Ήρθε ο θάνατος της τηλεόρασης όπως την ξέραμε;

 Ήρθε ο θάνατος της τηλεόρασης όπως την ξέραμε; Facebook Twitter
Είναι νωρίς για να μιλάμε για τον βέβαιο θάνατο της TV, αφού ο μέσος θεατής εξακολουθεί να περνάει τέσσερις ώρες μπροστά της, αλλά σε έναν κόσμο που οι πληροφορίες και τα δεδομένα μεταδίδονται με ρυθμούς ιού, η ασθένεια είναι βέβαιη...
2



Ο θάνατος της τηλεόρασης ίσως να συμβαίνει μπροστά στα μάτια μας, αν και με πολύ αργούς ρυθμούς, γράφει το περιοδικό Time. Μια έρευνα που έγινε πρόσφατα από την εταιρεία Nielsen δείχνει ότι η τηλεόραση εξακολουθεί να είναι πρώτη στις προτιμήσεις των ανθρώπων όταν επιλέγουν διασκέδαση, αλλά ταυτόχρονα οι θεατές περνούν όλο και περισσότερη ώρα σερφάροντας στο ίντερνετ ή παρακολουθώντας σειρές μέσω streaming. Επίσης, όλο και περισσότερα νοικοκυριά δηλώνουν ότι δεν διαθέτουν καν συσκευή.

Σύμφωνα με την έρευνα περίπου 2,6 εκατομμύρια νοικοκυριά στις ΗΠΑ είναι τώρα αποκλειστικά "broadband", αριθμός διπλάσιος σε σχέση με πέρυσι. Ταυτόχρονα οι ώρες που περνούν οι άνθρωποι μπροστά στην τηλεόραση ολοένα μειώνονται. Το πρώτο τρίμηνο του 2014 ο μέσος θεατής πέρασε κατά μέσο όρο 141 ώρες το μήνα παρακολουθώντας τηλεόραση, ενώ το τρίτο τρίμηνο του 2013 ο αριθμός ήταν 147. Σε καθημερινή βάση οι θεατές βλέπουν 12 λεπτά λιγότερη τηλεόραση τη μέρα σε σχέση με πέρυσι. Συνολικά, αυτό που παρατηρείται είναι ότι η «ζωντανή» τηλεόραση έχει δεχτεί χτύπημα από τους νέους τρόπους μετάδοσης σειρών και πληροφοριών.

 Ήρθε ο θάνατος της τηλεόρασης όπως την ξέραμε; Facebook Twitter

Όλα αυτά σχετίζονται με τις νέες μορφές τηλεόρασης, μια «επανάσταση» που ξεκίνησε μαζικά με το Netflix, όταν εγκατέλειψε το παραδοσιακό μοτίβο μετάδοσης επεισοδίων ανά εβδομάδα και άφησε τον έλεγχο στους συνδρομητές. Φαίνεται ότι οι θεατές που ενδιαφέρονται για ανταγωνιστικό περιεχόμενο είναι πρόθυμοι να πληρώνουν μια συνδρομή που τους δίνει την ευχέρεια να διαλέγουν ώρα προβολής και να αποφεύγουν τις διακοπές για διαφημίσεις, κάνοντας την εμπειρία πιο κοντά στον κινηματογράφο. Είναι νωρίς για να μιλάμε για τον βέβαιο θάνατο της TV, αφού ο μέσος θεατής εξακολουθεί να περνάει τέσσερις ώρες μπροστά της, αλλά σε έναν κόσμο που οι πληροφορίες και τα δεδομένα μεταδίδονται με ρυθμούς ιού, η ασθένεια είναι βέβαιη.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

TV & Media / Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

Η ραγδαία αύξηση συνδρομητών επιβεβαιώνει τη δεσπόζουσα θέση του Netflix στην αγορά, σε μια περίοδο όπου ανταγωνιστές όπως η Disney και η Warner Bros. Discovery καταβάλλουν προσπάθειες να φτάσουν τη δημοτικότητα και την κερδοφορία της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM
Λος Άντζελες: Αντιδράσεις για τον «ναρκισσιστής» ρεπόρτερ που χρησιμοποίησε μανταλάκια για να σφίξει το αντιπυρικό του μπουφάν

TV & Media / Λος Άντζελες: Μέσα στην απόλυτη καταστροφή, «ναρκισσιστής» ρεπόρτερ έσφιξε το αντιπυρικό μπουφάν με μανταλάκια

Το ξύλινο μανταλάκι τραβούσε το επιπλέον ύφασμα στο μπουφάν του δημοσιογράφου του ABC Ντέιβιντ Μιουρ, κάνοντάς το να εφαρμόζει πιο σφιχτά στο σώμα του
LIFO NEWSROOM
Angel: Στην αλλαγή φύλου, μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε

TV & Media / Η τρανς τραγουδίστρια Angel θυμάται: «Μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε»

«Προσπάθησα να την αγαπώ και να μάθω μαζί της, με φόβιζε το σχολείο και το πώς την αντιμετώπιζαν», σχολίασε η μητέρα της τραγουδίστριας, σε κοινή τους συνέντευξη
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Στην συσκευη που αποκαλουμε τηλεοραση θα παιξω κανενα παιχνιδι και θα στρημαρω καμια ταινια απο το pc, δεν ανοιγει ποτε για παρακολουθηση προγραμματος.Το παραδοξο ειναι οτι απο τοτε που πηραν οι γονεις μου μια smart tv απο κει που δεν περνουσαν χρονο στην tv τωρα ολη μερα σερφαρουν στο internet και αυτο τους οδηγησε μεχρι και να αγορασουν ταμπλετακι για να ειναι online παντου.