Θεατής ανέβηκε στη σκηνή και γρονθοκόπησε την πρωταγωνίστρια

Θεατής ανέβηκε στη σκηνή και γρονθοκόπησε την πρωταγωνίστρια Facebook Twitter
16

Επίθεση πάνω στη σκηνή, την ώρα της παράστασης, δέχτηκε από γυναίκα η ηθοποιός Γιούλη Ζήκου, πρωταγωνίστρια στην παράσταση «Γιαννούλης Χαλεπάς, η Κοιμωμένη μου».

Η 50χρονη, ανέβηκε ξαφνικά στη σκηνή, λίγο πριν το τέλος του έργου και, όπως λέει η ηθοποιός στην Espresso, άρχισε να την γρονθοκοπεί στο πρόσωπο και στο σώμα και να της τραβάει τα μαλλιά φωνάζοντας «Κακούργα, εσύ φταις! Εσύ τον κατέστρεψες».

«Έζησα εφιαλτικές στιγμές. Έκανε σαν τρελή και θα με σκότωνε» δηλώνει η πρωταγωνίστρια που είδα να τρέχουν αίματα από το πρόσωπό της ενώ «απέκτησε» μελανιές στο χέρι και στα πλευρά.  

 «Μετά την επίθεση η γυναίκα βγήκε στο φουαγιέ, ζήτησε νερό, άναψε τσιγάρο και άρχισε να ζητάει συγγνώμη προσωπικά και της είπα "σας έχω ήδη συγχωρήσει"», δήλωσε η κ. Ζήκου.

Ελλάδα
16

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυρίαρχος του παιχνιδιού ο Τραμπ: Οι Ρεπουμπλικανοί κερδίζουν και τη Βουλή των Αντιπροσώπων

Διεθνή / Κυρίαρχος του παιχνιδιού ο Τραμπ: Οι Ρεπουμπλικανοί κερδίζουν και τη Βουλή των Αντιπροσώπων

Ο Ντόναλντ Τραμπ θα μπορεί να προωθήσει χωρίς προβλήματα την ατζέντα του η οποία περιλαμβάνει φορολογικές μεταρρυθμίσεις, σκληρή μεταναστευτική πολιτική και αλλαγές στην εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τα απόρρητα έγγραφα της ΕΥΠ για την Τουρκική εισβολή στην Κύπρο: Τι αποκαλύπτουν τα ντοκουμέντα

Ελλάδα / Τα απόρρητα έγγραφα της ΕΥΠ για την Τουρκική εισβολή στην Κύπρο: Τι αποκαλύπτουν τα ντοκουμέντα

Από πότε ήξερε η τότε ΚΥΠ για την προετοιμασία του τουρκικού στρατού - Οι «τρομεροί» και «σκληροί» Έλληνες κομάντο - Η προπαρασκευή των αποβατικών δυνάμεων της Τουρκίας για την πολεμική αποστολή κατά Κύπρου - Η στάση Βρετανίας, ΕΣΣΔ - Οι συνομιλίες
LIFO NEWSROOM
ΕΥΠ: Στη δημοσιότητα αποχαρακτηρισμένα έγγραφα για την τουρκική εισβολή στην Κύπρο

Ελλάδα / ΕΥΠ: Στη δημοσιότητα αποχαρακτηρισμένα έγγραφα για την τουρκική εισβολή στην Κύπρο

Τα απόρρητα δελτία αφορούν τις δραματικές εξελίξεις του Ιουλίου και Αυγούστου 1974 και συνιστούν ένα είδος «ημερολογίου» των γεγονότων, όπως καταγράφηκαν στη βάση των πληροφοριών της Υπηρεσίας
LIFO NEWSROOM
Γιατί ένας νέος να μείνει στον τόπο του;

Ελλάδα / Γιατί ένας νέος να μείνει στον τόπο του;

Τα κίνητρα, οι ευκαιρίες και οι προοπτικές για τη νέα γενιά που ανοίγονται στους τομείς της απασχόλησης, της νεανικής επιχειρηματικότητας και της πράσινης ανάπτυξης συζητήθηκαν σε δύο επιτυχημένα Υουth Summit, σε Αρκαδία και Κοζάνη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

10 σχόλια
Συγχωρώντας ολους αυτους τους ανεγκέφαλους, φτασαμε εδ;ω που φτασαμε.. Συγχωρώντας.. Για μενα απλα επρεπε η Γιουλη Ζηκου να της σκασει δυο-τρια μουκετα γιατι στο γιαπι δεν πας με το Αρμανι.. Θα γινεις χαλια.. Αν τωρα ΠΑΣ με το αρμανι.. ε, τοτε.. Αυτοι οι ανθρωποι εχουν ελλιποβαρη εγκεφαλο δυστυχως.. με το να τους συγχωριες, απλα δεν αφηνεις τη φυσικη επιλογη να κανει τη δουλεια της... Σορι για τους τονους αλλα ποναει το χερι..
Θα μπορούσε να λειτουργήσει και ανάποδα: (πρωτοσέλιδο στην Espresso - "Έφαγε χαστούκια λόγω πολύ κακής ερμηνείας", "Ο όχλος παραλίγο να λιντσάρει τον θίασο", "Από τα δόντια του χάρου γλύτωσε η (πολύ κακή) πρωταγωνίστρια", κτλ.
Και εκεί που την παράσταση και την ηθοποιό δεν την ήξερε ούτε η μάνα της, ΞΑΦΝΙΚΑ ανέβηκε μια τυχαία, την πλάκωσε στα μπουκέτα, η άλλη κιουρία με τα ούλα της, άναψε ένα slim τσιγάρο και σαν τον Jesus Christ την συγχώρεσε (ήδη). Σε ταμάς μανδάμ ή για να το πω καλύτερα... Άσε μας κουκλίτσα μου!!!!!!
ΑngryDuck πιθανόν να μην ενδιαφέρεσαι με θέατρο αλλά η Γιούλη Ζήκου μαζί με τον άντρα της Γιάννη Μόρτζο είναι από τους συνεπέστερους ανθρώπους του θεάτρου εδώ και πάνω από 30 χρόνια. Το συγκεκριμένο έργο είναι και βραβευμένο αλλά μάλλον αυτά είναι ψιλα γράμματα για σένα. Απλά δεν κάνουν τηλεόραση με την οποία εσύ μάλλον κατ'αποκλειστικότητα ασχολείσαι.
Εντάξει και εσύ τώρα, τον Μόρτζο είχαμε βαρεθεί να τον βλέπουμε σε όλες τις παραγωγές της ΕΡΤ στη δεκαετία του '80 (Χατζημανουήλ 1984, Χαίρε Τάσο Καρατάσο 1985, Καπνισμένος Ουρανός 1985, Αλέξανδρος Δελμούζος 1986, Το Σφαγείο 1987, Το Τυχερό μου Αστέρι 1988, Η Πόλη 1991 - χώρια οι επαναλήψεις). Ο άνθρωπος είναι η επιτομή του κρατικοδίαιτου καλλιτέχνη (που φυσικά δεν παρέλειψε και να πολιτευτεί υπό τη σημαία του κόμματος που τον τάιζε με δημόσιο χρήμα όλα αυτά τα χρόνια).
Vangelis1972 δε θα διαφωνήσω -αλλά μιλάμε για τηλεοραση πριν 20-30χρόνια, και αυτό που λες δεν αναιρεί αυτό που λεω, ότι δηλαδή τους ξέρει η μάνα τους. Οσο για το συγκεκριμένο εργο, είναι εξαιρετικό.
θυμήθηκα την Κάτια Δανδουλάκη που έλεγε ότι το 1978 που προβάλλονταν οι Πανθέοι ότι πολλές γιαγιάδες την σταματούσαν στον δρόμο και την ορμήνευαν να σταματήσει να απατά τον άντρα της με τον ξάδελφό της. 35 χρόνια μετά?
Όποιος παρακολουθούσε Μεθοριακό Σταθμό, θα θυμάται έναν απίθανο χαρακτήρα, τον Γκοφίνο. Λαμόγιο του κερατά ο δικός σου, έφτασε σε κάποια επεισόδια να εξαπατήσει την ίδια την κόρη του. Την εποχή εκείνη λοιπόν, ο υποδυόμενος τον Γκοφίνο πήγε σε ένα αρτοποιείο για να πάρει ψωμί. Για πότε η φουρνάρισσα τον έστρωσε στο κυνήγι με το φουρνόξυλο, ούτε που το κατάλαβε. Τον έδιωξε κακήν-κακώς φωνάζοντάς του ''το παιδί σου ρε άτιμε, το παιδί σου;''.
Ρε γιαγιά δε σου'χω πει να μην πηγαίνεις θέατρο?Από τότε που έσπασες την τηλεόραση επειδή αδίκησαν το Στάθη Θεοχάρη σου το έχω απαγορέψει..