Μετά από 20 χρόνια η εφημερίδα Independent έγινε και πάλι κερδοφόρα

Μετά από 20 χρόνια η εφημερίδα Independent έγινε και πάλι κερδοφόρα Facebook Twitter
0

Η βρετανική εφημερίδα The Independent, που λόγω των χαμηλών πωλήσεών της διέκοψε τον περασμένο Μάρτιο την κυκλοφορία της στο χαρτί και έγινε η πρώτη βρετανική εφημερίδα που τόλμησε να περάσει σε αποκλειστικά διαδικτυακή μορφή, ανακοίνωσε σήμερα ότι για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια παρουσίασε κέρδη.


"Μετά το πέρασμά μας σε αποκλειστικά ψηφιακή μορφή, τον Μάρτιο του 2016, η Independent έγινε κερδοφόρα για πρώτη φορά μετά από 20 και πλέον χρόνια", ανακοίνωσε ο όμιλος. 


Η εφημερίδα διευκρίνισε ότι αυξήθηκαν τα έσοδά της κατά 75% μέσα σε έναν χρόνο, κυρίως λόγω της αύξησης κατά 45% των διαφημίσεων.


Σήμερα η εφημερίδα απασχολεί περισσότερους από 100 δημοσιογράφους σε όλον τον κόσμο και τον περασμένο Αύγουστο είχε 74,3 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες παγκοσμίως, αύξησε δηλαδή το αναγνωστικό κοινό της κατά 18% σε σύγκριση με τον περασμένο Μάρτιο.


"Αυτή η ιστορική επιστροφή στην κερδοφορία καταδεικνύει τις δυνατότητες που προσφέρει η ηλεκτρονική μορφή" της εφημερίδας, τόνισε ο πρόεδρος της, ο Τζάστιν Μπάιαμ Σο.


Η Independent κυκλοφόρησε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 1986 και στο απόγειό της, το 1989, πουλούσε 420.000 φύλλα ημερησίως. Όμως τα τελευταία χρόνια η κυκλοφορία της είχε μειωθεί πολύ, γύρω στα 40.000 φύλλα, πολύ μακριά από τις πωλήσεις όλων των άλλων μεγάλων εφημερίδων της Βρετανίας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM