Το CNN+ κράτησε τελικά λιγότερο από ένα μήνα, καθώς η Warner Bros. Discovery αποφάσισε να κλείσει την υπηρεσία streaming.
Η υπηρεσία θα σταματήσει να λειτουργεί στις 30 Απριλίου. «Παρότι η σημερινή απόφαση είναι απίστευτα δύσκολη, είναι η σωστή για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία του CNN», επεσήμανε ο Κρις Λιχτ, πρόεδρος του δικτύου, σε υπόμνημα.
«Μας επιτρέπει να εστιάσουμε εκ νέου τους πόρους στα βασικά προϊόντα για τον μοναδικό στόχο μας: την περαιτέρω ενίσχυση της δημοσιογραφίας του CNN και της φήμης του ως παγκόσμιου ειδησεογραφικού ηγέτη», συμπλήρωσε.
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί ένα απρόσμενο και άδοξο τέλος ενός εγχειρήματος στο οποίο το CNN έριξε δεκάδες εκατομμύρια δολάρια: από μια επιθετική εθνική καμπάνια μάρκετινγκ μέχρι την πρόσληψη εκατοντάδων νέων εργαζομένων και τη στρατολόγηση μεγάλων, «ακριβών» σταρ.
Το CNN ανέπτυξε την πλατφόρμα υπό την αιγίδα της προηγούμενης μητρικής εταιρείας του, της WarnerMedia, πριν από τη συγχώνευσή της με το Discovery.
Η ηγετική ομάδα του Discovery, ανάμεσά τους ο διευθύνων σύμβουλος Ντέιβιντ Ζάσλαβ, ήταν από καιρό επιφυλακτικοί για την τεράστια επένδυση στο CNN+ και την ευρύτερη στρατηγική του δικτύου για την υπηρεσία. Το CNN+ έκανε το ντεμπούτο του μόλις λίγες ημέρες πριν από την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, τον προηγούμενη μήνα, προς απογοήτευση κάποιων στελεχών της Discovery.
Οι καταναλωτές, επεσήμανε ο Λιχτ, θέλουν «απλότητα και μια ολοκληρωμένη υπηρεσία» αντί για «αυτόνομες προσφορές». Μέρος του περιεχομένου της υπηρεσίας streaming θα συμπεριληφθεί σε άλλα δίκτυα της εταιρείας και οι εργαζόμενοι του CNN+ θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν αίτηση για άλλες θέσεις εργασίας στην Warner Bros. Discovery. Ο επικεφαλής του CNN+, Άντριου Μορς, αποχωρεί από την εταιρεία.
Με πληροφορίες από NYT, AP
Φ