Το τεύχος μηδέν του “Perfect”, του περιοδικού που εκδόθηκε από το νέο πρακτορείο περιεχομένου της πρώην αρχισυντάκτριας του “Love”, Katie Grand, μόλις κυκλοφόρησε. Για να εκδοθεί αυτός ο θηριώδης τόμος των 464 σελίδων χρειάστηκαν εννέα εβδομάδες σύμφωνα με την Grand.
Βασικά είναι περισσότερο ένα coffee table book, βάρους τριών κιλών, παρά ένα συνηθισμένο περιοδικό μόδας. Η θεματική του επικεντρώνεται σε μία πολυεπίπεδη, εστιασμένη στη μουσική, συνεργασία του οίκου Gucci με καλλιτέχνες και μουσικές τάσεις. Με τιράζ 20.000 τευχών, κάθε τόμος συνοδεύεται από μία ηχογράφηση σε βινύλιο επιτυχιών καθενός από τους 11 καλλιτέχνες που επιλέχθηκαν από τον κορυφαίο σχεδιαστή του ιταλικού brand, Alessandro Michele και τον παραγωγό Steve Mackey. Επίσης, η καλαίσθητη εκδοτική προσπάθεια συνοδεύεται από επιλεγμένες εικόνες των μουσικών, οι οποίοι φορούσαν κομμάτια της Ανοιξιάτικης και Φθινοπωρινής κολεξιόν του Gucci.
Όσο για το ίδιο το τεύχος – τόμο κυκλοφορεί σε τετράγωνο σχήμα προκειμένου να θυμίζει συσκευασία παλιού δίσκου.
Επίσης, σ’ αυτές τις 464 σελίδες ο αναγνώστης μπορεί να εντοπίσει υψηλής αισθητικής περιεχόμενο που προέκυψε από τη συνεργασία της εκδότριας με τους οίκους Emporio Armani και Dior, καθώς και περίπου 40 σελίδες που θυμίζουν έντονα διαφημιστικές καταχωρήσεις των περιοδικών μόδας του παρελθόντος.
Ακόμη, στο τεύχος υπάρχουν τρία σπουδαία portfolio μόδας για την Kate Moss, τον Ajok Madel, τον ηθοποιό Ben-Adir Kingsley, όλοι φωτογραφημένοι από τον Rafael Pavarotti, αλλά και ένα θέμα για την σταρ του TikTok Dixie D'Amelio από τον φωτογράφο Jahmad Balugo. Το περιοδικό φιλοξενεί και ένα κριτικό δοκίμιο της Bridget Foley, ενώ γι’ αυτή την έκδοση συνεργάστηκαν επίσης ο φωτογράφος Rasharn Agyemang, ο συγγραφέας Pierre A M'Pelé (γνωστός και ως Pam Boy), η Laetitia Ky και ο φωτογράφος Trunk Xu.
Υπενθυμίζεται ότι η Grand, διαθέτει τεράστια εμπειρία σε ανάλογες εκδοτικές παραγωγές και είναι η γυναίκα η οποία μιλούσε απευθείας με κορυφαίους της μόδας και brands όπως οι Miu Miu και ο Marc Jacobs. To περιοδικό Perfect υλοποιήθηκε από την ίδια τον περασμένο Σεπτέμβριο, λίγο μετά την απομάκρυνση της από το Love, ένα περιοδικό που είχε ιδρύσει με τον εκδοτικό κολοσσό Condé Nast το 2009.
Αποχωρώντας τότε από εκεί είχε πάρει μαζί της το μεγαλύτερο μέρος της δημιουργικής ομάδας του Love, μεταξύ των οποίων και η διευθύντρια μόδας του εντύπου, Jeanie Annan-Lewin.
«Κατανοώ πολύ καλά το άλμα από ένα στούντιο design σε μια καμπάνια για τη δημιουργία νέου περιεχομένου», δήλωσε η Γκραντ. Όπως είπε η πανδημία, επιτάχυνε τη μετάβαση από την «τυποποιημένη» προσέγγιση της μόδας στο μάρκετινγκ, που κυριαρχούσε κάποτε στα γυαλιστερά περιοδικά που την εκπροσωπούσαν.
«Τώρα πια νομίζω ότι βρισκόμαστε σε έναν κόσμο όπου, ειδικά χωρίς τις επιδείξεις μόδας, μπορείς κυριολεκτικά να πας οπουδήποτε. Το ίδιο ισχύει και για μία ταινία, ένα περιοδικό ή ένα πουκάμισο», εξηγεί χαριτολογώντας.
ΠΗΓΗ: Bussiness of Fashion