Μία δυνατή καμπάνια για την αύξηση της ενδοοικογενειακής βίας κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ

Μία δυνατή καμπάνια για την αύξηση της ενδοοικογενειακής βίας κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ Facebook Twitter
0

Ενώ εκατομμύρια φίλαθλοι σε όλο τον κόσμο απολαμβάνουν το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας αυξάνονται.

Μία δυνατή καμπάνια από την εταιρία J Walter Thompson (JWT) του Λονδίνου και το Εθνικό Κέντρο για την Ενδοοικογενειακή Βία, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, έρχεται να ρίξει φως σε αυτή τη θλιβερή πραγματικότητα.

Ειδικότερα, είναι εμπνευσμένη από τα στατιστικά στοιχεία που δείχνουν αύξηση της ενδοοικογενειακής βίας κατά 26% κάθε φορά που παίζει η Αγγλία. Αν μάλιστα η Αγγλία χάσει το παιχνίδι, ο αριθμός αυτός αγγίζει το 38%.

Με τον εύστοχο τίτλο «Ένα όχι και τόσο όμορφο παιχνίδι» (The Not-So-Beautiful Game), η καμπάνια έχει στόχο να αναδείξει τη λιγότερο γνωστή πλευρά της παρακολούθησης ποδοσφαιρικών αγώνων.


Αποτελείται από αφίσες, στις οποίες οι σημαίες διάφορων χωρών αποτυπώνονται με αίμα στα πρόσωπα γυναικών. Για παράδειγμα, στην αφίσα για την Αγγλία, ο κόκκινος σταυρός της σημαίας της (Σταυρός του Αγίου Γεωργίου) σχηματίζεται στο πρόσωπο μίας γυναίκας με αίμα από τη μύτη και το στόμα της.

Οι αφίσες, που αφορούν και άλλες χώρες όπως η Ιαπωνία και η Ελβετία, προβάλλονται σε διάφορες πλατφόρμες κατά τη διάρκεια αγώνων του Μουντιάλ.


Όπως οι φίλαθλοι των ποδοσφαιρικών ομάδων αισθάνονται άγχος κατά την παρακολούθηση των αγώνων, έτσι και τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας αισθάνονται το ίδιο, εξήγησε η διευθύντρια δημιουργικού της JWT, Jo Wallace.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

TV & Media / Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

Οι εταιρείες στοιχημάτων συνήθως τοποθετούν χώρες, όπως η Σουηδία, μεταξύ των κορυφαίων διεκδικητών στις αποδόσεις στοιχημάτων της Eurovision, ακόμη και πριν επιλέξουν τα τραγούδια ή τους καλλιτέχνες που θα διεκδικήσουν τη νίκη
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Γεύση / Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Ο Ελληνοαμερικανός stand-up κωμικός Γκας Κωνσταντέλλης έφτιαξε έναν «βωμό» στα social media για τη μητέρα του και τις συνταγές της, οι οποίες συγκεντρώνονται τώρα σ’ ένα βιβλίο.
THE LIFO TEAM