Σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Τροκαντερό

Σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Τροκαντερό Facebook Twitter
4

 

Σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Τροκαντερό Facebook Twitter

Σχέδια για τη συγκοινωνιακή σύνδεση του ΗΣΑΠ με το Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος στο Δέλτα Φαλήρου και το Τροκαντερό εξετάζει η Αττικό Μετρό, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα των Νέων. Σύμφωνα με το δημοσίευμα θα δημιουργηθεί διακλάδωση στον σταθμό Πετραλώνων του ΗΣΑΠ ενώ με υπόγεια γραμμή ο ηλεκτρικός θα διασχίζει την Καλλιθέα, θα προσεγγίζει τις εγκαταστάσεις του Κέντρου Πολιτισμού και θα καταλήγει στο Τροκαντερό. Σύμφωνα με τα σχέδια υλοποίησης ο ορίζοντας υλοποίηση του έργου είναι το 2015.

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης για επέκταση Ιονίας Οδού: Ο δρόμος αυτός γίνεται μια γέφυρα φιλίας μεταξύ Ελλάδας-Αλβανίας

Πολιτική / Ξεκάθαρο μήνυμα Μητσοτάκη σε Τίρανα: Οι υποχρεώσεις της Αλβανίας έρχονται από το παρελθόν

Πριν τη Σύνοδο της ΕΕ για τα Δυτικά Βαλκάνια, ο πρωθυπουργός έστειλε μήνυμα στον Έντι Ράμα - «Εμείς ουσιαστικά είμαστε οι ρυθμιστές της ταχύτητας με την οποία η Αλβανία θα κινείται προς την Ευρώπη»
LIFO NEWSROOM
Σακελλαροπούλου: Το παράδειγμά σας, μας εμπνέει και μας δίνει ελπίδα

Πολιτική / Η Σακελλαροπούλου βράβευσε Ελληνίδες και Έλληνες με αθόρυβη κοινωνική προσφορά

Παρασημοφορήθηκε η αγρότισσα που δώρισε υπερσύγχρονο ασθενοφόρο στο ΕΚΑΒ Μεσολογγίου και το ζευγάρι που έδωσε 100.000 ευρώ στο Νοσοκομείο Διδυμοτείχου - Ποιοι άλλοι τιμήθηκαν
LIFO NEWSROOM
Γεραπετρίτης: Η ένταξη της Σερβίας στην ΕΕ αποτελεί γεωπολιτική αναγκαιότητα

Πολιτική / Γεραπετρίτης: Η ένταξη της Σερβίας στην ΕΕ αποτελεί γεωπολιτική αναγκαιότητα

Ο υπουργός Εξωτερικών υπενθύμισε πως σήμερα πραγματοποιείται στις Βρυξέλλες η Σύνοδος Κορυφής ΕΕ - Δυτικών Βαλκανίων και υπογράμμισε τη σταθερή στήριξη της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή προοπτική της Σερβίας
LIFO NEWSROOM
Μπελέρης για δυτικά Βαλκάνια: Να μην πλησιάζουμε κράτη απλώς και μόνο για να μην υποκύψουν στη Ρωσία

Πολιτική / Μπελέρης για δυτικά Βαλκάνια: Να μην πλησιάζουμε κράτη απλώς και μόνο για να μην υποκύψουν στη Ρωσία

«Αν η ποιότητα της δημοκρατίας και η πολιτική σταθερότητα δεν έχουν φτάσει σε ικανοποιητικό επίπεδο, μπορεί, όντας κράτη-μέλη, αυτές οι χώρες να επανεμφανίσουν σύνδρομα και παθογένειες της ιστορίας τους», είπε ο Φρέντι Μπελέρης
LIFO NEWSROOM
Σπαρτιάτες: Την αναστολή της κρατικής χρηματοδότησής τους αποφάσισε η πλειοψηφία της Βουλής

Πολιτική / Σπαρτιάτες: Την αναστολή της κρατικής χρηματοδότησής τους αποφάσισε η πλειοψηφία της Βουλής

Η τροπολογία του υπουργείου Εσωτερικών που αναφέρεται στις συνθήκες και τη διαδικασία αναστολής της χρηματοδότησης κομμάτων, εξασφάλισε την πλειοψηφία των κομμάτων
LIFO NEWSROOM
Ο υπαινιγμός Τραμπ και Νετανιάχου για Ιράν: «Ανάγκη να ολοκληρωθεί η νίκη του Ισραήλ»

Διεθνή / Ο υπαινιγμός Τραμπ και Νετανιάχου για Ιράν: «Ανάγκη να ολοκληρωθεί η νίκη του Ισραήλ»

«Λέω στη Χεζμπολάχ και το Ιράν με τους πιο ξεκάθαρους όρους - για να σας αποτρέψουμε από το να μας βλάψετε, θα συνεχίσουμε να ενεργούμε εναντίον σας όσο χρειάζεται», είπε ο Μπενιαμίν Νετανιάχου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Ξερω οτι ολοι θελουμε το μετρο εξω απο το σπιτι μας.Το αν ειναι δυνατο λετε να το συζητησουμε?Μια προταση η οποια υπηρχε στον ΑΡΧΙΚΟ ΣΧΕΙΑΣΜΟ, απλα επειδη το Περιστερι εχει καλυτερο δημαρχο και θα παει προς Ιλιον ηταν η γραμμη 2 μετα τον σταθμο Ανθουπολη(που καμια σχεση δεν εχει με την περιοχη που ειναι 2-3 χλμ.παραπανω στο βουνο)να συνεχιζε προς Χαιδαρι και ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.Μιλαμε για το μεγαλυτερο νοσοκομειο ισως στην Ευρωπη με 720 κρεβατια-ασθενεις, τους χιλιαδες επισκεπτες αυτων αλλα και των εξωτερικων ιατρειων, τους εργαζομενους,τα 2 στρατοπεδα που ειναι διπλα και φυσικα την περιοχη που θα διασχειζει(περιστερι-Ν.ζΩΗ) ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ χΑΙΔΑΡΙΟΥ ΜΕ 100 ΧΙΛΙΑΔΕς πληθυσμο συν τα 2 ψυχιατρικα νοσοκομεια και τους χιλιαδες ασθενεις -επισκεπτες-εργαζομενους.Και μιλαμε για ενα μηκος λιγοτερο απο 1500 μετρα.Και οτι μετα το Χαιδαρι θα ηταν ευκολοτερη η προσβαση στο θριασιο πεδιο(ναυπηγεια δυιληστηρια κ.λ.π) με χιλιαδες εργαζομενους.Αυτα και ευχαριστω.
Αντί να κοιτάξουν να φτιάξουν μια επίγεια γραμμή από το Φιξ μέχρι το Φάληρο επάνω στη Συγγρού που υπάρχει άφθονος χώρος, μελετάνε φαραωνικές πανάκριβες υπόγειες γραμμές για να κρατάνε τους εθνικούς μας εργολάβους απασχολημένους. Αλλά από την εταιρεία που έφτιαξε τεράστιους πανάκριβους σταθμούς όπως του Χαλανδρίου σε μέρη που έχουν τη λιγότερη κίνηση δεν περίμενα καλύτερα είναι η αλήθεια.