Ράδιο Αρβύλα: Η τηλεθέαση της πρεμιέρας και η πλάκα που έκανε στην ομάδα το κανάλι

Ράδιο Αρβύλα: Η τηλεθέαση της πρεμιέρας και η πλάκα που έκανε στην ομάδα το κανάλι Facebook Twitter
0

Από υψηλά ποσοστά τηλεθέασης στο σύνολο των κοινών συνοδεύτηκε η πρεμιέρα της εκπομπής «Ράδιο Αρβύλα» χθες και μετά τη μεταγραφή της δημοφιλούς ομάδας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ. 

Συγκεκριμένα, ο Αντώνης Κανάκης και η παρέα του από τις 23.45 έως τη 01.44 στο γενικό σύνολο βρέθηκαν στο 30,3%, στο κοινό 18-54 στο 31,7%, στο 18-24 των γυναικών στο 40,1%, στο 25-44 των ανδρών στο 38,7%. Την επίστροφή του Ράδιο Αρβύλα είδαν συνολικά 829.000 τηλεθεατές.

 

Κατά τα λοιπά, η υποδοχή που επιφύλαξε το κανάλι στους Θεσσαλονικείς είχε να κάνει με την αιώνια πλάκα του Μετρό Θεσσαλονίκης... Βασικά, το Γραφείο Τύπου του καναλιού τους είχε ετοιμάσει για «δωράκι» ατομικές κάρτες απεριορίστων διαδρομών -που φυσικά είχε τυπώσει ειδικά για εκείνους και για το ανύπαρκτο -ακόμη- Μετρό Θεσσαλονίκης. 

Και φυσικά, εννοείται ότι ήταν ένα δώρο που οι 4 τους το αποδέχθηκαν, προλογίζοντας το πρώτο βίντεο της εκπομπής. 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Angel: Στην αλλαγή φύλου, μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε

TV & Media / Η τρανς τραγουδίστρια Angel θυμάται: «Μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε»

«Προσπάθησα να την αγαπώ και να μάθω μαζί της, με φόβιζε το σχολείο και το πώς την αντιμετώπιζαν», σχολίασε η μητέρα της τραγουδίστριας, σε κοινή τους συνέντευξη
LIFO NEWSROOM
Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM