Με μάστερ θα ισοδυναμούν τα πτυχία του Πολυτεχνείου

Με μάστερ θα ισοδυναμούν τα πτυχία του Πολυτεχνείου Facebook Twitter
14

Με μάστερ θα ισοδυναμούν τα πτυχία που χορηγούν τα Πολυτεχνεία, οι Πολυτεχνικές και Γεωπονικές Σχολές ύστερα από ενιαίες και αδιάσπαστες πενταετείς σπουδές, σύμφωνα με διάταξη που προωθεί το υπουργείο Παιδείας.

Όπως αναφέρουν σήμερα τα Νέα, για το θέμα αυτό ο υπουργός Παιδείας, συναντήθηκε προ ημερών με την αντιπρόεδρο του ΤΕΕ και πρώην αντιπρύτανη του Ε.Μ. Πολυτεχνείου, Τώνια Μοροπούλου.

Η κ. Μοροπούλου επανέφερε το αίτημα να θεσμοθετηθούν  αδιάσπαστες πενταετείς σπουδές που θα οδηγούν σε μάστερ πλάι στις διασπασμένες (σε τρία χρόνια για πτυχίο και 1-2 ακόμη για μάστερ) που παρέχουν αγγλοσαξονικές Σχολές Μηχανικών.

14

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης: Ο προϋπολογισμός έχει κοινωνικό πρόσημο, με μόνιμες, θετικές παρεμβάσεις για πολίτες και επιχειρήσεις

Πολιτική / Μητσοτάκης: Ο προϋπολογισμός έχει κοινωνικό πρόσημο, με μόνιμες, θετικές παρεμβάσεις για πολίτες και επιχειρήσεις

«Ξέρω καλά πως τα νοικοκυριά δεν νιώθουν ακόμη στην καθημερινότητα τους αυτή την καλή πορεία της οικονομίας» ανέφερε ο πρωθυπουργός στην καθιερωμένη κυριακάτικη ανάρτησή του για τον απολογισμό της εβδομάδας
LIFO NEWSROOM
Γεραπετρίτης μετά τις προκλήσεις Φιντάν: «Οι διπλωμάτες έχουν χρέος προς την πατρίδα να μην δειλιάσουν ποτέ»

Πολιτική / Γεραπετρίτης μετά τις προκλήσεις Φιντάν: «Οι διπλωμάτες έχουν χρέος προς την πατρίδα να μη δειλιάσουν ποτέ»

«Θα έρθουν στιγμές απογοήτευσης και ματαιότητας, όμως πρέπει να έχετε πάντοτε στο μυαλό σας ότι υπηρετείτε την Ελλάδα» είπε απευθυνόμενους στους υποψήφιους ακολούθους πρεσβείας
LIFO NEWSROOM
Η Αθήνα απαντά στον Φιντάν: Κανένα θέμα κυριαρχίας δεν συζητήθηκε - Η Συνθήκη της Λωζάνης είναι σαφής

Πολιτική / Η Αθήνα απαντά στον Φιντάν: Κανένα θέμα κυριαρχίας δεν συζητήθηκε - Η Συνθήκη της Λωζάνης είναι σαφής

«Δεν υπήρξε συμφωνία για το πλαίσιο συζήτησης για την οριοθέτηση ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας», τονίζουν διπλωματικές πηγές σχετικά με τα λεγόμενα του Χακάν Φιντάν
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Προφανέστατα δεν είσαι μηχανικός και δεν το λέω λόγω της επίθεσης σου στο κλάδο, παρά μόνο λόγω της απέραντης ασχετοσύνης που επιδεικνύει το σχόλιό σου.
Και γιατί ρε παιδιά της αριστερας και της προοδου είχαμε τόσες καταλήψεις από το 2006 ως τωρα; (σ.σ. Μ. Γιαννάκου, Μαιης-Ιουνης, Διαμαντοπουλου κτλ)Γιατί τοσος καημός και συνθηματολογία "οχι στο σπασιμο των σπουδων μας"; Δηλαδη τα αριστερα κινηματα κρατανε τις εξελιξεις στην παιδεία 10 χρόνια πισω και τωρα με 'πρωτη φορα αριστερα' λεμε ναι στο 3+2;Anyway, μπραβο οπως και να χει, καλωσηρθατε στον πραγματικο κοσμο. Θετική η είδηση.
"θα θεσμοθετηθούν αδιάσπαστες πενταετείς σπουδές που θα οδηγούν σε μάστερ"Σου λέει, δηλαδή, ότι δε θα σπάσουν οι σπουδές, απλά τα 5 χρόνια θα αντιστοιχούν στα 3+2 της Αγγλίας (μάστερ) και όχι στα 3 (bachelor) που ίσχυε ως τώρα.
Όχι. Γιατί όποιος σπουδάζει τρία χρόνια σε βρετανικό πανεπιστήμιο δεν αποκτάει master. θα ισοδυναμεί για όποιον σπουδάζει τρία συν δύο χρόνια.
Τα πολυάριθμα μαθήματα τομέων που υποχρεούται να περάσει ο κάθε φοιτητής στα δικά μας ΑΕΙ, στο εξωτερικό τα θεωρούν εξειδίκευση (=μάστερ). Αν σκεφτεί κανείς, ότι ένα μεταπτυχιακό μπορεί να έχει -χοντρικά- γύρω στα 10 μαθήματα, ενώ ένας τομέας μπορεί να ξεπερνάει τα 10 (σε μας ήταν 16), είναι λογικό.Τώρα αν τα 3 ή 4 μαθήματα τομέα στα ΤΕΙ μπορούν να αναγνωριστούν σε μάστερ, κάντε τις συγκρίσεις και σκεφτείτε το μόνοι σας...
Το ερώτημα είναι το εξής, η ελληνική αγορά εργασίας θα τα αναγνωρίσει? Δηλ. θα πληρώσει το μηχανικό και για μάστερ? Γιατί ήδη από κάποια πανεπιστήμια πήραμε βεβαίωση ισοδυναμίας, αλλά την έχουμε και την χαιρόμαστε!