Μια σχετικά μικρή διαφημιστική εταιρεία όπως η Lowe Athens κατάφερε να κερδίσει όχι μόνο τα περισσότερα βραβεία αποτελεσματικότητας αλλά ταυτόχρονα και σε διαφορετικές προϊοντικές κατηγορίες, αποδεικνύοντας ότι τουλάχιστον στη διαφήμιση το μέγεθος δεν μετράει.
Το «μαγικό φίλτρο» για την Lowe Athens είναι η πεποίθηση της ότι κανένα πρόβλημα δεν είναι ίδιο με το άλλο. Στην Lowe δεν υπάρχουν έτοιμες συνταγές ( μεθοδολογίες, ιδεολογίες κλπ.), δεν ξέρουμε τη λύση πριν να καταλάβουμε πολύ καλά το πρόβλημα. Ζούμε στην μετά-ψηφιακή εποχή όπου τα “like” και τα “follow” είναι πιο σημαντικά από αυτά που οι άνθρωποι λένε...επίσης στην εποχή μας είναι καιρός να διαγράψουμε πια την λέξη «καταναλωτής» από το λεξιλόγιο μας. Στην LOWE Athens αντιμετωπίζουμε το αγοραστικό κοινό των μαρκών σαν πατεράδες & μανάδες, φίλους & εραστές, μαθητές & δασκάλους, συμπολίτες, γείτονες, όχι σαν «καταναλωτές» αλλά σαν ανθρώπους που ξυπνούν κάθε πρωί για να κυνηγήσουν την ευτυχία όχι την νέα προσφορά στα ράφια.
H στρατηγική γίνεται ο «ρυθμός» πάνω στον οποίο χτιζονται «μελωδίες», μελωδίες που παρασύρουν τους ανθρώπους να χορέψουν διαφορετικά. Στην μετά-ψηφιακή εποχή των μέσων κοινωνικής διαδικτυωσης και του απίστευτου clutter οι ιδέες μας βασίζονται στην δύναμη της αφήγησης που δημιουργεί μάρκες-ηρωες που αποκτούν ρόλο στην ζωή των ανθρώπων. Η διάκριση μας στον δείκτη αποτελεσματικότητας των διεθνών Εffies Awards είναι σημαντική αλλά για εμάς σημαίνει μόνο ένα πράγμα, είμαστε δεύτεροι γι αυτό πρέπει να προσπαθήσουμε σκληρότερα.