ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Η τηλεθέαση της Δευτέρας: Τα ποσοστά των εκπομπών που έκαναν πρεμιέρα

Η τηλεθέαση της Δευτέρας: Τα ποσοστά των εκπομπών που έκαναν πρεμιέρα Facebook Twitter
Unsplash
0

Στη «μάχη της τηλεθέασης» ρίχθηκαν χθες οι περισσότερες πρωινές, μεσημεριανές και απογευματινές εκπομπές που έκαναν πρεμιέρα για την σεζόν 2021-2022.

Νέα και παλιά σχήματα, ενημερωτικού και ψυχαγωγικού περιεχομένου, «δοκίμασαν τα νερά» την πρώτη ημέρα της εβδομάδας. 

Στην πολύ πρωινή ζώνη, η εκπομπή Happy Day επικράτησε στο δυναμικό κοινό, ενώ ακολούθησαν η Κοινωνία Ώρα Mega και το Καλημέρα Ελλάδα.

Η τηλεθέαση της Δευτέρας: Τα ποσοστά πρεμιέρας για τις εκπομπές Facebook Twitter

Την σκυτάλη στην επόμενη πρωινή ζώνη πήραν οι εκπομπές «Πάμε Δανάη» και «Το Πρωινό». 

Η τηλεθέαση της Δευτέρας: Τα ποσοστά πρεμιέρας για τις εκπομπές Facebook Twitter

Στη μεσημβρινή ζώνη, τα μεγαλύτερα ποσοστά συγκέντρωσαν η Ελένη Μενεγάκη και ο Νίκος Μουτσινάς, ενώ ακολούθησαν το Shopping Star με την Βίκυ Καγιά και το παιχνίδι Ρουκ Ζουκ που παρουσιάζει η Ζέτα Μακρυπούλια.

Η τηλεθέαση της Δευτέρας: Τα ποσοστά πρεμιέρας για τις εκπομπές Facebook Twitter

Το απόγευμα, στις πρώτες θέσεις βρέθηκαν ο Τροχός της Τύχης, το Live News και το «Κάτι Ξαναψήνεται» που σήμανε και την επιστροφή της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου στη μικρή οθόνη. 

Η τηλεθέαση της Δευτέρας: Τα ποσοστά πρεμιέρας για τις εκπομπές Facebook Twitter

Όσο για την Prime Time, οι σειρές Σασμός και Άσε μας ρε μαμά, άφησαν τρίτο στην κατάταξη το GNTM. 

Η τηλεθέαση της Δευτέρας: Τα ποσοστά πρεμιέρας για τις εκπομπές Facebook Twitter
TV & Media
0

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

New York Times: Με απεργία την ημέρα των αμερικανικών εκλογών απειλούν οι τεχνικοί της εφημερίδας

Διεθνή / New York Times: Με απεργία την ημέρα των αμερικανικών εκλογών απειλούν οι τεχνικοί της εφημερίδας

Ζητούν υψηλότερους μισθούς και μεγαλύτερη ευελιξία στην εξ αποστάσεως εργασία - Γιατί κάποια αιτήματά τους χαρακτηρίζονται παράλογα και ποια είναι η στάση των δημοσιογράφων των New York Times
LIFO NEWSROOM