Όλο και πιο πολλοί Έλληνες εμπιστεύονται το διαδίκτυο για τα ψώνια τους. Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών αφού 30% περισσότεροι ήταν αυτοί που το επέλεξαν σε σχέση με το 2010.
1,5 εκατομμύριο συμπατριώτες ψωνίζουν δεκαπέντε φορές το χρόνο και ξοδεύουν 1, 15 δις ευρώ προτιμώντας κυρίως ελληνικά sites. Υπολογιστές, gadgets, αεροπορικά εισιτήρια, κρατήσεις ξενοδοχείων, είδη σπιτιού, βιβλία και βινύλια για τους έλληνες hipsters. Επίσης, ψηλά στη ζήτηση, ήταν το κατεψυγμένο φαγητό, καλλυντικά, κοσμήματα και είδη σούπερ μάρκετ.
Ακόμα μεγάλη ζήτηση παρουσιάζουν τα sites με ημερήσιες που το άγγιξαν το 20% των συνολικών αγορών.
Η έρευνα υποστηρίζει πως η συγκεκριμένη αύξηση οφείλεται στις καλύτερες τιμές που υπάρχουν στο διαδίκτυο, στην εμπιστοσύνη και στην ωριμότητα του έλληνα καταναλωτή. Αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι οι βασικοί πλέον παράγοντες εμπιστοσύνης για αγορές από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι η εξυπηρέτηση όταν αγοράζουν και μετά (59%), οι ξεκάθαροι όροι ρήσης (59%) ενώ η ευχρηστία / καλοσχεδιασμένο site από την πρώτη θέση το 2010 είναι στην τρίτη (με 50%).
σχόλια