Τουριστική καμπάνια στον Πειραιά με χορηγό τον Ολυμπιακό

Τουριστική καμπάνια στον Πειραιά με χορηγό τον Ολυμπιακό Facebook Twitter
1

Την καμπάνια «Destination Pireus- Προορισμός Πειραιάς»  παρουσίασε ο δήμος της πόλης προκειμένου να μένει ο τουρίστας που φτάνει στον Πειραιά εκεί για κάποιες ώρες και να μην απομακρύνεται αμέσως από την περιοχή.

 «Δύο εκατομμύρια τουρίστες που ταξιδεύουν με τα πλοία, βλέπουν τον Πειραιά από μακριά και κανείς δεν τον επισκέπτεται. Αυτό», είπε ο δήμαρχος κ. Μώραλης, «πρέπει να σταματήσει».

Η καμπάνια μάλιστα είναι χορηγία του Ολυμπιακού και περιλαμβάνει οδηγό, σάιτ και εφαρμογή, ώστε ο επισκέπτης να ενημερωθεί και να γνωρίσει τον Πειραιά.

Ο πολυσέλιδος ταξιδιωτικός οδηγός είναι σε διάφορες γλώσσες, ενώ βασικό ρόλο στην ενημέρωση των τουριστών θα παίξει και ο νέος ιστότοπος www.destinationpireus.com που θα συνδέεται με τον δικτυακό τόπο του δήμου.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας ο δήμος θα διαθέτει επίσης Infopoint σε διάφορα σημεία της πόλης ενώ έντυπα θα διανέμονται στις πύλες της πόλης.  

Ελλάδα
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Περιφέρεια Ηπείρου: Υπάλληλος πληρώνεται μόνο για να ελέγχει αν έχουν κλείσει παράθυρα, κλιματιστικά και φώτα

Ελλάδα / Περιφέρεια Ηπείρου: Υπάλληλος πληρώνεται μόνο για να ελέγχει αν έχουν κλείσει παράθυρα, κλιματιστικά και φώτα

Εποχή των σπηλαίων στην Ήπειρο, καθώς η Περιφέρεια αναθέτει σε υπάλληλο ένα έργο που μπορεί να γίνεται ακόμα και με ένα «κουμπί», μέσω κινητού τηλεφώνου 
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Το Piraeus είναι σε άθλια κατάσταση. Πέρα από ένα γρήγορο ψαράκι και ένα μουσείο, δεν έχει τίποτα να κάνεις. Εκτός από κάποια κτήρια (δημοτικό θέατρο) θυμίζει τρίτος κόσμος. Τι Destination Piraeus... Έναν ουρανοξύστη έχετε και δεν μπορέσατε να το αξιοποιήσετε σε 30 χρόνια.