ΔΕΥΤΕΡΑ
Πηγαίος αυθορμητισμός
»Η πονηρή, αυστηρή περσόνα της κουτσομπόλας Τατιάνας Στεφανίδου ανήκει βέβαια στο παρελθόν. Τα τελευταία χρόνια, καθώς η εκπομπή της γέμισε με κοινωνικά καθημερινά θέματα, η παρουσιάστρια έχει ένα μόνιμο, σχεδόν μητρικό, συγκαταβατικό χαμόγελο. Μιλάει απαλά και φέρεται σαν υπερβολικά καλοσυνάτη γυναίκα της διπλανής πόρτας - μοιάζει με μια ενδιαφέρουσα Stepford Wife αλά ελληνικά.
»Τη σεμνή, έως και σεμνότυφη περσόνα της αξιοποιεί και σήμερα, παρόλο που στο στούντιο είναι ο Ηλίας Ψινάκης. Οι δυο τους δίνουν ρεσιτάλ χιουμοριστικού «αυθορμητισμού», πασπαλισμένου με προβλέψιμα, σόκιν υπονοούμενα σχετικά με τη συνέντευξη («εγώ την παίρνω», «εσύ μου την παίρνεις» κ.λπ.). Απαντούν, πάντως, και οι δύο στις ερωτήσεις, άρα έχουμε δύο σελέμπριτι στην τιμή του ενός.
»Ο Ψινάκης υποστήριξε κάπως την Τζούλια Αλεξανδράτου, ενώ η Τατιάνα την ψιλοέθαψε. Αναρωτιέμαι αν γνώριζε τι θα γινόταν δυο μέρες μετά...
ΤΕΤΑΡΤΗ
Δεν ψαρώνει, δεν ψαρώνει
»Η Τζούλια, μετά από αποθεωτική υποδοχή απ' το νεανικό κοινό του στούντιο, αποφασίζει να πει την Αλήθεια. Το κοινό κάνει ένα παιχνιδιάρικο «Ααα» και η Τατιάνα μοιάζει να προσπαθεί να κρύψει τη χαρά της πίσω από ηθικοπλαστικές παραινέσεις, εικονικό κούνημα του δαχτύλου και λάιτ καταστροφολογία.
»Ό,τι και να έγραψαν οι τηλεκριτικοί, πιστεύω πως η Τατιάνα το χειρίστηκε ψύχραιμα, πετυχαίνοντας να μην κάνει τη συνέντευξη trash.
»Δεν την έκανε trash, την έκανε όμως βαρετή. Ξόδεψε δεν ξέρω πόση ώρα προσπαθώντας να ψαρώσει την Τζούλια και να την κάνει να παραδεχτεί το λάθος της. Όμως αυτή, απαθέστατη, δεν καταλάβαινε γιατί η Τατιάνα της έλεγε πως, πάνω-κάτω, η καριέρα της τελείωσε (εξάλλου, κάθε βράδυ το μαγαζί της στη Θεσσαλονίκη είναι φίσκα στον κόσμο).
»Στο στούντιο κάτι μαντράχαλοι (που δεν αποκλείεται να βλέπουν πρωί βράδυ το περίφημο DVD) χειροκροτούν σε όλα τα λάθος σημεία. Τους φαντάζομαι, δεκαετίες μετά, να διηγούνται ευτυχισμένοι την εμπειρία στα εγγόνια τους.
»Η μεγαλύτερη και αστειότερη παραφωνία στην όλη συνέντευξη (πέρα απ' τα σποραδικά εφηβικά χειροκροτήματα) είναι πως κάθε λίγο και λιγάκι η Τατιάνα αναφέρει μια κλήρωση που, χωρίς κανέναν λόγο, θα χαρίσει πολλά λεφτά σε τηλεθεατές. «Σε λίγο η κλήρωση για τις 2.000 ευρώ», «να ειδοποιήσω ότι η κλήρωση θα γίνει στις 5:20», «αμέσως μετά τις διαφημίσεις θα δώσουμε τα 2.000 ευρώ σε κάποιον τυχερό» κ.λπ. (κατά τα άλλα, κι ενώ σίγουρα δεν είναι το ίδιο, καταδικάζεται η εμμονή της Τζούλιας με την απόκτηση εύκολου χρήματος).
»Αυτό που μου έκανε, πάντως, εντύπωση είναι το πόσο ανοιχτά πλέον συζητιέται στην τηλεόραση η πορνογραφία και οι αθέατοι μηχανισμοί της. Σήμερα είχαμε το πορνό σε χριστιανικό πακετάρισμα με όλα τα απαραίτητα κλισέ και την προσπάθεια της Τατιάνας να εκμαιεύσει τη συντριβή, τη συγγνώμη, τη μεταμέλεια. Η ίδια η Τζούλια όμως ψιλοαδιαφορούσε, δεν ήταν ακόμα έτοιμη για τον ρόλο της Μαρίας Μαγδαληνής.
ΠΕΜΠΤΗ
Η Τατιάνα κοινωνιολόγος
»Την επόμενη μέρα, το Αξίζει να το δεις συνεχίζει με το ίδιο θέμα από άλλη σκοπιά. Ως αντίβαρο στην Τζούλια έχει καλεσμένους σοβαρότερους ανθρώπους (τουλάχιστον θέλω να πιστεύω ότι είναι σοβαρότεροι). Ψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι και δημοσιογράφοι αναλύουν το φαινόμενο της πορνογραφίας και τη σχέση της Τζούλιας με τον πατέρα της. Το όλο πράγμα είναι ακόμα πιο βαρετό κι απ' τη χτεσινή εκπομπή.
»Το ατελείωτο μπλα μπλα των ειδικών δεν πιάνει μία μπροστά στο γκάλοπ που γίνεται στους δρόμους της Αθήνας: όλοι οι άντρες λένε ότι το κορμί της Τζούλιας είναι δικό της για να το κάνει ό,τι θέλει, ενώ όλες οι γυναίκες λένε περίπου ότι το κορμί της Τζούλιας είναι μεν δικό της, αλλά αυτή είναι μια ξεδιάντροπη, ανήθικη τσούλα.
»Κατά τα άλλα, αφιέρωμα στη βιομηχανία του πορνό, ρεπορτάζ με Έλληνες ερωτικούς πρωταγωνιστές που μιλούν στην κάμερα, τηλεφωνική επικοινωνία με τον Τράγκα. Με τα μάγκικα ευφυολογήματα του τελευταίου, η Τατιάνα ξεκαρδίζεται και χτυπιέται φωνάζοντας «δεν το πιστεύω!». Μετά απ' αυτό οι άνθρωποι στο στούντιο χαμογελούν πονηρά με κάθε επερχόμενο αστείο του δημοσιογράφου, πριν καν το ακούσουν.
»Η εβδομάδα ξεκίνησε κάπως πικάντικα και αθυρόστομα με τον Ψινάκη, αλλά ως το τέλος της αποδείχτηκε ότι η «σόκιν» συμπεριφορά του είναι όχι απλά ξεπερασμένη στην εποχή μας αλλά και καθησυχαστικά παλιομοδίτικη...
σχόλια