Νέα Focus-Bari 2025: Πρώτη ξανά η LiFO

Νέα Bari-Focus 2025: Πρώτη ξανά η LiFO Facebook Twitter
0

Σε μια εποχή έντονου ανταγωνισμού στον χώρο των media, με συνεχείς αλλαγές και εξελίξεις, και φυσικά τον κομβικό ρόλο των social media, η LiFO συνεχίζει να διατηρεί τη δυναμική της παρουσία, ξεχωρίζοντας τόσο στον έντυπο τύπο όσο και στο διαδίκτυο.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της νέας έρευνας Focus-Bari, η LiFO παραμένει το κορυφαίο εβδομαδιαίο έντυπο σε πανελλαδικό επίπεδο, ανεξαρτήτως ηλικιακής κατηγορίας.

Παράλληλα, το LiFO.gr καταγράφει σημαντικές επιδόσεις στις νεανικές και πιο δυναμικές ηλικίες, που καθορίζουν τις σύγχρονες τάσεις.

Νο.1 εβδομαδιαίο έντυπο

Στην αναγνωσιμότητα των εβδομαδιαίων εντύπων η LIFO αναδεικνύεται για μία ακόμα φορά ως το κορυφαίο ελληνικό media brand με μεγάλη διαφορά από τον άμεσο ανταγωνιστή της, σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες.

LiFO…………………………………......….503,6
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ…..........464,2
ΑΤΗΕNS VOICE……................................407,9
ΤΑ ΝΕΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ……………..334,0
 

Παράλληλα, όμως, διατηρεί την πρωτοκαθεδρία της και στα sites μεταξύ των εβδομαδιαίων εκδόσεων.

 No.1 site μεταξύ των εβδομαδιαίων εκδόσεων 

LiFO…………………………………......…. 1.454,9
TA NEA ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚO…………....... 1.030,3
ATHENS VOICE........................……........1.012,2
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ…………………..….........797,1
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ…...........697,1

Νέα Bari-Focus 2025: Πρώτη ξανά η LiFO Facebook Twitter

Ταυτόχρονα, η LiFO παρουσιάζει σημαντικές επιτυχίες στα πιο νεανικά και δυναμικά κοινά, τόσο μεταξύ των ενημερωτικών sites όσο και στη συνδυασμένη αναγνωσιμότητα τίτλων (με εβδομαδιαίο έντυπο και site), μεταξύ των κορυφαίων ελληνικών media.

Νο.2 στα sites εφημερίδων πανελλαδικά στις ηλικίες 13-54

Protothema.gr………………..1461,4
LiFO.gr …………………….....1162,3
Kathimerini.gr …………….….1055,3
Tovima.gr …………………… .875,9

Νο.2 σε συνδυαστική αναγνωσιμότητα (print/digital) πανελλαδικά στις ηλικίες 13-44

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ………………………………1259,5
LiFO…………………………………………. 984,5
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ……......907,9
ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ…………….......815,8
 

Όπως επιβεβαιώνουν και τα ευρήματα της Focus-Bari για ακόμα μία χρονιά, η δυναμική του brand LiFO συνεχίζει την ανοδική της πορεία, γεγονός που αποδίδεται σε πολλούς παράγοντες:

α) Στη στρατηγική ανάπτυξης, με καινοτόμες προτάσεις στον χώρο των ειδικών εκδόσεων, του διαδικτύου και του multimedia περιεχομένου.


β) Στη δημιουργία ολοκληρωμένων 360° ενεργειών που εστιάζουν σε θέματα ενδιαφέροντος για το κοινό και την κοινωνία.


γ) Στην αφοσίωσή μας στην έγκυρη δημοσιογραφία και την υψηλής ποιότητας αρθρογραφία.


δ) Στη διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης με τους αναγνώστες μας, καθώς και στην ικανότητά μας να προσεγγίζουμε και να συνδεόμαστε με τις νεότερες γενιές.

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας!

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

White Lotus: Όλοι μιλούν σήμερα για τον συγκλονιστικό queer μονόλογο του Sam Rockwell

TV & Media / White Lotus: Όλοι μιλούν σήμερα για τον αποκαλυπτικό queer μονόλογο του Sam Rockwell

Ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός, δίνει μία απίστευτη ερμηνεία σε έναν μονόλογο για την ταυτότητα φύλου, το queerness και το ταξίδι αυτοανακάλυψης που γράφει ήδη ιστορία και θα μείνει - SPOILER ALERT.
LIFO NEWSROOM
Γιατί έφυγα από την Ουάσιγκτον Ποστ

Τι διαβάζουμε σήμερα / Γιατί έφυγα από την Ουάσιγκτον Ποστ

Μετά από σαράντα χρόνια στην εφημερίδα, η αρθρογράφος γνώμης της Washington Post Ρουθ Μάρκους υπέβαλλε προχθές την παραίτησή της και εξηγεί στο κείμενο που δημοσιεύεται στο New Yorker γιατί δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς.
THE LIFO TEAM
Δημήτρης Οικονόμου: Απαράδεκτη η φράση για τους ανάπηρους, ζητούμε συγγνώμη

TV & Media / Δημήτρης Οικονόμου: Απαράδεκτη η φράση για τους ανάπηρους, ζητούμε συγγνώμη

«Ειπώθηκε μία φράση, η οποία ήταν λάθος 100%, δεν έπρεπε να ειπωθεί με τον τρόπο που ειπώθηκε, γιατί αναπαράγει στερεότυπα για τη μη ισότιμη μεταχείριση των αναπήρων», δήλωσε ο δημοσιογράφος του Σκάι
LIFO NEWSROOM