Οι υπεύθυνοι του ιστορικού περιοδικού που λανσαρίστηκε ως εβδομαδιαίο πριν 45 χρόνια σκέφτονται τρόπους να μειώσουν το κόστος λειτουργίας του. Ένας από αυτούς τους τρόπους, όπως φημολογείται, είναι και η έκδοση ανά δύο εβδομάδες. Ήδη το περιοδικό βγαίνει ανά δύο εβδομάδες σε νεκρές περιόδους για τον Τύπο και βασίζεται και σε ειδικές εκδόσεις (π.χ. για τους γάμους, ή το design) για να συγκεντρώσει περισσότερες διαφημίσεις.
Οι διαφημίσεις στο website φέρνουν περίπου τα μισά λεφτά στο περιοδικό με τους 3.6 μοναδικούς επισκέπτες και 400.000 αναγνώστες. Όμως αυτά δεν είναι αρκετά, καθώς φημολογείται ότι το περιοδικό θα κλείσει το χρόνο με ζημίες αρκετών εκατομμυρίων δολαρίων.
σχόλια