Εφάπαξ οικονομική ενίσχυση 1.000 ευρώ στους εργαζομένους του Mega

Εφάπαξ οικονομική ενίσχυση 1.000 ευρώ στους εργαζομένους του Mega Facebook Twitter
EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
1

Εφάπαξ οικονομική ενίσχυση για τους εργαζομένους του MEGA υπέγραψε η υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Έφη Αχτσιόγλου.

Με την απόφαση της υπουργού Εργασίας, χορηγείται από τον ΟΑΕΔ εφάπαξ οικονομική ενίσχυση, ύψους 1.000 ευρώ, ανά άνεργο-πρώην εργαζόμενο ή εργαζόμενο σε επίσχεση εργασίας της εταιρείας «Τηλέπυπος Ανώνυμη Εταιρεία Τηλεοπτικών Προγραμμάτων» (Mega Channel),

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου, η απόφαση προβλέπει τη χορήγηση εφάπαξ οικονομικής ενίσχυσης, ύψους 1.000 ευρώ, σε 470 άτομα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

TV & Media
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια