ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

Ήρθε ο θάνατος της τηλεόρασης όπως την ξέραμε;

 Ήρθε ο θάνατος της τηλεόρασης όπως την ξέραμε; Facebook Twitter
Είναι νωρίς για να μιλάμε για τον βέβαιο θάνατο της TV, αφού ο μέσος θεατής εξακολουθεί να περνάει τέσσερις ώρες μπροστά της, αλλά σε έναν κόσμο που οι πληροφορίες και τα δεδομένα μεταδίδονται με ρυθμούς ιού, η ασθένεια είναι βέβαιη...
2



Ο θάνατος της τηλεόρασης ίσως να συμβαίνει μπροστά στα μάτια μας, αν και με πολύ αργούς ρυθμούς, γράφει το περιοδικό Time. Μια έρευνα που έγινε πρόσφατα από την εταιρεία Nielsen δείχνει ότι η τηλεόραση εξακολουθεί να είναι πρώτη στις προτιμήσεις των ανθρώπων όταν επιλέγουν διασκέδαση, αλλά ταυτόχρονα οι θεατές περνούν όλο και περισσότερη ώρα σερφάροντας στο ίντερνετ ή παρακολουθώντας σειρές μέσω streaming. Επίσης, όλο και περισσότερα νοικοκυριά δηλώνουν ότι δεν διαθέτουν καν συσκευή.

Σύμφωνα με την έρευνα περίπου 2,6 εκατομμύρια νοικοκυριά στις ΗΠΑ είναι τώρα αποκλειστικά "broadband", αριθμός διπλάσιος σε σχέση με πέρυσι. Ταυτόχρονα οι ώρες που περνούν οι άνθρωποι μπροστά στην τηλεόραση ολοένα μειώνονται. Το πρώτο τρίμηνο του 2014 ο μέσος θεατής πέρασε κατά μέσο όρο 141 ώρες το μήνα παρακολουθώντας τηλεόραση, ενώ το τρίτο τρίμηνο του 2013 ο αριθμός ήταν 147. Σε καθημερινή βάση οι θεατές βλέπουν 12 λεπτά λιγότερη τηλεόραση τη μέρα σε σχέση με πέρυσι. Συνολικά, αυτό που παρατηρείται είναι ότι η «ζωντανή» τηλεόραση έχει δεχτεί χτύπημα από τους νέους τρόπους μετάδοσης σειρών και πληροφοριών.

 Ήρθε ο θάνατος της τηλεόρασης όπως την ξέραμε; Facebook Twitter

Όλα αυτά σχετίζονται με τις νέες μορφές τηλεόρασης, μια «επανάσταση» που ξεκίνησε μαζικά με το Netflix, όταν εγκατέλειψε το παραδοσιακό μοτίβο μετάδοσης επεισοδίων ανά εβδομάδα και άφησε τον έλεγχο στους συνδρομητές. Φαίνεται ότι οι θεατές που ενδιαφέρονται για ανταγωνιστικό περιεχόμενο είναι πρόθυμοι να πληρώνουν μια συνδρομή που τους δίνει την ευχέρεια να διαλέγουν ώρα προβολής και να αποφεύγουν τις διακοπές για διαφημίσεις, κάνοντας την εμπειρία πιο κοντά στον κινηματογράφο. Είναι νωρίς για να μιλάμε για τον βέβαιο θάνατο της TV, αφού ο μέσος θεατής εξακολουθεί να περνάει τέσσερις ώρες μπροστά της, αλλά σε έναν κόσμο που οι πληροφορίες και τα δεδομένα μεταδίδονται με ρυθμούς ιού, η ασθένεια είναι βέβαιη.

2

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

TV & Media / Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

Οι εταιρείες στοιχημάτων συνήθως τοποθετούν χώρες, όπως η Σουηδία, μεταξύ των κορυφαίων διεκδικητών στις αποδόσεις στοιχημάτων της Eurovision, ακόμη και πριν επιλέξουν τα τραγούδια ή τους καλλιτέχνες που θα διεκδικήσουν τη νίκη
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Γεύση / Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Ο Ελληνοαμερικανός stand-up κωμικός Γκας Κωνσταντέλλης έφτιαξε έναν «βωμό» στα social media για τη μητέρα του και τις συνταγές της, οι οποίες συγκεντρώνονται τώρα σ’ ένα βιβλίο.
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια
Στην συσκευη που αποκαλουμε τηλεοραση θα παιξω κανενα παιχνιδι και θα στρημαρω καμια ταινια απο το pc, δεν ανοιγει ποτε για παρακολουθηση προγραμματος.Το παραδοξο ειναι οτι απο τοτε που πηραν οι γονεις μου μια smart tv απο κει που δεν περνουσαν χρονο στην tv τωρα ολη μερα σερφαρουν στο internet και αυτο τους οδηγησε μεχρι και να αγορασουν ταμπλετακι για να ειναι online παντου.