Ανάμεσα στους των εξωκοινοβουλετικούς και τεχνοκράτες που στελεχώνουν τη νέα κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι ο Γρήγορης Ζαριφόπουλος.
Ο Γρήγορης Ζαριφόπουλος ανακοινώθηκε απόψε πως θα είναι ο νέος Υφυπουργός για θέματα ψηφιακής στρατηγικής. Το όνομά του είναι ταυτισμένο με τα μίντια και τις τεχνολογίες στους γνώστες καθώς διετέλεσε μέχρι πρόσφατα Περιφερειακός Διευθυντής Νοτιοανατολικής Ευρώπης της Google. Το χαρτοφυλάκιο της Ψηφιακής Διακυβέρνησης αναλαμβάνει ο Κυριάκος Πιερρακάκης, διευθυντής Ερευνών της διαΝΕΟσις ως νέος υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής.
Ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος είναι Μηχανολόγος Μηχανικός, απόφοιτος του Imperial College-University του Λονδίνου, με μεταπτυχιακές σπουδές στο Stanford University, ενώ είναι και κάτοχος MBA από το Kellogg School of Management-Northwestern University. Έχει αναλάβει διευθυντικές θέσεις σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες, ενώ μέχρι πρόσφατα ήταν Περιφερειακός Διευθυντής Νοτιοανατολικής Ευρώπης της Google.
Ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος εντάχθηκε στο δυναμικό της Google το 2012 ως Industry Head υπεύθυνος για τους κλάδους του Τουρισμού, των Τηλεπικοινωνιών, του Λιανικού Εμπορίου, των Καταναλωτικών Προϊόντων (FMCGs), και του κλάδου των ΜΜΕ & Ψυχαγωγίας, για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρήσεις σε αυτούς τους τομείς να αναπτύξουν αποτελεσματική ψηφιακή στρατηγική μέσω των λύσεων που προσφέρει η Google.
Προτού ενταχθεί στο δυναμικό της Google, ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος κατείχε τη θέση του Γενικού Διευθυντή της Gap για την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Κροατία. Πριν την Gap εργάστηκε για την IKEA Ελλάδας, την εταιρεία συμβούλων McKinsey & Company στο Λονδίνο και στην Αθήνα, καθώς και για τη Seagate Technology, κατασκευάστρια εταιρεία σκληρών δίσκων στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ.
Η παραίτηση του από τη θέση της Google ανακοινώθηκε μόλις τον περασμένο Μάιο και σήμερα, σχεδόν δύο μήνες μετά γίνεται γνωστός ο κομβικός του ρόλος στο υπουργείο που μέχρι τώρα επικεφαλής ήταν ο Νίκος Παππάς.
σχόλια