Μόλις πέντε μήνες μετά από την θεαματική είσοδο του Twitter στη Wall Street και με την αξία κεφαλαιοποίησής του να αγγίζει τα 18 δισ. δολάρια, η πλατφόρμα microblogging ανακοίνωσε μόλις τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τετράμηνο του 2014.
Τα στοιχεία που προκύπτουν από την ανακοίνωση είναι ότι η αύξηση των χρηστών του, έχει αρχίσει να επιβραδύνεται, με το συνολικό τους αριθμό να αγγίζει 255 εκατομμύρια, που σηματοδοτεί ανάπτυξη κατώτερη του αναμενόμενου. Παράλληλα αν και το τελευταίο τέταρτο του 2013 δεν ήταν κερδοφόρο για την πλατφόρμα το πρώτο τετράμηνο του 2014, το Twitter είχε κέρδη 250 εκ. δολάρια, εκ των οποίων τα 226 εκατομμύρια προήλθαν από τη διαφήμιση.
Παραδόξως, το στοιχείο που θορύβησε τους ιθύνοντες της πλατφόρμας είναι ότι, αν και τα κέρδη ήταν άνω του αναμενόμενου, το ποσοστό των διαφημιστικών εσόδων ανά χρήστη, σημείωσε πτώση. Πράγμα που σημαίνει ότι το Twitter βγάζει λιγότερα χρήματα από τον κάθε χρήστη που βλέπει το timeline του, παρόλο που σύμφωνα με άλλα στοιχεία της έκθεσης, οι χρήστες ξοδεύουν περισσότερο χρόνο από ποτέ στο Twitter.
Τα παραπάνω, προκάλεσαν μια αξιοσημείωτη πτώση της μετοχής του Twitter κατά 11%.
[BBC]
σχόλια