Το Spotify γίνεται ο βασικός χορηγός της Μπαρτσελόνα, ανακοίνωσαν σήμερα η σουηδική εταιρεία και ο ποδοσφαιρικός σύλλογος.
Οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας δεν ανακοινώθηκαν, αλλά από την 1η Ιουλίου το Spotify θα αναγράφεται στις φανέλες τόσο της ανδρικής όσο και της γυναικείας ομάδας της Μπαρτσελόνα για τη σεζόν 2022/2023 και τις επόμενες τέσσερις.
We’re partnering with @Spotify to bring football and music together like you’ve never seen before 🏟
— FC Barcelona (@FCBarcelona) March 15, 2022
Επίσης, στο πλαίσιο της συνεργασίας, το γήπεδο της Μπαρτσελόνα θα μετονομαστεί- για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου- σε Spotify Καμπ Νου.
Ο πρόεδρος των Μπλαουγκράνα, Τζουάν Λαπόρτα, έκανε λόγο για πρωτοποριακή συμμαχία, που «θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να φέρνουμε τον σύλλογο πιο κοντά στους φιλάθλους και να τους κάνουμε να αισθανθούν, ακόμη περισσότερο, μέρος της οικογένειας της Μπαρτσελόνα, μέσω μοναδικών εμπειριών, συνδυάζοντας τη διασκέδαση και το ποδόσφαιρο».