Μπαρτσελόνα: Το λογότυπο του Drake στη φανέλα της ομάδας, για το ντέρμπι κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης

Ο Drake με φανέλα της Μπαρτσελόνα Facebook Twitter
Φωτ.: Twitter
0

Οι παίκτες της Μπαρτσελόνα θα φορέσουν φανέλες με το logo της δισκογραφικής εταιρείας του Drake, στο ντέρμπι κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης την Κυριακή. 

Το σήμα της OVO Sound- μια κουκουβάγια- θα αντικαταστήσει εκείνο του Spotify, που είναι ο βασικός χορηγός της Μπαρτσελόνα- στη φανέλα που θα φορέσουν οι μπλαουγκράνα στο πρώτο «clasico» της σεζόν. 

Με αυτή την αλλαγή θα τιμηθεί ο Drake επειδή έγινε ο πρώτος καλλιτέχνης ο οποίος ξεπέρασε τα 50 δισεκατομμύρια streams στο Spotify. 

«Δεν φαίνεται αληθινό, αλλά είναι», σχολίασε ο βραβευμένος με τέσσερα Grammy ράπερ, ποζάροντας στο Instagram με τη συλλεκτική φανέλα. Αυτή θα τη φορέσουν οι παίκτες στο ματς, ενώ στη προθέρμανση θα εμφανιστούν με φανέλες που μπροστά θα έχουν το λογότυπο του Spotify και πίσω θα γράφουν «Drake 50». 

Η απόφαση αυτή, εξήγησε η Μπαρτσελόνα, είναι στο πλαίσιο της προσπάθειας του συλλόγου και του Spotify να έρθουν πιο κοντά το ποδόσφαιρο και η μουσική. Στο μέλλον θα γίνουν κι άλλες παρόμοιες τέτοιες κινήσεις, ανακοίνωσε ο καταλανικός σύλλογος.

Η Μπαρτσελόνα και το Spotify συμφώνησαν πέρυσι συνεργασία, που προβλέπει τη μετονομασία του Καμπ Νου και την εμφάνιση του λογότυπου της εταιρείας στις φανέλες της ανδρικής και της γυναικείας ποδοσφαιρικής ομάδας του συλλόγου. Η συμφωνία ήταν ύψους 400 εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με τα ισπανικά ΜΜΕ. 

Μπαρτσελόνα: Το λογότυπο του Drake στη φανέλα της ομάδας, για το ντέρμπι κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης Facebook Twitter
Αθλητισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανία: Ανισότητα στο άλμα με σκι - 500 ευρώ στους άνδρες, πετσέτες και σαμπουάν στις γυναίκες

Αθλητισμός / Γερμανία: Ανισότητα στο άλμα με σκι - 500 ευρώ στους άνδρες, πετσέτες και σαμπουάν στις γυναίκες

Αυτή η πενιχρή ανταμοιβή φέρνει στη μνήμη το περιστατικό του 1989, όταν η γυναικεία εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Γερμανίας, μετά την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, έλαβε ως έπαθλο ένα σετ καφέ
LIFO NEWSROOM