Από το Χίτλερ στους Δίδυμους Πύργους

Από το Χίτλερ στους Δίδυμους Πύργους Facebook Twitter
0

Για κάποιο ανεξήγητο λόγο οι διαφημιστές, την εβδομάδα που μας πέρασε, έκριναν ότι η επίθεση στους Δίδυμους Πύργους, καθώς και το πρόσωπο του Χίτλερ αποτελούν ιδανικά διαφημιστικά ευρήματα.

Το πρώτο σκάνδαλο ξέσπασε την Τετάρτη με μία διαφήμιση που έφτιαξε μια Βραζιλιάνικη διαφημιστική εταιρία για το WWF στο Ισραήλ. Σε αυτήν αναπαριστώνται οι επιθέσεις στους Δίδυμους Πύργους με τη λεζάντα «το 2001 σε μια από τις χειρότερες τραγωδίες στην ιστορία της ανθρωπότητας  σκοτώθηκαν 2819 άνθρωποι».

Ξαφνικά η οθόνη γεμίζει αεροπλάνα που επιτίθενται στη Νέα Υόρκη  ενώ η λεζάντα λέει «Το 2005 το τσουνάμι σκότωσε  280.000 ανθρώπους Αυτό είναι 100 φορές παραπάνω θάνατοι. Ο πλανήτης μας μπορεί να είναι σκληρά δυνατός. Σεβαστείτε τον».

Η επίδειξη κακογουστιάς συνεχίστηκε στη Γερμανία αυτή τη φορά , όταν η Regenbogen -μια οργάνωση κατά του Aids- λάνσαρε μια διαφήμιση που θα αρχίσει να παίζεται στη Γερμανική τηλεόραση από την επόμενη εβδομάδα.

Η διαφήμιση δείχνει ένα ζευγάρι να κάνει  καυτό σεξ. Στο τέλος του βίντεο  αποκαλύπτεται ότι ο άντρας είναι ο Αδόλφος Χίτλερ και από κάτω εμφανίζεται το σλόγκαν  «Το Aids είναι δολοφόνος κατά συρροήν». Η οργάνωση έχει επίσης  προγραμματίσει και διαφημίσεις με το πρόσωπο του Στάλιν και του Σαντάμ Χουσσεϊν.

Και οι δυο διαφημίσεις έχουν προκαλέσει σάλο διεθνώς με τη WWF να αποστασιοποιείται από τη διαφήμιση λέγοντας ότι ήταν απλώς μια spec ad - δοκιμαστική διαφήμιση. (Κανείς δεν φαίνεται να τους πιστεύει πάντως ειδικά λαμβάνοντας υπ' όψιν πόσο καλοφτιαγμένο ήταν το βίντεο.) Τι άλλο θα σκεφτούν άραγε οι διαφημιστές την επόμενη εβδομάδα;  Να προτείνουμε τις βομβιστικές επιθέσεις στο μετρό του Λονδίνου ως ιδανικό όχημα  για την πώληση γιαουρτιών;

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM