Fake-ation: Η νέα τάση των influencers διχάζει το διαδίκτυο

1

Τι είναι το Fake-ation που ξαφνικά κάποιοι αποφάσισαν να κεφαλαιοποιήσουν για να κάνουν τους influencers -και όχι μόνο- πιο ισχυρούς; 

Πρόκειται για σύντμηση των λέξεων "vacation" και "fake", κοινώς "ψεύτικες διακοπές" και για υπηρεσία που έρχεται να ικανοποιήσει την επιθυμία αρκετών θυμάτων των likes, να εντυπωσιάσουν τους φίλους τους, τους followers και τους συνεργάτες με τις διακοπές (που δεν έκαναν...).

Τι σημαίνει αυτό; Ότι κάποιοι πανέξυπνοι τύποι στη Νεμπράσκα έπιασαν τον παλμό της εποχής και δημιούργησαν την εταιρεία "Fake A Vacation". Σκέφτηκαν ότι τα ταξίδια είναι ο πιο εντυπωσιακός τρόπος για να προσελκύσει κανείς likes και followers ή για να μπει στο μάτι των άσπονδων φίλων του. 

Όμως, τα ταξίδια και οι φωτογραφίες από μέρη εξωτικά και πανάκριβους προορισμούς απαιτούν ελεύθερο χρόνο και πολύ χρήμα, απαιτούν φίλους που θα συντονίσουν το πρόγραμμά τους με το δικό μας για να περάσουμε όλοι μαζί καλά και συνήθως όλα αυτά δεν υπάρχουν. 

Fake-ation: Η νέα τάση των influencers διχάζει το διαδίκτυο Facebook Twitter
 

Κι αν υπήρχε μια υπηρεσία που θα έπαιζε όλο αυτό το θέατρο; Αν υπήρχε κάποιος που θα μας εξασφάλιζε μερικές πειστικές φωτογραφίες από τις Μπαχάμες μαζί με φίλους και σκηνικό τόσο πειστικό που θα είναι σαν αληθινό;

Fake-ation: Η νέα τάση των influencers διχάζει το διαδίκτυο Facebook Twitter

Αυτό κάνει η συγκεκριμένη υπηρεσία και έχει καταφέρει να εξοργίσει πολλούς, εκτός από εκείνους που σκέφτονται να τη χρησιμοποιήσουν ή -ακόμη χειρότερα- την έχουν χρησιμοποιήσει ήδη! 

Φυσικά και υπάρχει τιμολόγιο για όλο αυτό: η επιλογή ενός φωτοσοπαρισμένου ταξιδιού κοστίζει μόλις 20 δολάρια η φωτογραφία ωστόσο υπάρχουν και πιο ακριβές παροχές, όχι, όμως, τόσο ακριβές όσο το να επέλεγε κανείς να πάει ένα ταξίδι σε έναν μακρινό προορισμό. 

Για την ώρα η υπηρεσία προσφέρει fake διακοπές στο Λας Βέγκας, στη Ντίσνεϊλαντ, στα νησιά Μαουί και κάνει εκπτώσεις κάθε εβδομάδα για επεξεργασία φωτογραφίας σε συγκεκριμένους πιο low cost -στο μεγαλείο του ψέματός τους- φωτογραφίες. 

Και ναι, σύμφωνοι, όλο αυτό μοιάζει κάπως διασκεδαστικό ή έστω σατανικό για έναν ιδιώτη που θέλει να παίξει με τα νεύρα των φίλων του, ωστόσο, πόσο ηθικό είναι αν το χρησιμοποιούν influencers, παραμυθιάζοντας το κοινό που τους ακολουθεί με ψεύτικες, επεξεργασμένες και κυρίως αγορασμένες φωτογραφίες από μέρη στα οποία δεν βρέθηκαν ποτέ; 

Και μπορεί η Gabbie Hanna να αποκάλυψε την αλήθεια πίσω από το «πρόσφατο ταξίδι» της ... στο Coachella, όμως, τι γίνεται με όσους δεν πρόκειται να αποκαλύψουν ποτέ την απάτη τους; 

 

Εδώ, υπάρχει ένα θέμα, και σίγουρα, όπως τονίζουν ξένα τεχνολογικά sites ήρθε η ώρα για τους απανταχού followers να γίνουν πιο καχύποπτοι με ό,τι αντικρίζουν στο Instagram και στο YouTube, τελικά... 

TV & Media
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
"πόσο ηθικό είναι αν το χρησιμοποιούν influencers, παραμυθιάζοντας το κοινό που τους ακολουθεί με ψεύτικες, επεξεργασμένες και κυρίως αγορασμένες φωτογραφίες από μέρη στα οποία δεν βρέθηκαν ποτέ; "Μα αν κάποιος είναι τόσο ηλίθιος ώστε να "ακολουθεί" έναν "ινφλουένσερ", τότε είναι πραγματικά άξιος της τύχης του ...Έτσι κι αλλιώς, είναι ένα θύμα φτιαγμένο για να το δουλεύουν ψιλό γαζί. Οπότε, λίγο παρακάτω, πολύ παραπάνω, τι σημασία έχει;Από την άλλη πλευρά, καθένας δικαιούται να "ζήσει τον μύθο του" "ακολουθούμενος" από μια κουστωδία ψώνιων τα οποία έχει κατορθώσει να προσελκύσει... Άσε που αυτός ο υπερπληθωρισμός πλαστών εικόνων μπορεί να σκοτώσει και την ίδια την (ηλίθια) έννοια του "ινφλουένσερ"...