Ούμα Θέρμαν: «Το Kill Bill ήταν μια απάνθρωπη εμπειρία, παραλίγο να χάσω τη ζωή μου»

Ούμα Θέρμαν: «Το Kill Bill ήταν μια απάνθρωπη εμπειρία, παραλίγο να χάσω τη ζωή μου» Facebook Twitter
4

Μπορεί το "Kill Bill" να θεωρείται μία από τις κορυφαίες ταινίες γυναικείας εκδίκησης, μπορεί να έκανε ευρύτερα γνωστή την Ούμα Θέρμαν ως μούσα του Κουέντιν Ταραντίνο, ωστόσο, μόλις πρόσφατα η ίδια αποκάλυψε ότι αυτή ίσως να ήταν η χειρότερη επαγγελματική εμπειρία που έζησε ποτέ.

Στην ίδια συνέντευξη που τελικά αποφάσισε να μιλήσει για την πραγματική της σχέση με τον παραγωγό των σεξουαλικών σκανδάλων Χάρβεϊ Γουάινστιν, στην ίδια αυτή αποκάλυψε ότι σχεδόν μήνυσε και σίγουρα μίσησε τον Ταραντίνο γι' αυτά που την ανάγκασε να κάνει και για τον τρόπο με τον οποίο έθεσε τη ζωή της σε κίνδυνο. 

Όπως εξήγησε η Θέρμαν, ο Ταραντίνο την πίεσε να γυρίσει την περίφημη σκηνή με το κάμπριο αμάξι, στον δρόμο της αναζήτησης του Μπιλ, τη στιγμή που ήταν γνωστό σε όλους ότι ήταν ένα αυτοκίνητο - φέρετρο, όπως η ίδια το χαρακτηρίζει, με πολλά μηχανολογικά προβλήματα, που ακόμη και το κάθισμα του οδηγού δεν εγγυάτο καμία ασφάλεια. 

Ούμα Θέρμαν: «Το Kill Bill ήταν μια απάνθρωπη εμπειρία, παραλίγο να χάσω τη ζωή μου» Facebook Twitter

«Ο Κουέντιν ήρθε στο καμαρίνι μου και όπως όλοι οι σκηνοθέτες δεν σήκωνε "'όχι" για απάντηση. Ήταν έξαλλος μαζί μου γιατί εγώ ήθελα η σκηνή να γυριστεί από κασκαντέρ κι αυτό σήμαινε ότι θα του κόστιζε σε χρόνο. Όμως, εγώ φοβόμουν. Τότε ήταν που μου είπε "σου ορκίζομαι ότι το αμάξι είναι μια χαρά. Έχεις μπροστά σου ένα στρωτό κομμάτι δρόμου. Πήγαινε με 40 μίλια για να φαίνονται τα μαλλιά σου να ανεμίζουν στην κάμερα, αλλιώς θα σε βάλω να το ξανά". Όμως, αυτό δεν ήταν αμάξι, ήταν φέρετρο. . Το κάθισμα του οδηγού ήταν σμπαράλια. Και ο δρόμος μόνο στρωτός δεν ήταν, ήταν αμμόδρομος», λέει η Θέρμαν. 

Λίγες ώρες μετά οι χειρότεροι φόβοι της Θέρμαν επιβεβαιώθηκαν. Με το που ανέπτυξε ταχύτητα, το αμάξι εξετράπη της πορείας του και μαζί με την οδηγό του προσέκρουσε σε ένα δέντρο. Η Θέρμαν τραυματίστηκε αρκετά σοβαρά σε θώρακα και κοιλιακή χώρα και τα γυρίσματα, όπως ήταν φυσικό, σταμάτησαν. 

«Το τιμόνι σχεδόν καρφώθηκε στην κοιλιά μου και τα πόδια μου σχεδόν δίπλωσαν κάτω από το κάθισμα. Ένιωσα έναν απίστευτα διαπεραστικό πόνο και τότε σκέφτηκα "Θεούλη μου, αυτό ήταν, δεν θα περπατήσω ποτέ ξανά". Όταν βγήκα από το νοσοκομείο, φορούσα κολάρο στον λαιμό, τα γόνατα μου ήταν κατεστραμμένα, είχα διάσειση και ένα υπερμεγέθες καρούμπαλο στο κεφάλι. Τότε ήταν που είχαμε ένα άγριο καβγά με τον Κουέντιν, τον οποίο κατηγόρησα ανοιχτά ότι προσπάθησε να με σκοτώσει. Και φυσικά εκείνος θύμωσε, γιατί όντως η πρόθεση του δεν ήταν αυτή», συμπληρώνει η ηθοποιός. 

Η Θέρμαν είχε έρθει σε επικοινωνία με τη Miramax προκειμένου να καταθέσει μήνυση και για χρόνια οι σχέσεις της με τον σκηνοθέτη ήταν κάκιστες, ασχέτως αν έπρεπε μαζί να εμφανίζονται σε φεστιβάλ και διοργανώσεις σχετικές με την προώθηση της ταινίας. Το χειρότερο, ωστόσο, είναι ότι από αυτά τα γυρίσματα δεν έμειναν μόνο οι κακές αναμνήσεις, αλλά και μία κάκωση στον λαιμό και τα πόδια που μέχρι σήμερα ταλαιπωρεί την ηθοποιό. 

Με στοιχεία από New York Times, Vulture.com

Πολιτισμός
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM