«Ήμουν 98 κιλά όταν γέννησα. Δεν βιάζομαι να αποκτήσω κοιλιακούς»: Η Beyonce μιλά για το σώμα της μετά τα δίδυμα

«Ήμουν 98 κιλά όταν γέννησα. Δεν βιάζομαι να αποκτήσω κοιλιακούς»: Η Beyonce μιλά για το σώμα της μετά τα δίδυμα Facebook Twitter
0

Την τελευταία φορά που η Beyonce εμφανίστηκε στο εξώφυλλο της Vogue, δεν είχε δώσει παράλληλα και συνέντευξη, κάτι που έκανε τώρα, μιλώντας για πρώτη φορά ανοιχτά για την εγκυμοσύνη της, τη γέννηση των διδύμων και πώς βλέπει σήμερα το σώμα της μετά από όλα αυτά. 

Η διάσημη τραγουδίστρια αποκάλυψε πως παρέμεινε ξαπλωμένη στο κρεβάτι για έναν ολόκληρο μήνα πριν φέρει στον κόσμο τα δίδυμα Sir και Rumi Carter και πως έκανε επειγόντως καισαρική επειδή κινδύνευσε όχι μόνο η ζωή τους αλλά και η δική της.

«Μετά την γέννηση του πρώτου μου παιδιού, πίστευα σε όσα έλεγε η κοινωνία για το πώς θα έπρεπε να δείχνει το σώμα μου. Πιέστηκα πάρα πολύ για να χάσω τα κιλά της εγκυμοσύνης μέσα σε τρεις μήνες και προγραμμάτισα μια σύντομη περιοδεία για να είμαι σίγουρη πως θα το κάνω. Κοιτάζοντας πίσω, βλέπω πως όλο αυτό ήταν τρελό. Θήλαζα ακόμη όταν εμφανίστηκα σε εκείνη τη συναυλία στο Ατλάντικ Σίτι το 2012. Μετά τα δίδυμα, άρχισα να προσεγγίζω τα πράγματα πολύ διαφορετικά», λέει στη συνέντευξή της. 


Όπως εξηγεί, όταν γέννησε τα δίδυμα ήταν 98 κιλά.«Είχα πρηστεί από την τοξαιμία και ήμουν ξαπλωμένη στο κρεβάτι για πάνω από ένα μήνα. Η υγεία μου και των παιδιών μου κινδύνευαν, οπότε έκανα καισαρική. Περάσαμε πολλές εβδομάδες στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Νεογνών. Ο άντρας μου ήταν στρατιώτης και τόσο υποστηρικτικός. Είμαι περήφανη που τον είδα να δυναμώνει και να εξελίσσεται ως άντρας, καλύτερος φίλος και πατέρας. Είχα μπει σε mode επιβίωσης και δεν το συνειδητοποίησα μέχρι που πέρασαν κάποιοι μήνες. Σήμερα νιώθω ταύτιση με οποιονδήποτε γονιό έχει βιώσει μια τέτοια εμπειρία», αναφέρει στη συνέντευξή της η τραγουδίστρια. 


Σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει στη συνέχεια, μετά την καισαρική ένιωθε το σώμα της πολύ διαφορετικό. «Ήταν μεγάλο χειρουργείο. Μερικά από τα όργανά σου μετακινούνται προσωρινά και σε σπάνιες περιπτώσεις, αφαιρούνται προσωρινά στη διάρκεια του τοκετού. Δεν νομίζω πως το καταλαβαίνουν όλοι αυτό. Χρειάστηκα χρόνο για να αναρρώσω και όσο γινόταν αυτό άρχισα να αποδέχομαι το ότι έχω πλέον περισσότερες καμπύλες. Αποδέχθηκα αυτό που ήθελε το σώμα μου να είναι. Μετά από έξι μήνες ξεκίνησα την προετοιμασία για το Coachella. Έγινα προσωρινά βίγκαν, έκοψα τον καφέ, το αλκοόλ και όλα τα αναψυκτικά. Αλλά είχα υπομονή με τον εαυτό μου και απολάμβανα τις νέες καμπύλες μου. Το ίδιο κι ο σύζυγος και τα παιδιά μου», σημειώνει η Beyonce.

Βέβαια παραδέχεται πως ακόμη δεν έχει αποκτήσει το σώμα που είχε πριν την εγκυμοσύνη. «Μέχρι σήμερα τα χέρια, οι ώμοι, το στήθος και οι γοφοί μου είναι πιο γεμάτα. Έχω πλέον κοιλίτσα αλλά δεν βιάζομαι να την ξεφορτωθώ. Όταν είμαι έτοιμη να αποκτήσω κοιλιακούς, θα βάλω τα δυνατά μου για να το καταφέρω. Αλλά προς το παρόν νιώθω πως η κοιλιά μου κι είναι γραφτό να είμαστε μαζί», καταλήγει. 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM