Σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Τροκαντερό

Σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Τροκαντερό Facebook Twitter
4

 

Σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Τροκαντερό Facebook Twitter

Σχέδια για τη συγκοινωνιακή σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος στο Δέλτα Φαλήρου και το Τροκαντερό εξετάζει η Αττικό Μετρό, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα των Νέων. Σύμφωνα με το δημοσίευμα θα δημιουργηθεί διακλάδωση στον σταθμό Πετραλώνων του ΗΣΑΠ ενώ με υπόγεια γραμμή ο ηλεκτρικός θα διασχίζει την Καλλιθέα, θα προσεγγίζει τις εγκαταστάσεις του Κέντρου Πολιτισμού και θα καταλήγει στο Τροκαντερό. Σύμφωνα με τα σχέδια υλοποίησης ο ορίζοντας υλοποίηση του έργου είναι το 2015.

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαρινάκης: Στις 4/3 η προανακριτική για Τριαντόπουλο, στις 5/3 η συζήτηση για τα Τέμπη

Πολιτική / Μαρινάκης: Στις 4/3 η προανακριτική για Τριαντόπουλο, στις 5/3 η συζήτηση για τα Τέμπη

Την απόλυτη εμπιστοσύνη του στη δικαιοσύνη διατύπωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, απαντώντας σε ερώτημα για αν εξετάζεται σοβαρά η υπόθεση των Τεμπών
LIFO NEWSROOM
«Πληθαίνουν τα ανησυχητικά σημάδια για το πολιτικό σύστημα»

LiFO politics / «Πληθαίνουν τα ανησυχητικά σημάδια για το πολιτικό σύστημα»

«Συστημικά κόμματα, που έχουν κυβερνήσει τη χώρα, στην προσπάθεια τους να προσεγγίσουν το αντισυστημικό ακροατήριο, θολώνουν τη γραμμή τους και παθαίνουν ζημιά» αναφέρει στην Βασιλική Σιούτη ο διευθυντής της εταιρείας Δημοσκοπήσεων Opinion Poll, Ζαχαρίας Ζούπης.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Η Κωνσταντοπούλου καταθέτει μήνυση και αγωγή κατά της Κανέλλη: «Μου ρίχνουν λάσπη οι επαναστάτες του καναπέ»

Πολιτική / Η Κωνσταντοπούλου καταθέτει μήνυση και αγωγή κατά της Κανέλλη: «Μου ρίχνουν λάσπη οι επαναστάτες του καναπέ»

Ανακοίνωσε ότι καταθέτει μήνυση και αγωγή εναντίον της κυρίας Κανέλλη, κατηγορώντας την για συκοφαντικά ψεύδη και επίθεση με σκοπό να αποδυναμώσει την πολιτική της δράση
LIFO NEWSROOM
Εξαιρούνται οι αμυντικές δαπάνες από το Σύμφωνο Σταθερότητας -«Κρίσιμο βήμα για την ασφάλεια της ΕΕ» λέει ο Μητσοτάκης

Πολιτική / Εξαιρούνται οι αμυντικές δαπάνες από το Σύμφωνο Σταθερότητας -«Κρίσιμο βήμα για την ασφάλεια της ΕΕ» λέει ο Μητσοτάκης

«Αυτό θα επιτρέψει στα κράτη-μέλη να αυξήσουν σημαντικά τις αμυντικές τους δαπάνες, αλλά με ελεγχόμενο τρόπο και υπό όρους», ανέφερε η φον ντερ Λάιεν, προσθέτοντας ότι η Επιτροπή θα προτείνει ένα ευρύτερο πακέτο εξατομικευμένων εργαλείων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες κάθε χώρας
LIFO NEWSROOM
Σε δημόσια διαβούλευση νομοσχέδιο για τις δημοτικές επιχειρήσεις ύδρευσης – αποχέτευσης

Πολιτική / Σε δημόσια διαβούλευση νομοσχέδιο για τις δημοτικές επιχειρήσεις ύδρευσης – αποχέτευσης

Στο πλαίσιο των ρυθμίσεων, προβλέπεται επιδότηση έως 70% των ληξιπρόθεσμων οφειλών των Δ.Ε.Υ.Α. προς τους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και η θέσπιση κοινού κανονιστικού πλαισίου λειτουργίας, τιμολογιακής πολιτικής και σχεδίων ασφάλειας τροφοδοσίας νερού
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης: Σκοπός να έχουμε 900 λεωφορεία έως τα μέσα του 2025 και πιο συχνά δρομολόγια

Πολιτική / Μητσοτάκης: Σκοπός να έχουμε 900 λεωφορεία έως τα μέσα του 2025 και πιο συχνά δρομολόγια

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το αμαξοστάσιο των Οδικών Συγκοινωνιών ( ΟΣΥ ) στον 'Αγιο Ιωάννη Ρέντη όπου στεγάζονται καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία και λεωφορεία φυσικού αερίου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Ξερω οτι ολοι θελουμε το μετρο εξω απο το σπιτι μας.Το αν ειναι δυνατο λετε να το συζητησουμε?Μια προταση η οποια υπηρχε στον ΑΡΧΙΚΟ ΣΧΕΙΑΣΜΟ, απλα επειδη το Περιστερι εχει καλυτερο δημαρχο και θα παει προς Ιλιον ηταν η γραμμη 2 μετα τον σταθμο Ανθουπολη(που καμια σχεση δεν εχει με την περιοχη που ειναι 2-3 χλμ.παραπανω στο βουνο)να συνεχιζε προς Χαιδαρι και ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.Μιλαμε για το μεγαλυτερο νοσοκομειο ισως στην Ευρωπη με 720 κρεβατια-ασθενεις, τους χιλιαδες επισκεπτες αυτων αλλα και των εξωτερικων ιατρειων, τους εργαζομενους,τα 2 στρατοπεδα που ειναι διπλα και φυσικα την περιοχη που θα διασχειζει(περιστερι-Ν.ζΩΗ) ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ χΑΙΔΑΡΙΟΥ ΜΕ 100 ΧΙΛΙΑΔΕς πληθυσμο συν τα 2 ψυχιατρικα νοσοκομεια και τους χιλιαδες ασθενεις -επισκεπτες-εργαζομενους.Και μιλαμε για ενα μηκος λιγοτερο απο 1500 μετρα.Και οτι μετα το Χαιδαρι θα ηταν ευκολοτερη η προσβαση στο θριασιο πεδιο(ναυπηγεια δυιληστηρια κ.λ.π) με χιλιαδες εργαζομενους.Αυτα και ευχαριστω.
Αντί να κοιτάξουν να φτιάξουν μια επίγεια γραμμή από το Φιξ μέχρι το Φάληρο επάνω στη Συγγρού που υπάρχει άφθονος χώρος, μελετάνε φαραωνικές πανάκριβες υπόγειες γραμμές για να κρατάνε τους εθνικούς μας εργολάβους απασχολημένους. Αλλά από την εταιρεία που έφτιαξε τεράστιους πανάκριβους σταθμούς όπως του Χαλανδρίου σε μέρη που έχουν τη λιγότερη κίνηση δεν περίμενα καλύτερα είναι η αλήθεια.