Πάνω από τα 2/3 των Βρετανών ψωνίζουν online όταν έχουν πιει αλκοόλ. Η έρευνα που έγινε από το site σύγκρισης τιμών Kelkoo βρήκε επίσης ότι το 39% των καταναλωτών θα κάνουν τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια τους μέσω του Internet. Μόνο στη Βρετανία οι καταναλωτές έχουν ήδη ξοδέψει 5.2 δις από αγορές μετά τη χρήση αλκοόλ. Oι περισσότεροι ψωνίζουν ρούχα, παπούτσια, DVD και video games. Aπ’ ότι φαίνεται βέβαια, αυτό δεν είναι πάντα καλή ιδέα: πολλοί αποκοιμούνται ή αφήνουν την συναλλαγή στη μέση ενώ το 14% ισχυρίζονται ότι μετάνιωσαν τις αγορές που έκαναν μεθυσμένοι και τις έστειλαν πίσω. Ο διευθυντής της Kelkoo Chris Simpson δήλωσε « Η έρευνα μας δείχνει ότι παρά το γεγονός ότι όταν οι καταναλωτές ψωνίζουν μεθυσμένοι ψωνίζουν περισσότερα δώρα, θα θέλαμε να συμβουλεύσουμε τους καταναλωτές να σκεφτούν πολύ σοβαρά πριν ψωνίσουν και να θυμούνται πάντα ότι μπορούν πάντα να επιστρέψουν αυτό που αγόρασαν»
Τech & Science /
5.2 δισ. λίρες έχουν ξοδευτεί στη Βρετανία για online αγορές υπό την επήρεια αλκοόλ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Χονγκ Κονγκ: Η ερώτηση των 100.000 ευρώ στο «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος»

Επιβεβαιώθηκαν οι πρώτοι νεκροί από το μαζικό μπλακ άουτ στην Ισπανία

Τα χάπια απώλειας βάρους πιθανή λύση για την παχυσαρκία στις φτωχότερες χώρες, λένε οι ειδικοί

Γραφείο κηδειών κατοικιδίων πετούσε τις σορούς στα σκουπίδια και έδινε ψεύτικες στάχτες στους κηδεμόνες

Μπλακ άουτ στην Ισπανία: Τα πέντε δευτερόλεπτα που βύθισαν την Ιβηρική στο σκοτάδι

σχόλια