Κεραμέως: Υπό επεξεργασία πρόταση για τη διδασκαλία των ειδικών μαθημάτων των Πανελλαδικών

Κεραμέως: Υπό επεξεργασία πρόταση για τη διδασκαλία των ειδικών μαθημάτων των Πανελλαδικών Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Το υπουργείο Παιδείας επεξεργάζεται πρόταση που αφορά στη διδασκαλία όλων των ειδικών μαθημάτων των Πανελλαδικών εξετάσεων, δήλωσε η Νίκη Κεραμέως.

«Επεξεργαζόμαστε αναλυτική πρόταση για ενισχυτική διδασκαλία -δύο με τέσσερις- μετά το πέρας του ωρολόγιου προγράμματος, προκειμένου ακριβώς το σχολείο να επιτελέσει τον ρόλο του», είπε η υπουργός Παιδείας στη Βουλή, απαντώντας σε επίκαιρες ερωτήσεις που είχαν καταθέσει ο Κλέων Γρηγοριάδης από το ΜέΡΑ25 και ο Ιωάννης Δελής από το ΚΚΕ, για την κατάργηση των καλλιτεχνικών στο Λύκειο.

«Μιλάμε για τη διδασκαλία όλων των ειδικών μαθημάτων, όχι μόνο για το σχέδιο αλλά και για τη μουσική και για τις γλώσσες. Για όλα αυτά που έχει ευθύνη η Πολιτεία και οφείλουμε συλλογικά να δούμε πως θα διασφαλίσουμε ότι τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, θα διδάσκονται στο σχολείο, όπως πρέπει», συμπλήρωσε η κ. Κεραμέως.

Η υπουργός Παιδείας ενημέρωσε τους βουλευτές ότι έχει συγκροτηθεί Καλλιτεχνική Επιτροπή, η οποία επεξεργάζεται συνολικές προτάσεις για το πως θα ενισχυθούν ουσιαστικά οι τέχνες στο σχολείο.

«Αν μόλις το 2% επιλέγει Μουσική στην Α΄Λυκείου, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δούμε πως θα εμφυσήσουμε τις τέχνες στις νεαρότερες ηλικίες. Η Καλλιτεχνική Επιτροπή ετοιμάζει ολοκληρωμένη πρόταση για την εμβάθυνση των τεχνών στο σχολείο», είπε η κ. Κεραμέως.

Συζήτηση γίνεται επίσης με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και την Καλλιτεχνική Επιτροπή για τη δημιουργία μιας «ζώνης πολιτισμού στο Δημοτικό με διαθεματική προσέγγιση -μουσική, καλλιτεχνικά, θέατρο- για την ενίσχυση των τεχνών στο σχολείο», δήλωσε ακόμη.

Ακόμη σημείωσε ότι δεν γίνεται αλλαγή αναφορικά με τη διδασκαλία των τεχνών στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο. «Θα θέλαμε όλοι να έχουμε ένα ανεξάντλητο ωρολόγιο πρόγραμμα. Αλλά πολλές ευρωπαϊκές χώρες εστιάζουν στα καλλιτεχνικά στις μικρότερες τάξεις, και σε μεγαλύτερες τάξεις δεν παρέχουν τέτοια εκπαίδευση», συμπλήρωσε.

Ο βουλευτής του ΜέΡΑ25 Κλέων Γρηγοριάδης είπε ότι με την κατάργηση του μαθήματος επιλογής της Α΄ Λυκείου της καλλιτεχνικής παιδείας, καθώς και του μαθήματος κατεύθυνσης της Γ΄ Λυκείου του ελεύθερου ή γραμμικού σχεδίου, δημιουργείται το πλαίσιο ενός εκπαιδευτικού συστήματος μονομερούς, το οποίο στοχεύει καθαρά και μόνο στην αγορά εργασίας, στην εξειδίκευση και στη στελέχωση μεγάλων πολυεθνικών, που ανήκουν σε παρασιτικούς ολιγάρχες.

«Το ελεύθερο σχέδιο και το γραμμικό, είναι μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά στις πανελλαδικές εξετάσεις για τις πανεπιστημιακές σχολές. Με τις αλλαγές στις οποίες προχωράτε όμως, όπως εύκολα μπορεί να αντιληφθεί κανείς, όποιος μαθητής ή μαθήτρια επιλέξει να πάει στην Αρχιτεκτονική ή σε μια από τις Πολυτεχνικές Σχολές, στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, στις Σχολές Διακόσμησης, Γραφιστικής κλπ, σε όλες όσες έχουν σχέση με καλλιτεχνικά τμήματα, δεν έχει άλλον δρόμο να βαδίσει εκτός από τα φροντιστήρια και την ιδιωτική εκπαίδευση», ανέφερε από την πλευρά του ο βουλευτής του ΚΚΕ Ιωάννης Δελής και κατήγγειλε ένταση των ταξικών φραγμών στη μόρφωση, γιατί τα φτωχά παιδιά, τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις αυτών των εξετάσεων με αυτά τα μαθήματα.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ

Πολιτική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης: Ο προϋπολογισμός έχει κοινωνικό πρόσημο, με μόνιμες, θετικές παρεμβάσεις για πολίτες και επιχειρήσεις

Πολιτική / Μητσοτάκης: Ο προϋπολογισμός έχει κοινωνικό πρόσημο, με μόνιμες, θετικές παρεμβάσεις για πολίτες και επιχειρήσεις

«Ξέρω καλά πως τα νοικοκυριά δεν νιώθουν ακόμη στην καθημερινότητα τους αυτή την καλή πορεία της οικονομίας» ανέφερε ο πρωθυπουργός στην καθιερωμένη κυριακάτικη ανάρτησή του για τον απολογισμό της εβδομάδας
LIFO NEWSROOM