκευή».
«Πολλά όμως παράπονα εκφράζονται» όπως υπογραμμίζει ο κ. Λούγκας και «για τις σκάλες που υπάρχουν στις περισσότερες εισόδους των πολυκατοικιών στη Θεσσαλονίκη», λόγω των προβλημάτων προσβασιμότητας. Τα περισσότερα κτίρια στο κέντρο είναι «γερασμένα και δεν προσφέρουν εύκολη πρόσβαση στους επισκέπτες» δηλώνει και αυτό «έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα στις οικογένειες με μικρά παιδιά που χρησιμοποιούν καροτσάκια, αλλά και στα άτομα με κινητικά προβλήματα».
Τέλος, ένα από τα αρνητικά χαρακτηριστικά των διαμερισμάτων που διατίθενται σε βραχυχρόνια μίσθωση, για το οποίο μάλιστα υπάρχουν και αρνητικά σχόλια, είναι «η έλλειψη θέσεων στάθμευσης» καθώς οι επισκέπτες της πόλης όπως αναφέρει ο ο κ. Λούγκας, «καλούνται να πληρώσουν επιπλέον χρήματα για στάθμευση, διότι είναι σπάνιο ένα διαμέρισμα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, να έχει θέση πάρκινγκ».